استراتژیست کریپتو اعلام کرد که رقیب اتریوم درسقف قیمتی قرار دارد و پیش بینی می‌کند دو آلت کوین دیگر دچار پولبک شوند

معامله گر ارزهای دیجیتال گفت: پلتفرم قرارداد هوشمند می تواند در هفته های آتی به اوج قیمتی خود برسد.
شرپا (Sherpa)تحلیلگر رمزارز در توییتر خود می‌گوید که توکن بومی ارز دیجیتال Near Protocol این شانس را دارد که قبل از رسیدن به سقف قیمتی جدید همچنان قیمت خود را کاهش دهد.
براساس کوین مارکت کپ ارز دیجیتال Near Protocol، در رتبه ۱۷ با قیمت ۱۶.۱۱ دلار معامله می شود که در چند روز گذشته حدود ۱.۷ درصد کاهش داشته است. به گفته آلتکوین شرپا(Altcoin Sherpa) ۱۴دلار ورودی عالی برای این توکن خواهد بود.
به نظر می‌رسد که آلتکوین شرپا دیگر دیدگاه گاوی زیادی نسبت به رقیب دیگر اتریوم (ETH) یعنی آواکس (AVAX) ندارد. به عقیده آلتکوین شرپا آواکس در حالی که به میانگین متحرک نمایی خود نگاه می کند، سطح انتظارات خود را به شدت پایین آورده است.
آواکس در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۷۵.۸۷ دلار معامله می شود. این دارایی رمزارز طبق سایت کوین مارکت کپ بیش از 17 درصد در هفت روز گذشته کاهش یافته است.
به نظر می‌رسد که آلتکوین شرپا دیدگاه خرسی زیادی نسبت به ارز دیجیتال زیلیکا (Zilliqa) ندارد. بلاک چین زیلیکا به سازمان ها در اجرای عملیات تجاری سازمانی کمک می کند.
توکن اصلی زیلیکا در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰.۱۰۶۱۶۲ دلار معامله می شود. دارایی های رمزارز طبق کوین مارکت کپ در رتبه ۷۷ قرار دارد و بیش از ۱۶ درصد در هفته گذشته کاهش یافته است.

2 نظرات

  1. برای ثبت نام در اکسکوینو
    من میرم تو بخش ثبت نام ورود میزنم میگه نام کاربری تکراری است در حالی که اصلا چیزی به نام . نام کاربری برای من نیامده است ؟چرا

    • رضا سلطانی

      سلام لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید راهنماییتون میکنن

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.