چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
ارز دیجیتال آمازون در شبکه بلاک چین

از آمازون ارز دیجیتال بخرید!

براساس گزارش اخیری که توسط پورتال مالی Investing.com منتشر شد، خریداران شرکت‌ آمازون مایل به خرید طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله کریپتو کارنسی‌ها در این سایت هستند.
در طی این تحقیق، Investing.com بیش از ۱۰۰۰ مشتری آمازون را برای کشف میزان گستردگی سفارشات و سطح اعتماد مشتریان نسبت به کمپانی مورد بررسی قرار داده‌ است. در این نظرسنجی از مشتریان پرسیده شده بود که با خرید چه محصولاتی تحت برند آمازون راحت‌تر اند.

تمایل خرید ارز دیجیتال آمازون توسط 12.7 درصد از مشتریان

هنگامی که از آن‌ها سوال شد که تمایل دارند چه نوع محصولاتی را تحت برند آمازون خریداری کنند، ۱۲.۷ درصد از پاسخ دهندگان به کریپتو کارنسی‌ها اشاره کردند. دیگر محصولات فرضی آمازون شامل ماری‌جوانای طبی (۱۳.۵ درصد)، داروهای تجویزی (۹.۳ درصد)، کامپیوترها (۷۲.۹ درصد)، کوپن‌ها و معاملات (۱۰.۶ درصد) و حتی مراقبت‌های بهداشتی (۱۵.۳ %) بودند. به خریداران اجازه داده شده بود بیش از یک گزینه را انتخاب کنند.
این نظرسنجی نشان می‌دهد که نزدیک به یک سوم پاسخ دهندگان ماهیانه یک خرید در آمازون انجام می‌دهند، و جالب است که ۴۳ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که آن‌ها دیگر به مراکز خرید مراجعه نمی‌کنند. در بررسی سنی انجام شده نسل بیبی بومر (متولدین 1946 تا 1964) هر ماه حدود ۱۰۲.۱۴ دلار ، نسل X – (متولدین 1965 تا 1979) حدود ۱۱۸.۷۸ دلار و Millennials (متولدین 1980 تا 1994) چیزی حدود 123.49 دلار در آمازون خرج می‌کنند.

ارز دیجیتال آمازون

آمازون و تکنولوژی بلاک چین و رمز ارز

چندی پیش نیز در همین هفته خبری منتشر شد که مدیر عامل بایننس مدعی شده بود که آمازون نمی‌تواند از انتشار آلت کوین مخصوص خود اجتباب کند. از دید او غیر قابل درک است که هرکسی که کسب و کار اینترنتی دارد کریپتو‌ها را به عنوان روش پرداخت نپذیرد، روشی آسان‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر نسبت به درگاه‌های پرداخت سنتی با کاغذ بازی کمتر و دسترسی جمعیتی و جغرافیایی گسترده‌تر!
پیش‌تر نیز در نوامبر ۲۰۱۸، آمازون دو سرویس مبتنی در بلاک چین را معرفی نمود، پایگاه داده دفترکل کوانتومی آمازون (QLDB) و بلاک چین مدیریت آمازون، QLDB یک پایگاه‌داده دفترکل است که برای شفاف سازی تراکنش‌ها قابل رسیدگی بودن و تغییرناپذیربودن آن‌ها طراحی شده‌است، که تحت نظارت یک مرجع قابل‌اعتماد مرکزی است، که به کاربران اجازه می‌دهد تا با QLDB کار کنند و یک شبکه بلاک چین مقیاس پذیر را مدیریت و تنظیم کنند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.