چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اضافه شدن امکان واریز مستقیم 9 رمز ارز دیگر به اکسکوینو

امکان واریز مستقیم 9 ارز دیجیتال پر‌طرفدار میکر (MKR)، یونی سواپ (UNI)، دای (DAI)، اوکی‌بی(OKB)، لینک (LINK)، لئو (LEO)، بت (BAT)، هیوبی (HT) و کریپتو دات کام کوین (CRO) در اکسکوینو فراهم شده است.
اکسکوینو به پاس همراهی و قدردانی از کاربران خود، به 3 نفر برتر با بیشترین حجم واریز (دلاری) این 9 ارز دیجیتال تا آخر دی ماه به ترتیب 50، 30 و 20 اکسکوین جایزه اهدا می‌کند.
لازم به ذکر است که پیش از این نیز، امکان تبدیل، خرید و فروش این ارز‌ها در اکسکوینو فراهم بود و هم اکنون می‌توانید برای واریز مستقیم آن‌ها به بخش مدیریت کیف پول خود مراجعه کنید.

9 ارز جدید اکسکوینو شامل موارد زیر است:

1- میکر، توکنی کاربردی برای پروژه‌ای با همین نام بوده که بر روی شبکه بلاک چین اتریوم ایجاد شده است. این پلتفرم به منظور تسهیل پرداخت‌های بین‌المللی در کنار انتقال‌های همتا‌به‌همتا (P2P) ایجاد شده است. میکر، رمز ارزی بر اساس استاندارد ECR-20 بوده که با 2495.79 درصد بازگشت سرمایه، یکی از 50ارز برتر جهان محسوب می‌شود و بیش از 572 میلیون دلار حجم بازار را به خود اختصاص داده است. این رمز در اوایل سال ۲۰۱۸ موفق شد از ۱۷۰۰ دلار فرا‌تر رود؛ اما در حال حاضر در محدوده 570 دلار معامله می‌شود.

2- یونی سواپ (Uniswap)، پروتکلی متن‌باز است که امکان استفاده و مبادله توکن‌های ERC-20 را برای افراد مهیا می‌کند. این پروتکل که بر بستر بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود، از سال ۲۰۱۸ شروع به کار کرد. توکن این پلتفرم، با نماد اختصاری UNI نشان داده می‌شود و حدود 939 میلیون دلار از حجم بازار را به خود اختصاص داده است. یونی سواپ در سپتامبر ماه میلادی جاری، توانست به رکورد ۸٫۴ دلار دست یافت و در حال حاضر، در محدوده 3.6 دلار معامله می‌شود.

3- دای (DAI): شرکت میکر (Maker) اواخر سال ۲۰۱۷ استیبل کوین غیرمتمرکز دای را ایجاد کرد. این رمز ارز طبق استاندارد ERC-20 بوده و از پشتوانه‌ای معادل ۱ دلار بهره‌مند است. هر دای، ارزشی ثابت برابر با ۱ دلار دارد که این ثبات قیمت از طریق سیستم امانت‌گذاری در شبکه اتریوم مدیریت می‌شود .دای با اختصاص بیش از ۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون دلار حجم بازار، در رتبه ۲۵ بازار ارز‌های دیجیتال قرار گرفته است.

4- رمز ارز OKB، ارز دیجیتالی کاربردی است که توسط بنیاد OK Blockchain ایجاد شده است. بنیاد OK Blockchain، سیستم اقتصادی فعالی در حوزه رمز ارزها بوده که مبتنی بر فناوری بلاک چین طراحی و راه‌اندازی شده است. کلیدی‌ترین کاربردی که OKB می‌تواند در آینده داشته باشد، استفاده از این توکن جهت پرداخت در حوزه خدمات مالی دیفای (DeFi) است. این ارز با 373.9 درصد بازگشت سرمایه و بیش از 449 میلیون دلار حجم بازار، در جایگاه پنجاهم بازار رمز ارز‌ها قرار دارد.

