ارز دیجیتال AVA

ارز دیجیتال آوا AVA و  پروژه تراولا چیست؟

امروزه صنعت‌های بسیاری غیرمتمرکز شده‌اند یا استفاده از رمزارزها را در برنامه خود گنجانده‌اند. به همین دلیل امروز قصد داریم در مورد پروژه تراولا Travala صحبت کنیم که در صنعت جذاب گردشگری فعالیت می‌کند؛ پس اگر قصد دارید در مورد این پروژه و ارز دیجیتال آن با نام AVA، آینده این ارز، کاربرد‌ها و ویژگی‌هایش بیشتر بدانید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پروژه تراولا و ارز دیجیتال AVA چیست؟

در حال حاضر اکثر پلتفرم‌های آنلاین که در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنند با توجه به انحصاری که به دست‌ آورده‌اند کارمزدهای بالایی را برای رزرو خدمات از مشتریان خود دریافت می‌کنند؛ این موضوع یکی از علل به وجود آمدن پروژه تراولا و ارز دیجیتال AVA است.

 تراولا در سال ۲۰۱۷ به وجود آمد؛ این استارت‌آپ کوچک در ابتدا به خدماتی مانند رزرو خدمات مسافرتی برای مسافران مشغول بود و اما در حال حاضر به گفته توسعه دهندگان پروژه تراولا، این پروژه بیش از ۳ میلیون محصول مسافرتی به کاربران ۲۳۰ کشور ارائه می‌دهد.

تراولا در ابتدا فعالیت خود را بر روی بلاکچین نئو NEO آغاز نمود؛ این پروژه علاوه بر کاهش هزینه رزرو با توجه به این موضوع که بر بستر بلاکچین قرار داشت؛ امنیت بالا و شفافیت را نیز به کاربران خود هدیه داد که باعث محبوبیت تراولا بین افراد شد.

مزایای تراولا نسبت به رقبای سنتی

همان‌طور که در ابتدا بیان شد یکی از علت‌های اصلی به وجود آمدن پروژه تراولا پرداخت کارمزد بالا برای رزرو محصولات گردشگری توسط مسافران بود اما این تنها مزیت تراولا نسبت به رقبای خود نیست برای درک بهتر این موضوع بهتر است ابتدا به بررسی مشکلات دو طرف یک معامله یعنی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات و مشتریان بپردازیم.

شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات یا شرکت‌های سنتی

  • پس از به شهرت رسیدن به انحصارطلبی روی خواهند آورد.
  • اغلب گزینه‌های پرداخت محدودی دارند.
  • نمی‌توان به نظرات ارائه شده توسط کاربران به صورت صددرصد اطمینان کرد.

مشتریان

  • همواره قیمت‌های بالاتر از آنچه باید پرداخت کنند را پرداخت می‌کنند.
  • نمی‌توانند به نظرات ارائه شده اعتماد کنند.
  • همواره تخفیف‌های کاذبی دریافت می‌کنند.

این مشکلات چرا و چگونه به وجود آمده است؟

اصلی‌ترین علت به وجود آمدن این مشکلات شفاف نبودن قراردادهای ایجاد شده بین شرکت‌های خدماتی، هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی است که خدمات مسافرتی ارائه می‌دهند و متمرکز بودن این شرکت‌ها است؛ به همین دلیل شرکت‌ها به‌راحتی می‌‌توانند با تغییر قیمت‌ها، نظرات کاربران و… حقوق مشتریان را پایمال کنند.

حال پروژه تراولا و ارز دیجیتال AVA  این مشکلات را با استفاده از فناوری بلاکچین حل کرده‌اند به طوری که کاربران به‌راحتی می‌توانند به اطلاعات این پلتفرم اعتماد نمایند همچنین کاربران به‌راحتی می‌توانند اطلاعات مربوط به هر شرکت ارائه‌دهنده خدمات مانند هتل‌ها را مشاهده و مقایسه نمایند و از آنجا که این اطلاعات بر روی بلاکچین ثبت شده است شرکت‌ها نمی‌توانند به‌راحتی این اطلاعات را دست‌کاری کنند.

