پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
پرداخت ارز دیجیتال پرفکت مانی

از پرفکت مانی چه می دانید؟ (قسمت دوم)

امروزه در بازار ارز دیجیتال سرویس‌های متفاوتی ایجاد شده اند. در این میان، پرفکت مانی یک سرویس مالی است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا از پرداخت‌های فوری بهره مند شوند و انتقال وجه امنی از طریق اینترنت داشته باشند. این سرویس، به کاربران اینترنت و صاحبان کسب و کار اینترنتی فرصت‌های منحصر به فردی ارائه می‌دهد. در مقاله قبل به معرفی پرفکت مانی و هزینه‎های آن پرداختیم. در این مقاله با امنیت و ابزارهای کاربردی پرداخت آن آشنا می‌شویم.

ابزارهای کاربردی پرداخت

  • گزارش‌های ساده و جزئی کار شما را در حساب پرفکت مانی ساده می‌کند. راجع به عملیات مالی جدید، نمودار مشاهده و وضعیت بر خط، مطلع شوید.
  • نصب سیستم پرداخت اتوماتیک مکرر. این ابزار برای مرتب کردن هزینه‌های ماهانه‌ی شرکت شما طراحی شده است. این ابزار این امکان را می‌دهد که پرداخت‌ها به صورت اتوماتیک انجام شود.
  • API Merchant کامل. با توجه به معیارهای کارآمدی، قابلیت اطمینان و ایمنی مد نظر ما، انتظار نمی‌رود تا چند سال آتی سیستمی مشابه پرفکت مانی ظهور کند. مهندسین سیستم پرفکت مانی ابزاری ایجاد کرده‌اند که به هر ساختار کسب و کاری این امکان را می‌دهد که با حداکثر سهولت و امنیت از هرگونه فرایند آنلاین برای فروش، استفاده از سرویس‌ها و یا دسترسی به محتوا استفاده کنند.
  • سیستم‌های چند زبانه به شما امکان هدایت کسب و کار در سراسر دنیا را می‌دهد. سیستم پرداخت پرفکت مانی وضعیتی بین المللی را داراست. وب سایت به 20 زبان مختلف ترجمه شده است.

پرفکت مانی

امنیت

بنا بر اخبار ارز دیجیتال بسیاری از محققین تایید کرده اند که پرفکت مانی فرایند امنیتی چند سطحی و سهولت و راحتی استفاده از سایت را همزمان دارا می باشد. جعبه ابزار برنامه ی پرفکت مانی فراتر از تمام تکنولوژی ها و ابزارهای مدرن موجود در سیستم های پرداخت می باشد. در نتیجه این سیستم ریسک را برای کاربران پرفکت مانی به حداقل ممکن می رساند. علاوه بر این هر کاربر پرفکت مانی به صورت شخصی حق ایجاد کردن تنظیمات امنیتی را دارد.

رویکرد دموکراتیک سیستم پرداخت پرفکت مانی هر مشتری را قادر می سازد تا به صورت مستقل برای تنظیم وضعیت امنیتی حساب خود تصمیم بگیرد. هر مشتری پرفکت مانی خودش تصمیم میگیرد چه سطحی از راحتی را برای استفاده و حفاظت از حساب خود در مقابل کاربرد غیرمجاز انتخاب کند.

سیستم امنیتی چند سطحی

هر کاربر فرصتی برای تنظیم کردن امنیت در سطح مورد نیاز را دارد.

بررسی هویت

این ابزار برای تعیین هویت حساب مشتری پرفکت مانی استفاده می شود. این وسیله به عنوان یک چشم مصنوعی برای این ارز دیجیتال عمل می کند، با وجود اینکه نمی تواند چهره مشتری را به صورت زنده ببیند اما امکانی برای شناسایی کامپیوتری که از طریق آن وارد حساب کاربری شده است، داراست.

در صورت تصدیق مشتری، اگر آدرس IP شبکه و یا زیرشبکه ای غیرمرتبط با دارنده حساب رویت شود، پرفکت مانی تمامی ورودی ها به حساب را مسدود کرده و کد امنیتی به ایمیلی که در طول ثبت نام ذخیره شده است ارسال می‌کند. تغییر IP برای هر مشتری با کمک مرکز پشتیبانی این ارز دیجیتال امکان پذیر می‌شود.

تصدیق از طریق پیام کوتاه

این سیستم به وسیله ارتباط منطقی بین مشتری و شماره تلفن همراهش استفاده می‌شود، به این ترتیب که کد تاییدی برای شناسایی دارنده واقعی حساب ارسال می شود. سیستم ورود به حساب از طریق پیام کوتاه بهترین و مطمئن ترین روش حفاظت مشتری از ورود غیر مجاز به حساب می‌باشد زیرا زمان تعویض کد و وارد شدن به حساب به شدت کم است و برای شکستن امنیت بسیار ناکافی است.

حفاظت با کد کارت

مشتری کدی با تصویر گرافیکی از طریق ایمیل دریافت می‌کند. برای تایید تراکنش سیستم پرفکت مانی پرسشی با ترتیب دریافت تصادفی از کد مشخصی از آن کارت برای مشتری ارسال می‌کند. کد کارت معیار حفاظتی راحت و مطمئنی برای تایید تراکنش‌ها است و در اکثر موسسات مالی برجسته‌ی دنیا به آن توجه شده است.

 

منبع: unichange

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.