مقررات FATF برای ارز رمز نگاری شده

استانداردهای جهانی درباره قوانین رمز ارز ها

24 مقام مالی و 11 سازمان بین المللی از جمله صندوق بین المللی پول و بانک جهانی، اخیرا در نیویورک گرد هم آمدند و درباره استانداردهای جهانی مقررات ارز رمزنگاری شده گفتگو کردند. رییس هیات ناظر مالی کره جنوبی که در این نشست شرکت داشت گفت: اجرای مداوم استانداردهای بین المللی امر مهمی است.

مقامات مالی، مقررات رمزنگاری شده را مطرح می‌کنند

اعضای شورای امنیت مالی (FSB) و بانک فدرال رزرو نیویورک، روز جمعه  دیدارکردند و درباره آسیب‌پذیری‌های سیستم مالی جهانی به گفتگو پرداختند و همچنین گزارش پیشرفت کار که قرار است در جلسات آتی  G20 ژاپن ارائه شود را بررسی کردند. یکی از مسائل مطرح شده هم به استانداردهای جهانی مقررات رمزنگاری شده اختصاص یافت.

همچنین این اعضا درباره ابتکارات مختلف در دست اجرا و دارای تنظیمات استاندارد برای پرداختن به خطرات دارایی‌های دیجیتال و همچنین درباره خلا موجود در این موضوع، به بحث و گفتگو نشستند.

هیات مدیره افزود: کار روی دارایی‌های دیجیتال حول دو حوزه متمرکز شده است: نظارت بر مفاهیم مالی و راهنمای مقررات دارایی‌های رمزنگاری شده . وی همچنین اظهار کرد  امیدوار است که یک به روز رسانی در مورد تنظیمات استاندارد منتشر کند و آن‌ را به نشست ماه ژوئن سران وزرای دارایی و روسای بانک مرکزی در جلسه G2 تحویل دهد.


وی گفت: اعضا باید به تغییرات سریع بازار دارایی‌های رمزنگاری شده توجه کنند.
FSB در حال بررسی ثبات مالی، قانون‌گذاری و نظارت بر فناوری‌های مالی غیر متمرکز است.

FSB یک نهاد بین المللی است که وظیفه نظارت و ارائه پیشنهادات به سیستم مالی جهانی را دارد. این اعضا عبارتند از: استرالیا، برزیل، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، مکزیک، روسیه، سنگاپور، اسپانیا، سوئیس، ترکیه، ایالت متحده امریکا، بریتانیا، اتحادیه اروپا، پرداخت‌های بین‌المللی بانک، صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی است.

قوانین ارز رمزنگاری شده

همکاری بین‌المللی بر سر مقررات رمزنگاری شده

اوایل ماه آپریل، Christine lagarde مدیر IMF، به CNBC گفت: نقش توزیع کننده‌ها و هر چیزی که از فناوری لجر استفاده می کند اعم از: رمزارز، دارایی، ارز دیجیتال یا هر چیز دیگری با این نقش، به وضوح سیستم را تحت تاثیر قرار می‎‌دهد و آن‌ها جهت حفظ ثبات، باید تحت نظارت باشند. براساس گزارشات رسانه‌های کره جنوبی، 24 مقام مالی و 11 سازمان جهانی شامل IMF و بانک جهانی در این دیدار شرکت داشتند که همگی از اعضای FSB هستند.

آقای choi jong ko رییس اداره خدمات مالی کره جنوبی که در این نشست حضور داشت، به رسانه‌های محلی گفت: این گروه درباره همکاری بین‌المللی بر سر مقررات رمزنگاری شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

choi به نقل از toyo economy news گفت: برای نظم بخشیدن به ارزهای مجازی همکاری جهانی لازم است. او تاکید کرد که هر کشور باید مقررات مربوطه را مطابق با استانداردهای بین المللی آماده شده توسط نیروی ضربت مالی (FATF) اجرا کند و گفت:

این نکته حائز اهمیت است که، استاندارهای بین المللی منظم که توسط سازمان‌های بین المللی به توافق رسیده اند باید ناهماهنگی‌های مقررات را به حداقل برسانند.

همان‌طور که پیش تر گزارش شده بود، G20 مجددا حمایت خود از FATF را حول محورهای مبارزه با پول‌شویی جهانی، مبارزه با تامین مالی تروریسم و افزایش تامین مالی استاندارد را اعلام کرد. FATF در حال حاضر توصیه‌های خود برای مقررات رمزنگاری شده را به روز رسانی می‌کند. کشورهای مختلفی از جمله هند با این سازمان جهت تنظیم استاندارهای جهانی در دارایی رمزنگاری شده همکاری می‌کنند.

 

منبع: bitcoin

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.