پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

معرفی ارز دیجیتال میتریل به همراه پیش بینی قیمت

ارز دیجیتال میتریل یک پلتفرم رسانه اجتماعی غیرمتمرکز در بلاک چین اتریوم است که به کاربران برای ایجاد محتوا پاداش می‌دهد. این تیم قصد دارد با پلتفرم‌های اجتماعی موجود شریک شود تا توکن میتریل با استاندارد ERC-20 را با هر پلتفرم رسانه اجتماعی ادغام کند.

توکن میتریل براساس استاندارد Bep20 ساخته شده است. بنابراین تمام کیف پول‌هایی که از زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌کنند، قابلیت پشتیبانی از توکن میتریل را نیز دارند. در ادامه به بررسی ارز‌‌‌ دیجیتال میتریل می‌پردازیم و درمورد تیم پروژه، توکنومیک، کیف‌پول‌ها، مزایا و معایب و قیمت و آینده آن صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب با دسترسی سریع

ارز دیجیتال میتریل Mithril چیست؟

میتریل با نماد اختصاری MITH یک پلتفرم شبکه اجتماعی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و قصد دارد از طریق ادغام شدن با شبکه‌های اجتماعی فعلی به تولیدکنندگان محتوا به خاطر فعالیت‌هایشان پاداش بدهد این عمل را سوشیال ماینینگ می‌نامند. این در حالی است که کاربران از زمان بوجود آمدن شبکه‌های آنلاین، با فعالیت به بزرگتر شدن و افزایش درآمد آن‌ها کمک کرده‌اند بدون این که سهمی در این میان داشته باشند. میتریل می‌خواهد این روند را تغییر بدهد.

از طرفی، میتریل، آینده شبکه‌های اجتماعی است. هدف اصلی آن، غیرمتمرکز کردن دنیای بزرگ رسانه‌های اجتماعی و اهدای پاداش به همه تولیدکنندگان محتوا است. یکی از نکات جذاب درمورد این پروژه که بسیاری را به آینده موفق آن خوش‌بین می‌کند، مدیریت توسط جفری هوانگ Jeffrey Huang است. این فرد در رسانه‌های اجتماعی موفقیت‌های بسیاری را از آن خود کرده است و رئیس کمپانی 17Media محسوب می‌شود.

ارز دیجیتال این شبکه میت MITH نام دارد. میت به عنوان یک یوتیلیتی توکن Utility token برروی پلتفرم لیتنتری Litentry وتوکن بومی آن لیت Lit یک تجمیع‌کننده هویت غیرمتمرکز عرضه می‌شود، پلتفرم شبکه اجتماعی نیازهای نسل فعلی کاربران را برطرف می‌کند.

نسل جدید و جوان کاربران رسانه اجتماعی بدنبال یک شبکه با توانایی برآورده‌کردن نیازهای آن‌ها در حوزه کریپتو هستند. میتریل با تکیه بر فناوری بلاک چین از امنیت همه تراکنش‌های کاربران اطمینان پیدا می‌کند. این فناوری بر پایه ذخیره سازی غیرمتمرکز کار، و تراکنش‌های بین طرفین را به شکل تراست‌لس کارآمد و غیرقابل تغییر ذخیره می‌کند.

منظور از تراست‌لس، عدم نیاز طرفین یک معامله برای شناخت یکدیگر و داشتن اعتماد نسبت به هم است. لیت، امکان سوشیال ماینینگ را بوجود آورد تا بدین‌وسیله کاربران فعال از طریق تولید محتوا، به عنوان جایزه رمزارز، میت دریافت کنند. این شکل جدیدی از نحوه دریافت یک ارز دیجیتال است.

بعد از دریافت توکن میت می‌توان از آن برای پرداخت در سرتاسر شبکه استفاده کرد. به عنوان نمونه دریافت سرویس‌های دوستیابی، عضویت در کانال‌های تولید محتوای پریمیوم و استفاده از اپلیکیشن‌های لایواستریم livestream را در نظر بگیرید. شبکه داد و ستد دمیتریل مرچنت نتورک The Mithril Merchant Network قصد دارد امکان خریدهای جزئی و پرداخت هزینه با ارز دیجیتال میت را فراهم کند. در آغاز این قابلیت، برای آزمایش، در چند خرده‌فروشی در هنگ‌کنگ و چین اجرا شد.

