اضافه شدن 10 ارز جدید به سامانه اکسکوینو

اکسکوینو در جدید‌ترین اقدام خود در راستای کسب رضایت کاربران، 10 رمز ارز معتبر و محبوب آوی (AAVE)، تتا (Theta)، اف‌تی‌اکس (FTX)، سولانا (SOL)، گراف (GRT)، ترا (LUNA)، اولانچ (AVAX)، سینتتیکس (SNX)، فایل کوین (FIL) و سوشی سواپ (SUSHI) را به سامانه اضافه کرده است. از این پس قادر خواهید بود در کیف پول اکسکوینو، اقدام به تبدیل، خرید و فروش این ارز‌های جدید کنید. 

در ادامه، به طور خلاصه هر کدام از این ارزها را معرفی خواهیم کرد.

آوی (AAVE)

آوی، پروتکل مالی است که به طور کاملاً غیر متمرکز عمل کرده و وام ­دادن یا وام گرفتن ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. آوی برای گسترش شبکه خود محصولات، ایده‌ها و نوآوری‌های زیادی را ارائه کرده که این امر باعث ورود سرمایه‌های بیشتری به پروژه شده است. ارز دیجیتال این پروژه با بیش از 4.6 میلیارد دلار ارزش بازار، در جایگاه 18 بازار قرار گرفته و در محدوده 370 دلار معامله می‌شود.

تتا (Theta)

تتا، بلاک چین در حال پیشرفتی است که برای انتقال ویدئو طراحی شده و در تلاش است پردازش بلاک سریع‌تر و مقیاس پذیری بیشتری را به ارمغان آورد. توکن این شبکه با حجم بازاری بیش از 6 میلیارد و هفتصد میلیون دلار در جایگاه 16 بازار قرار گرفته است. توکن تتا در روزهای اخیر توانست به سقف تاریخی 8 دلار نیز برسد و در حال حاضر در محدوده 6 دلار معامله می‌شود.

اف‌تی‌اکس (FTX)

توکن FTX که با نماد اختصاری FTT نمایش داده می‌شود، رمز ارز اختصاصی شرکت FTX است. این ارز دیجیتال به منظور افزایش انعطاف‌پذیری اکوسیستم پلتفرم FTX ایجاد شده و توانسته در مدت زمان کوتاهی به یکی از 40 ارز برتر بازار تبدیل شود. بلاک چین FTX، بستری برای انجام مبادله‌های رمزنگاری‌شده بوده که امکانات گوناگونی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

سولانا (SOL)

سولانا، بلاک چین رمز ارزی است که از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز پشتیبانی کرده و کارایی بسیار بالایی دارد. تمرکز این بلاک چین تک لایه و پرسرعت روی افزایش مقیاس‌پذیری بدون کاهش امنیت و تمرکززدایی است. این پروژه متن‌باز، شرکای تجاری متعددی دارد که چین لینک (ChainLink) یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. توکن شبکه سولانا در حال حاضر در محدوده 14 دلار معامله می‌شود و یکی از 30 ارز برتر بازار رمز ارزها محسوب می‌شود.

گراف (GRT)

گراف، پروتکل متن‌باز ‌شاخص‌گذاری است که به جستجوی اطلاعات در بلاک چین و شبکه‌های ذخیره‌ساز می‌پردازد. گراف با نماد اختصاری GRT یک توکن کاربردی و اختصاصی در این پلتفرم به شمار می‌رود. به تازگی تیم فنی این پروژه اعلام کرد که گراف شبکه اصلی خود را ایجاد کرده که قدم مثبتی در توسعه این طرح محسوب می‌شود. گراف در حال حاضر در محدوده 1.7 دلار معامله می‌شود و یکی از 50 ارز برتر بازار است.

ترا (LUNA)

پلتفرم ترا (Terra) شامل مجموعه‌ای از استیبل کوین‌های غیرمتمرکز بوده که قادر است با گسترده یا محدود کردن زنجیره تامین، قیمت خود را ثابت نگه دارد. توکن این پلتفرم که با نام‌های ترا و لونا (LUNA) شناخته می‌شود، با بیشتر شدن کاربران این اکوسیستم، ارزشمندتر خواهد شد. توکن لونا، یکی از 20 ارز برتر بازار یوده و با حدود 670 درصد بازگشت سرمایه، در محدوده 13 دلار معامله می‌شود.

اولانچ (AVAX)

اولانچ (Avalanche) پلتفرم متن‌بازی است که برای راه‌اندازی دارایی‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، بلاک چین‌های سفارشی و تعامل‌پذیر به کار می‌رود. این پلتفرم که از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد، مزایای متعددی از جمله سرعت بالا، امنیت قوی، مقیاس‌پذیری زیاد و… را به کاربران خود ارائه می‌کند. توکن اولانچ با حجم بازاری بیش از 3 میلیارد دلار، در جایگاه 28 قرار گرفته است. اولانچ در حال حاضر در محدوده 28 دلار معامله می‌شود.