به‌عنوان مثال فرض کنید شما قصد رزرو یک هتل را دارید که در حال حاضر 10 درصد تخفیف دارد در سیستم سنتی شما قادر نیستید که قیمت قبلی این هتل را مشاهده کنید؛ زیرا ممکن است که این قیمت توسط هتل تغییر کرده باشد اما در سیستم بلاکچین شما به‌راحتی می‌توانید قیمت یا قیمت‌های قبلی را مشاهده کنید و از صحت و درستی این تخفیف اطمینان حاصل نمایید.

پلتفرم تراولا چیست؟

پلتفرم تراولا با آدرس www.Travala.com یک پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات مسافرتی همانند www.booking.com است که تمام خدمات مربوط به گردشگری را به مشتریان خود ارائه می‌کند شما می‌توانید در پلتفرم تراولا به‌راحتی با کارت‌های اعتباری مختلف و ارزهای دیجیتال مختلف به خصوص ارز دیجیتال AVA اقدام به خرید خدمات از این پلتفرم نمایید؛ تراولا به کاربران خود که با ارز دیجیتال AVA اقدام به خرید محصولات این پلتفرم کند درصدی پاداش در نظر گرفته است.

پلتفرم تراولا از 45 ارز دیجیتال برای پرداخت پشتیبانی می‌کند که می‌تواند یک از نقاط قوت این پروژه باشد.

ارز دیجیتال AVA چیست؟

همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره شد ارز دیجیتال AVA  توکن محلی یا ارز دیجیتال این پلتفرم است که به طوری که دارندگان AVA می‌توانند به وسیله آن در تصمیم‌گیری‌های این پلتفرم مشارکت نمایید همچنین افراد می‌توانند با استفاده از ارز AVA اقدام به خرید کنند و از تخفیف‌های این پلتفرم استفاده کنند همچنان اگر شما در این پلتفرم رزرو خود را لغو کنید؛ برداشت وجه از پلتفرم تراولا با ارز AVA انجام می‌شود.

توکنومیک

سیاست‌های پولی یا توکنومیک ارز دیجیتال AVA به صورت خلاصه به شرح زیر است.

  • تعداد کل توکن‌های AVA  برابر 61,011,389 است.
  • تعداد توکن‌های AVA در گردش    برابر 50,998,000 است.
  • تراولا قصد دارد با سوزاندن توکن‌های AVA تعداد کل این توکن‌ها را به عدد 40000000 برساند.
  • ارزش بازار ارز دیجیتال AVA برابر 25.4 میلیون دلار است.
  • تعداد توکن‌ AVA که توسط پروژه تراولا سوزانده شده تا کنون به 445817 رسیده است.
  • توکن AVA در سه شبکه بلاکچینی بایننس چین یا BEP2، بایننس اسمارت چین یا BEP20  و اتریوم یا  ERC20  قابل دسترس است.

نحوه‌ی توزیع توکن‌های AVA در وایت پیپر این پروژه مشخص نشده است که می‌تواند یکی از نکات منفی این پروژه باشد.

از نکات قابل توجه در سیاست‌های پولی ارز دیجیتال AVA این است که هر ماه درصدی از خالص درآمد پروژه تراولا به استخرهای نقدینگی این پروژه واریز می‌شود که این نقدینگی توسط تمام کاربران قابل مشاهده است؛ محل مصرف این نقدینگی توسط دارندگان ارز دیجیتال AVA بر اساس رای گیری مشخص می‌شود که این عمل علاوه بر بهبود عملکرد این پروژه به شفافیت آن نیز کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال پورتو porto چیست ؟ معرفی توکن هواداری پورتو

تیم توسعه‌دهنده تراولا

حال که با پروژه تراولا و ارز دیجیتال AVA آشنا شدیم بهتر است که با تیم توسعه‌دهنده پروژه تراولا نیز آشنا شویم.