ارز دیجیتال میتریل چیست؟
ارز دیجیتال میتریل Mithril چیست؟

بنیانگذار پروژه میتریل

جفری هوآنگ Jeffrey Huang بنیان‌گذار این پروژه، موفقیت‌های بسیاری را در صنعت سوشیال مدیا یا به عبارتی رسانه‌های اجتماعی را کسب کرده است و همین موضوع، دلگرمی سرمایه‌‌گذاران توکن میت، کاربران اپلیکیشن لیت و پلتفرم میتریل محسوب می‌شود. برخی عقیده دارند تجربه و ارتباطات او، در موفقیت پروژه غیرمتمرکز فعلی آقای هوآنگ تاثیرگذار خواهند بود.

جفری هوآنگ یک خواننده رپ در شبکه‌های اجتماعی است که همیشه از فناوری‌های جدید در فعالیت‌هایش استفاده کرده است. او به عنوان موسس پروژه بلاک چین و غیرمتمرکز میتریل، شرکت مدیا ۱۷ را تاسیس کرد. از آن به عنوان بهترین اپلیکیشن لایو استریمینگ توسعه یافته در قاره آسیا شبیه اینستاگرام نام می‌برند.

این برنامه دارای بیش از ۷۰ میلیون نصب است و بعد از عرضه، خیلی زود بین کاربران کشورهای مالزی، تایوان، اندونزی، هنگ کنگ و سنگاپور شهرت پیدا کرد. جفری در شبکه‌های اجتماعی به عنوان فردی فعال علاقه دارد کاربران به خاطر اضافه کردن ارزش به پلتفرم‌های اجتماعی، پاداش دریافت کنند.

به عقیده او رسانه‌های اجتماعی برای محتوای شخصی هیچ ارزشی قائل نمی‌شوند. با این وجود، او می‌خواهد این روند را تغییر بدهد به‌طوری که با اشتراک‌گذاری لحظه به لحظه زندگی خود نیز، در صورت کمک به گسترش پلتفرم میتریل و اپلیکیشن لیت، پاداش دریافت کنید.

بنیانگذار پروژه میتریل
بنیانگذار پروژه میتریل

توکنومیک

براساس وبسایت کوین مارکت‌کپ، توکن میت سهم ۰.۰۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و در رتبه ۶۵۶ بازار قرار گرفته است. کل عرضه در گردش این توکن و عرضه کل آن ۱ میلیارد واحد است.

توکنومیک
توکنومیک

ارز دیجیتال میتریل را از کجا بخریم؟

صرافی‌های بسیاری امکان خرید ارز دیجیتال میتریل را برای کاربران فراهم می‌کنند که محبوب‌ترین آن‌ها عبارتند از:
صرافی بایننس Binance
صرافی گیت دات‌آی‌او Gate.io
صرافی اکی‌ایکس OKX
صرافی دیجی فینکس DigiFinex
صرافی بی‌ترو Bitrue
البته کاربران ایرانی به علت وجود تحریم‌ها نمی‌توانند در این صرافی‌ها فعالیت کنند. جهت جلوگیری از این موضوع می‌توانید از پلتفرم معاملاتی اکسکوینو استفاده کنید. اکسکوینو یک پلتفرم معاملاتی همتا به همتا به حساب می‌آید که از رمزارزهای متعددی پشتیبانی می‌کند.

ارز دیجیتال میتریل را از کجا بخریم؟
ارز دیجیتال میتریل را از کجا بخریم؟

کیف‌پول‌های ارز دیجیتال میتریل

اگر قصد معامله ارز دیجیتال میتریل را دارید بهتر است که یک کیف‌پول مناسب برای این ارز دیجیتال انتخاب کنید. بهترین کیف‌پول‌های ارز دیجیتال میتریل به شرح ذیل است:

کیف ‌پول تراست ولت Trust Wallet
کیف ‌پول متاماسک Metamask
کیف ‌پول بایننس چین والت Binance Chain Wallet

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که قصد نگه‌داری یا معامله ارز دیجیتال میتریل را دارید، باید کیف پول امنی را انتخاب کنید. کیف پول اکسکوینو امنیت بالا را برای ارزهای شما تامین می‌کند و با نگه‌داری دارایی خود در کیف‌پول‌های اکسکوینو می‌توانید در هزینه‌ها و کارمزدهای خود صرفه‌جویی کنید. از طرفی به دلیل مسائل مربوط به تحریم‌ها بسیاری از کیف‌پول‌های موجود به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند اما کیف‌پول اکسکوینو خطر تحریم شدن را برای کاربران نخواهد داشت. اگر قصد استفاده از این کیف‌پول را دارید، مقاله آموزش جامع استفاده از کیف‌پول اکسکوینو رو مطالعه کنید.