سینتتیکس (SNX)

سینتتیکس (Synthetix) پلتفرمی برای مبادله توکن است که امکان معامله بر سر ارزهای دیجیتال، بازار بورس، ارزهای فیات، فلزات ارزشمند و سایر دارایی‌ها را به شکل توکن ERC-20 فراهم می‌کند. این پلتفرم در واقع پروتکل صدور دارایی ترکیبی است که به صورت غیر متمرکز و بر بستر بلاک چین اتریوم فعالیت می‌کند. توکن سینتتیکس (SNX)، ارز دیجیتال اختصاصی پلتفرم سینتتیکس است و در محدوده 20 دلار معامله می‌شود.

فایل کوین (FIL)

فایل کوین (Filecoin) با هدف ذخیره‌سازی امن و بدون واسطه فایل‌ها شروع به کار کرده است. فایل کوین قصد دارد به به‌روزترین و پیشرفته‌ترین بستر ذخیره و بازیابی داده‌ها و فایل‌ها‌ تبدیل شود. ارز دیجیتال این شبکه، فایل کوین، یکی از 50 ارز برتر است که در محدوده 47 دلار معامله می‌شود. فایل کوین با بیش از 2 میلیارد دلار حجم بازار، 315 درصد بازگشت سرمایه داشته است.

سوشی سواپ (SUSHI)

 

18 نظرات

  1. خوبه ولی ارز هایی مثل وتور رو هم اضافه کنید
    ممنون

  2. سلام اقا زی کش که قدیمی ترهست و بیشتر طرفدار داره رو چرا اضافه نمیکنید؟

  3. با سلام
    لطفا چارت تحلیل تکنیکال صرافی را ارتقاع ببخشید ، به طریقی که ابزارهای تحلیلی در دسترس قرار گیرد .
    با تشکر

    • الهام جمشیدیان

      درود
      سپاس از همراهی شما! بهبود و ارتقای امکانات سایت در دست اجرا است.

  4. لطفاً ارز firo (Zcoin رو هم اضافه کنید

  5. خیلی خیلی از مدیران و مجموعه بزرگ اکسکوینو ممنون و سپاسگذارم که هر روز با خبرهای خوب و برزورسانی سایت و اضافه کردن رمز ارز جدید و لیست کردن اونا در صرافی تون دارین به بزرگترین پلاتفرم معاملاتی خرید و فروش رمز ارز در ایران تبدیل می شین…
    لطفاً ارزهای جدید و خیلی خیلی ارزنده مثل
    (Chiliz ، PancakeSwap ، Skale Network ، The SandBox ، Desentraland (MANA) ، Algorand ، Elrond ، Polygon (MATIC
    Flow ، Compound ، SwissBorg ، 0X ، Fantom ، Harmony ، Kyber Network ، Verge ، Venus ، Band Protocol ، Swipe ، PolkaStarter ، Injective Protocol ، Hedera Hashgragh ، Enjin Coin ، Near Protocol ، Theta Fuel ، RavenCoin ، Ren
    که در آینده ازشون زیاد می شنویم و پروژه های خیلی قوی در آینده نزدیک عملیاتی خواهند کرد رو لیست کنید
    پیشاپیش از تمام مجوعه بزرگ و دانش بنیان اکسکوینو تشکر و قدردانی می کنم که بستر فوق العاده رو در ایران فراهم کردن که خیلی برای تریدرها و سرمایه گذاران مفید و ارزنده است

    • الهام جمشیدیان

      سپاس از همراهی شما
      حتما پیشنهادات شما رو در دست اجرا قرار خواهیم داد.

  6. سلام
    لطفاً تعدادی از ارزهای با قیمت پایین مثل دنت،پاندی ایکس، آساک کوین ، سلف کی و سایرین که قیمت زیر هزار تومان دارند و آینده خوبی دارند رو به لیست نمادها اضافه کنید

  7. سلام ، لطفا ارز بیت ترنت رو در لیست نمادها قرار دهید

  8. سلام لطفا ارز هایی مثل بیت تورنت و سان و هارمونی و پاندی ایکس و کین و وینک رو اضافه کنید

    • الهام جمشیدیان

      درود
      کاربر عزیز، ارز بیت تورنت به زودی به سامانه اضافه خواهد شد. اضافه شدن سایر ارزهای پیشنهادی نیز در دست اجرا است.

  9. با سلام لطفا ارز شیبا رو به ارز های موجود اضافه کنید

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.