  • خوان اوترو  Juan Otero  یکی از بنیان‌گذاران و مدیر عامل تراولا

خوان اوترو در شرکت‌های بزرگی مانند  اوراکل Oracle و  بوکینگ دات کام Booking.com فعالیت داشته است که می‌تواند به عملکرد مناسب پروژه تراولا و ارز AVA در کمک مناسب کند.

  • استیو هیپول  Steve Hipwell  بنیان‌گذار و مدیر عملیاتی تراولا

استیو هیپول با سابقه 10 ساله در شرکت‌های مرتبط با گردشگری و خدمات مرتبط با آن مانند  وی لند تراول Viland Travel به‌عنوان مدیر عملیاتی پروژه تراولا در حال فعالیت است که در سوی گیری مناسب این پروژه بسیار موثر خواهد بود.

  • کالب یو  Caleb Yeoh  مدیر ارشد توسعه تجارت تراولا

کالب یو عضو سابق هیئت‌مدیره بلاکچین استرالیاست که در شرکت‌های بزرگی مانند  تراول بای بیت TravelbyBit ،  جنسیس پارتنر Genesys Partners، شل Shell، دلولیت استرالیا Deloitte Australia و اورجین انرژی Origin Energy همکاری داشته است.

  • متیو استیونز  Matthew Stevens  مدیر ارشد مالی تراولا

میتو استیونز یک حسابدار خبره با سابقه بیش از 10 سال است وی در نقش‌های مختلفی مانند مشاوره و ارزیابی کسب و کار، مدیریت سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر  کار کرده است.

متیو تجربهٔ همکاری با شرکت‌هایی مانند انترپرنر فرست Entrepreneur First ، بی سی هوپ BC Hop Company Ltd و گریت پوینت Great Point را در رزومه خود دارد.

  • بن راجرز  Ben Rogers  مدیر ارشد بازاریابی تراولا

بن راجر با نزدیک به یک دهه تجربه بازاریابی در شرکت‌های بزرگی مانند گوگل Googleو فلایت سنتر Flight Centre رزومه قوی برای مدیریت بازاریابی پروژه تراولا دارد.

  • جین یانگ  Jin Yang  مدیر ارشد امنیت تراولا

جین یانگ با شرکت‌های بزرگی مانند فایر آی FireEye و گوگل Google همکاری داشته است و اکنون مسئولیت امنیت تراولا را به عهده دارد.

افراد زیادی در تیم توسعه‌دهنده تراولا فعال هستند که برای جلوگیری از طولانی و خسته‌کننده‌ شدن این مقاله از آوردن اسم این افراد خودداری می‌کنیم اما اگر علاقه به دانستن اسم این افراد دارید می‌تواند اسم این افراد را در سایت تراولا به نشانی https://blog.travala.com/meet-the-travalacom-team/ مشاهده نمایید.

اخبار مهم پروژه تراولا و ارز دیجیتال AVA در طول تاریخ

  • دسامبر  19, 2021    

پذیرش بیت کوین توسط تراولا

  • جولای  14, 2021     

پشتیبانی بایننس از پروژه تراولا و ارز AVA و رشد 141 درصدی این ارز دیجیتال

  • جولای  5, 2021       

همکاری تراولا با صرافی MEXC

  • می  21, 2021

شراکت تراولا با  زین فین XinFin

  • اوکتبر  26, 2020     

جمع‌آوری سرمایهٔ 1.27 میلیون دلاری

بر اساس اطلاعات سایت دیل روم dealroom میزان سرمایه جمع‌آوری شده توسط پروژه تراولا در سه مرحله مبلغ 2 میلیون دلار بوده است و همچنین طبق تخمین این سایت ارزش این پلتفرم تا سال 2020 برابر 23 میلیون دلار بوده است که نشان از عملکرد مناسب این پروژه دارد.

نقشه راه پروژه

قبل از بررسی نقشه راه تراولا باید این نکته را بیان کنیم که این نقشه راه کامل نیست و تیم توسعه‌دهنده تراولا در مورد برنامه‌های خود در سال ۲۰۲۲ حرفی نزده است که می‌تواند برای این پروژه یک امتیاز منفی به حساب آید.