کیف‌پول‌های ارز دیجیتال میتریل
کیف‌پول‌های ارز دیجیتال میتریل

مزایا و معایب میتریل

مزایا

میتریل یک توکن کاربردی به نام میت دارد که برای خرید سرویس‌های مختلف درون برنامه‌های وابسته این شبکه استفاده می‌شود.کوین میت را می‌توان در شبکه‌های اجتماعی مانند لیت به دست آورد.

ایده اصلی در مورد میتریل، پاداش دادن به سازندگان محتوا با توکن‌های میت است. این شرکت در تلاش است تا کاربران را برای کسب سود در شبکه رسانه‌های اجتماعی یاری کند. کاربر می‌تواند هر نوع محتوا از جمله وبلاگ‌های ویدئویی، پخش مستقیم و غیره را ایجاد کند.

میت به عنوان روش پرداخت در برنامه‌های وابسته استفاده خواهد شد. علاوه بر این، از آن به عنوان پرداخت برای خدمات مختلف در رسانه‌های اجتماعی نیز استفاده می‌شود. میتریل تیم شناخته‌شده‌ای دارد که تجربه گسترده‌ای در زمینه کریپتو دارد. آن‌ها در تلاش هستند تا این پروژه به بهترین سکوی بلاک چین در جهان تبدیل شود.

کاربران می‌توانند از میت در اکوسیستم میت استفاده کنند. به عنوان یک توکن کاربردی، پیش‌بینی می‌شود که دارندگان میت بتوانند آن را در همه جنبه‌های زندگی، مانند خرید کالاهای روزانه یا سرگرمی‌های صوتی – تصویری، خرج کنند.

توکن میت را می‌توان به روش‌های مختلفی استفاده کرد از جمله به عنوان پاداش برای محتوا و برای پرداخت‌های درون شبکه. همچنین دارندگان می‌توانند توکن‌های خود را به اشتراک بگذارند.

معایب
میت یه ارز قابل استخراج نیست. حتی اگر راه‌های دیگری برای دریافت توکن وجود دارد، برخی از افراد دوست دارند در استخراج شرکت کنند.

میت در حال رقابت با شبکه‌های اجتماعی است که برای مدت طولانی وجود دارند و مخاطبان بسیار زیادی دارند. جلب توجه انبوه به یک شبکه جدید در مدت زمان کوتاه دشوار است.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال میتریل

بالاترین قیمت ارز دیجیتال میتریل را در آوریل سال ۲۰۱۸ شاهد بودیم که هر واحد از این رمزارز به ۱.۳۳ دلار رسید. در حال حاضر قیمت میتریل خیلی پایین‌تر از سقف قیمتی خود یعنی ۰.۰۵ دلار است. خیلی از کارشناسان و صاحب‌نظران صنعت کریپتو، میتریل را آینده شبکه‌های اجتماعی میدانند و معتقدند که این پروژه و توکن‌هایی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، از آینده خوبی برخوردار است. ارز دیجیتال میتریل با مطرح کردن ایده جذاب دریافت پاداش در ازای تولید محتوای ارزشمند در شبکه‌های آنلاین بسیار مورد توجه قرار گرفته است. قیمت میتریل در حال حاضر در سطح پایینی قرار دارد اما پیش‌بینی می‌شود این رمزارز در آینده رشد مناسبی داشته باشد.

پیش‌بینی قیمت میتریل در سال ۲۰۲۲
با توجه به تحلیل‌ تکنیکال بر روی داده‌های قیمت اخیر میتریل، پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۲ قیمت این ارز به حداقل ۰.۰۱۵ دلار برسد. قیمت میتریل می تواند با میانگین قیمت معاملاتی ۰.۰۱۶ دلار و حداکثر سطح ۰.۰۱۷ دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت میتریل در سال ۲۰۲۳
پیش‌بینی می‌شود که قیمت میتریل در سال ۲۰۲۳ به حداقل ۰.۰۲۲ دلار برسد. قیمت میتریل می‌تواند به حداکثر ۰.۰۲۶ دلار با میانگین قیمت ۰.۰۲۳ دلار در سال ۲۰۲۳ برسد.