5- کریپتو دات کام (Crypto.com Coin) با حجم بازاری بالغ بر 1 میلیارد و 300 میلیون دلار، تسهیل انتقال سیستم مالی فعلی دنیا به سمت سیستم مالی مبتنی بر ارزهای دیجیتال را ماموریت اصلی خود می‌داند. این ارز دیجیتال، هدف نهایی خود را ایجاد بستری برای انجام پرداخت‌های مالی از طریق تمامی ارزهای دیجیتال، در هر مکان و زمان و با هزینه بسیار اندک معرفی کرده است. توکن کریپتو دات کام که بر مبنای استاندارد ERC-20 راه‌اندازی شده، در جایگاه 22 بازار قرار دارد.

6- لئو (LEO)، توکنی چند منظوره بوده که در تمام محصولات و پلتفرم‌های آیفینکس (iFinex) کاربرد دارد. این ارز در رتبه 21 بازار ارز‌های دیجیتال قرار داشته و حجم بازاری بیش از 1 میلیارد و 355 میلیون دلار را به خود اختصاص داده است. آیفینکس به طور ماهانه ۲۷ درصد از درآمد کل ماه قبل را از بازار خریده و می‌سوزاند که این برنامه زمانبندی، از قیمت این توکن پشتیبانی می‌کند.

7- توکن هیوبی (Huobi) ارز دیجیتالی است که در اوایل سال ۲۰۱۸ توسط شرکت هیوبی ارائه شده و با علامت اختصاری HT شناخته می‌شود. این توکن، سیستم مدیریت متمرکزی مبتنی بر بلاک چین بوده که طبق استاندارد ERC-20 اتریوم ایجاد شده است. این رمز ارز، با اختصاص بیش از 848 میلیون دلار حجم بازار، یکی از 40 ارز دیجیتال برتر جهان به شمار می‌رود. این ارز با 183.85 درصد نرخ بازگشت سرمایه، در حال حاضر در محدوده 4.23 دلار معامله می‌شود.

8- بت (BAT): بیسیک اتنشن (Basic Attention)، پلتفرم غیرمتمرکز و متن‌بازی است که بر بستر بلاک چین اتریوم طراحی شده و آن را می‌‌توان نقطه عطفی در صنعت تبلیغات دانست. حفظ حریم شخصی در این پلتفرم، بسیار پر‌اهمیت بوده و امنیت خود را از طریق شبکه بلاک چین تضمین می‌کند. این ارز دیجیتال با ارزش بازاری حدود 305 میلیون دلار، یکی از 70 رمز ارز برتر جهان بوده و در حال حاضر در محدوده 0.20 دلار معامله می‌شود.

9- چین لینک (Chainlink) یک شبکه غیر متمرکز اوراکل است که داده‌های دنیای واقعی را برای قراردادهای هوشمند به بستر بلاک‌ چین متصل می‌کند. توکن LINK برای کار با استاندارد ECR-20 بر روی اتریوم بنا شده است. این ارز با اختصاص بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون دلار حجم بازار در جایگاه دهم بازار رمز ارز‌ها قرار دارد. لینک 7669.21 درصد بازگشت سرمایه داشته و در حال حاضر در محدوده 12 دلار معامله می‌شود.

منتظر رمزارزهای جدید اکسکوینو باشید!

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

3 نظرات

  1. خیلی ممنون بابت توضیحات کامل سایت اکسکوینو، من تازه آشنا شدم با این سایت تشکر میکنم، امیدوارم همه کاربران به سود خوب برسن و اعتماد کنن به این سایت چون واقعا امنیت خوبی داره و با اعتبار هست، ساده و مفید

  2. سلام با احترام siacoin و reddcoin هم لطفا اضاف کنید به سایت اکسکویینو ممنون.

  3. با سلام و عرض خدا قوت
    بیزحمت reddcoin هم اضافه بفرمایید
    ممنون از سایت خوب و امنتون

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.