نقشه راه تراولا از ابتدای سال ۲۰۲۱ به شرح زیر است.

نقشه راه تراولا برای سه ماهه اول ۲۰۲۱

در این سه ماه تیم توسعه‌دهنده تمرکز خود را بر موضوعاتی مانند بهبود رابطه کاربری و تجربه کاربری قرار داده‌اند؛ همچنین از مهم‌ترین پیشرفت‌ها در این سه ماه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزودن زبان‌های اضافی
  • چت لایو و سیستم فروش بلیت به همراه پشتیبانی مشتری

نقشه راه تراولا برای سه ماهه دوم 2021

در این دوره تیم توسعه‌دهنده تمرکز بیشتر بر روی اقامت، پروازها و فعالیت‌های مرتبط داشتند و از مهم‌ترین فعالیت‌ها در این سه ماهه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اپلیکیشن بایننس مینی
  • پرداخت با بایننس پی Binance pay ، کریپتو کام پی Cryptocom pay و کیف پول

نقشه راه تراولا برای سه ماهه سوم 2021

بیشترین تمرکز در این دوره بر روی رشد کاربر و ساخت محصول با افزودن پروازها، فعالیت‌ها و رزرو بسته‌ها بود.

همان‌طور که بیان شد این نقشه راه مربوط به ابتدای سال 2021 تا کنون است اگر قصد دارید در مورد فعالیت تیم تراولا و نقشه راه پروژه بیشتر بدانید بهتر است از لینک زیر استفاده نمایید.

نقشه راه پروژه تراولا

آینده ارز دیجیتال AVA

پروژه تراولا و ارز دیجیتال AVA مانند دیگر پروژه‌ها دارای نقاط قوت و ضعف هستند که مستقیما بر روی آینده ارز دیجیتال AVA تاثیر خواهد گذاشت قبل از تصمیم گیری در مورد آینده پروژه تراولا بهتر است نگاهی کلی به نقاط قوت و ضعف پروژه تراولا بیندازیم.

نقاط قوت پروژه تراولا

  • تیم توسعه دهنده با سابقه
  • داشتن هدف و چشم اندازی روشن
  • توکن سوزی به صورت پیوسته
  • همکاری و شراکت با شرکت‌های معتبر
  • پشتیبانی از روش‌های پرداخت متنوع

نقاط ضعف پروژه تراولا

  • مشخص نبودن نقشه راه سال 2022
  • مشخص نبودن نحوه‌ی توزیع ارز دیجیتال AVA

اکنون که در مورد نقاط قوت و ضعف پروژه تراولا اطلاعاتی را کسب کردیم پیش بینی آینده ارز دیجیتال AVA کمی آسانتر خواهد شد زیرا متوجه شدیم که پروژه تراولا نقاط قوت بیشتری نسبت به نقاط ضعف خود دارد به طوری که می توان به آینده ارز دیجیتال AVA امیدوار بود.

حال بیاید از دیدگاه تحلیل تکنیکال نیز نگاهی به ارز دیجیتال AVA داشته باشیم.

رقبای پروژه

حال که به بررسی همه‌ی جوانب پروژه تراولا و ارز دیجیتال AVA پرداختیم بهتر است در مورد رقبای این پروژه که بر بستر بلاکچین قرار دارند نیز صحبت نمایید به همین منظور در ادامه سه مورد از رقبای این پروژه را معرفی خواهیم کرد.

  • پروژه تریپ کندی TripCandy
  • نام توکن: کندی CANDY
  • قیمت توکن: 0.001615 دلار
  • ارزش بازار: 338 هزار دلار
  • رتبه بر اساس ارزش بازار: 1788
  • پروژه XcelToken Plus
  • نام توکن: XLAB
  • قیمت توکن: 0.000003618 دلار
  • ارزش بازار: 158 هزار دلار
  • رتبه بر اساس ارزش بازار: 1788
  • پروژه هرون ایشیا Heron Asia
  • نام توکن: هرون HERON
  • قیمت توکن: 0.001965 دلار
  • ارزش بازار: 34 هزار دلار
  • رتبه بر اساس ارزش بازار: 2419

کیف پول ارز دیجیتال AVA

همانند تمام دارایی‌های سنتی، ارزهای دیجیتال نیز نیاز به محلی برای نگهداری دارند که این محل‌های نگهداری با نام کیف پول یا Wallet شناخته می‌شوند.

