پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
نمودار eos

ارز رمزنگار ایاس یا EOS بر پایه بلاک چین

ایاس (EOS) یک ارز رمز نگاری شده بر پایه بلاک چین است که به عنوان یک پلتفرم هوشمند برای انجام برنامه‌های غیر متمرکز عمل می‌کند. هدف این ارز انجام معاملات به صورت غیرمتمرکز و بدون هزینه، در کمترین زمان و در مقیاس بسیار بزرگ است.
این ارز به صورت یک نرم افزار متن‌باز در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ توسط یک شرکت خصوصی به نام block. one منتشر خواهد شد. به منظور اطمینان از توزیع گسترده این ارز در شبکه بلاک چین ، یک میلیارد توکن این ارز در شبکه بلاک‌ چین اتریوم توسط این شرکت توزیع شد. چیزی که در حال حاضر به نام اییاس در صرافی‌های مختلف خرید و فروش می‌شود.

تغییرات پلتفرم ایاس

در واقع توکن‌های شبکه اتریوم است که توسط سازنده ایاس و برای حمایت از این طرح پیش‌فروش شده‌ است. مدیر عامل شرکت block. one، برندان بلومر (Brendan Blumer)، اعلام کرده‌است که از شبکه بلاک چین خود با مبلغ ۱میلیارد دلار پشتیبانی خواهد کرد. هدف از ایجاد این پلتفرم ارائه نرم‌ افزاری غیر متمرکز است که محدودیت مقیاس پذیری شبکه بیت کوین و اتریوم را نداشته باشد و نیز هزینه انتقال را برای کاربران خود حذف نماید. این برنامه قصد دارد که اولین سیستم عامل غیر متمرکز برای توسعه برنامه‌های غیر متمرکز مانند Steemit، شبکه‌های اجتماعی با انگیزه‌های مالی و BitShares و مبادله ارزهای رمز پایه غیرمتمرکز(DEX) باشد.

این ارز برای انتقال باید ۲۱ کانفرم دریافت نماید که ایجاد و تایید بلاک‌ها در ۵۰۰ میلی ثانیه انجام خواهد شد. زبان هوشمند این نرم افزار WebAssembly است که توسط مهندسین موزیلا، مایکروسافت، گوگل و اپل توسعه یافته است.

دانیل لاریمر در حال حاضر مدیر ارشد فناوری block. one است که در ساخت بیت شیر (BitShares) که یک سایت تبادل غیر متمرکز ارز رمز پایه است، ساخت استیمیت (Steemit) که یک شبکه اجتماعی و پیام رسان غیرمتمرکز است نیز شرکت داشته است.
EOS.io در واقع نرم افزاری است که تکنولوژی آن بر اساس بلاک چین است که در نهایت می‌تواند میلیون‌ها تراکنش در ثانیه انجام دهد، هزینه‌های کاربران را از بین ببرد و اجازه می‌دهد تا سریع و آسان، برنامه‌های غیر متمرکز در چارچوب یک بلاک مدیریتی اداره شود.

کاربرد EOS

دانشنامه اینترنتی آنلاین و سودآور اوریپدیا (Everipedia) که برنامه‌ای کاربردی است و با استفاده از فناوری بلاک چین EOS انتشار یافته است. این فناوری بر اساس یک شناسه هوابرد به نام آی کیو (IQ) کار می‌کند که از تولید اطلاعات حمایت می‌کند. یکی از اهداف این شرکت آن است که با ادغام مدل بلاک چین از فیلتر کردن برخی محتواها توسط برخی از کشورها جلوگیری کند.

وبسایت رسمی ایاس

https://eos.io

جستجوگر ایاس

جهت جستجوی تراکنش‌ها و آدرس‌های ایاس می‌توانید از جستجوگرهای زیر استفاده نمایید:

https://etherscan.io/token/EOS
https://ethplorer.io/address/0x86fa049857e0209aa7d9e616f7eb3b3b78ecfdb0

 

همچنین ببینید

بلاکچین و تبلیغات

چطور بلاک‌چین صنعت تبلیغات آنلاین را متحول می‌کند؟ – پادکست

بلاک‌چین یه فناوری زیرساختیه که خیلی چیزا رو در زندگی ما تغییر داده. تبلیغات آنلاین …

صنعت خودرو

انقلاب بلاک چین در انتظار صنعت خودرو – پادکست

حالا با توسعه صنعت بلاک‌چین در سراسر جهان، این فناوری به حوزه‌های مختلفی وارد شده …

سیگنال کریپتو

میشه پراید رو با این وضع بازار پورشه کرد؟ – پادکست

چیزی تا پایان سال میلادی باقی نمونده و تایلر سوپ (Tyler Swope)، یوتیوبر مشهور، از …

ارزهای برتر

قسمت اول / کدام ۱۰ ارز در سال ۲۰۲۲ ما رو میلیاردر می‌کنند؟ – پادکست

فقط چند روز دیگه تا پایان سال ۲۰۲۱ باقی مونده و فرصت خوبیه که با …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.