پیش‌بینی قیمت میتریل در سال ۲۰۲۵ – ۲۰۲۴
با توجه به قیمت پیش‌بینی‌شده و تحلیل تکنیکال، قیمت میتریل در سال ۲۰۲۴ به حداقل ۰.۰۳۳ دلار می‌رسد. قیمت میت می‌تواند با میانگین قیمت معاملاتی ۰.۰۳۴ دلار به حداکثر سطح ۰.۰۳۹ دلار برسد.
انتظار می رود قیمت میتریل در سال ۲۰۲۵ به حداقل ۰.۰۴۵ دلار برسد. قیمت ارز میتریل می‌تواند به حداکثر سطح ۰.۰۵۶ دلار با میانگین قیمت ۰.۰۴۷ دلار در سال ۲۰۲۵ برسد.

پیش‌بینی قیمت میتریل در سال ۲۰۲۶
پیش‌بینی می‌شود که قیمت میتریل در سال ۲۰۲۶ به پایین‌ترین سطح ممکن ۰.۰۶۴ دلار برسد. طبق تحلیل تکنیکال، قیمت میتریل می‌تواند به حداکثر سطح ممکن ۰.۰۷۸ دلار با میانگین قیمت ۰.۰۶۶ دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت میتریل در سال ۲۰۲۷
طبق تجزیه و تحلیل تکنیکال در مورد داده‌های قیمت اخیر میتریل در سال ۲۰۲۷ قیمت این ارز در حدود حداقل ۰.۰۹۳ دلار پیش‌بینی می شود. ارزش قیمت میتریل می‌تواند به حداکثر ۰.۱۱ دلار با میانگین ارزش معاملاتی ۰.۰۹۷ دلار به دلار برسد.
پیش‌بینی قیمت میتریل در سال ۲۰۲۸
پیش‌بینی می‌شود که قیمت میتریل در سال ۲۰۲۸ به حداقل ۰.۱۴ دلار برسد. قیمت میتریل می‌تواند به حداکثر ارزش ۰.۱۷ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۰.۱۵ دلار در سال ۲۰۲۸ برسد.

پیش‌بینی قیمت میتریل در سال ۲۰۲۹
طبق پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌ها، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۹ قیمت میتریل به حداقل قیمت ۰.۲۰ دلار برسد. قیمت ارز میتریل می‌تواند به حداکثر ارزش قیمت ۰.۲۵ دلار با ارزش متوسط ۰.۲۱ دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت میتریل در سال ۲۰۳۰
بر اساس تحلیل‌های انجام شده، قیمت میتریل در سال ۲۰۳۰ به حداقل ۰.۳۰ دلار می‌رسد. قیمت میتریل می‌تواند به حداکثر قیمت ۰.۳۶ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۰.۳۱ دلار در سال ۲۰۳۰ برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال میتریل
بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال میتریل

کلام نهایی

هر چقدر که رو به جلو حرکت می کنیم، شاهد یکپارچه‌سازی بیشتر فناوری بلاک چین در صنایع مختلف هستیم. بر خلاف تصور بسیاری از افرادی که به تازگی با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا می‌شوند، بلاک چین تنها برای بحث‌های مالی و محدود به ارزهای دیجیتال نیست. شاخه‌های مختلف کسب و کار می‌توانند در جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری از مزایای بلاک چین بهره ببرند و شاخص اصلی بلاک چین در حفظ حریم خصوصی و از بین بردن محدودیت‌ها هم مزید بر علت این قضیه است.

در این مقاله پروژه میتریل به عنوان یکی از کاربرد‌های جالب بلاک چین را به شما معرفی کردیم و از آینده روبه رشد آن صحبت کردیم. می‌توانید به عنوان یک ارز خوش آتیه روی این ارز حساب باز کنید و با درنظرگرفتن همه جوانب بر روی این رمزارز، سرمایه‌گذاری کنید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

2 نظرات

  1. عالی ممنون

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.