به طور خلاصه کیف پول‌ ارزهای دیجیتال به محلی گفته می‌شود که شما می‌توانید دارایی‌های خود را در آنجا نگهداری کنید اما سوال اصلی که شاید ذهن تمام شما را به خود مشغول کرده است این است که:

ارز دیجیتال AVA در کدام کیف پول‌ها قابل نگهداری است؟

این سوالی است که اکثر شما عزیزان پس از خواندن این مقاله از خود خواهید پرسید در جواب این سوال بهتر است که بدانید با توجه به این که ارز دیجیتال AVA بر بستر شبکهٔ بلاکچینی بایننس اسمارت چین و اتریوم واقع است می‌توان این ارز دیجیتال را در تمام کیف پول‌هایی که از این شبکه‌ها پشتیبانی می‌کنند مانند کیف پول اکسکوینو، متاماسک، تراست والت، اتمیک والت و بایننس چین والت نگهداری کرد.

در تمام کیف پول‌های نام برده شده کیف پول اکسکوینو به دلیل اینکه توسط متخصصان ایرانی تولید شده است برای کاربران ایرانی کاربری مزایای بیشتری دارد از مزایای فوق العاده‌ی این کیف پول امکان شارژ کردن کیف پول توسط درگاه‌های بانکی و نمایش دارایی شما عزیزان به صورت دلاری و ریالی می‌باشد و شما به راحتی در هر لحطه می‌توانید دارایی خود را به صورت دلار یا ریال مشاهده نمایید.

برای دانلود کیف پول اکسکوینو کافیست که بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود کیف پول اکسکوینو

خرید ارز دیجیتال AVA

اگر قصد سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال AVA را داشته باشید حتما سؤالات زیر برای شما به وجود خواهد آمد.

  1. ارز دیجیتال AVA را از کدام صرافی می‌توان خرید؟
  2. آیا می‌توان ارز دیجیتال AVA را با ریال خریداری کرد؟
  3. کدام صرافی برای خرید ارز دیجیتال AVA قابل اعتماد است؟

از آنجا که کاربران ایرانی در اکثر صرافی‌های خارجی نمی‌توانند معامله کنند یا معاملات آنان در صرافی‌های خارجی با ریسک از دست رفتن سرمایه همراه است بهتر است که برای خرید این ارز دیجیتال از صرافی اکسکوینو استفاده نمایید؛ شما به‌وسیله این صرافی می‌توانید با درگاه‌های پرداخت ریالی حساب خود را شارژ نموده و به خرید و فروش ارز دیجیتال AVA بپردازید.

سخن نهایی

در این مقاله سعی کردیم که به بررسی ارز دیجیتال AVA و پروژه تراولا بپردازیم اما باید بدانید که با توجه به نوسانات زیاد بازار کریپتو کارنسی بهتر است که تمام سرمایه‌ی خود را در یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری نکنید و یک سبد سرمایه گذاری برای خود ایجاد نمایید ما در صرافی اکسکوینو با امکان معامله 134 ارز دیجیتال این موقعیت را برای شما عزیران فراهم نموده‌ایم که بتوانید ارزهای مختلفی را در سبد سرمایه گذاری خود قرار دهید.

سؤالات متداول

بهترین کیف پول مناسب برای ارز دیجیتال AVA چیست؟

برای نگهداری ارز دیجیتال AVA می‌توانید از متامسک و تراست والت استفاده نمایید.

ارز دیجیتال AVA را از کجا خریداری کنیم؟

ارز دیجیتال AVA را می‌تونید به راحتی از صرافی اکسکوینو خریداری نمایید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.