پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اطلاع‌رسانی مهم:اهمیت انتخاب شبکه انتقال در اکسکوینو

توجه داشته باشید که در زمان انتقال ارزها بین اکسکوینو و پلتفرم‌های دیگر، باید شبکه انتقال یکسانی را در هر دو پلتفرم مبدا و مقصد انتخاب کنید. فراموش نکنید که واریز یا برداشت تتر (USDT) در اکسکوینو، تنها از دو بلاک چین اتریوم (ERC-20) و ترون (TRC-20) صورت می‌گیرد و برای مثال از بلاک چین بایننس (BEP-20) در اکسکوینو پشتیبانی نمی‌شود؛ بنابراین، در زمان انتخاب شبکه انتقال در پلتفرم‌های مبدا و مقصد، هرگز این موضوع را فراموش نکنید. توجه داشته باشید در صورتی که شبکه انتقال یکسانی را در پلتفرم‌های مبدا و مقصد انتخاب نکنید، ممکن است دارایی خود را در بلاک چین از دست بدهید.

اگر قصد آشنایی با دو شبکه اتریوم  و ترون را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اتریوم چیست؟

اتریوم یک شبکه مبتنی بر فناوری بلاک چین است که به افراد اجازه می‌دهد قراردادهای هوشمند (مجموعه‌ای از کدها که برای انجام کار خاصی نوشته می‌شوند) را روی این شبکه بسازند. اتریوم در مقایسه با بیت کوین از سرعت و توان بیشتری برای انجام تراکنش‌ها برخوردار است و می‌تواند تا 25 تراکنش در ثانیه را انجام دهد؛ اگرچه در مقایسه با نسل جدیدتر بلاک چین‌ها مثل ترون، این عدد بسیار کوچک است.

شبکه ترون و مزیت‌های آن

ترون یک پلتفرم مبتنی بر فناوری بلاک چین است که هدف آن، اشتراک آسان محتوای دیجیتال در سطح اینترنت و دسترسی به آن است. به بیان دیگر، پروژه ترون به‌دنبال تمرکز زدایی از اینترنت است. شبکه ترون به دلیل ویژگی‌های فنی مثل قابلیت مشارکت افراد در توسعه آن و استفاده از زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت، دارای مقیاس پذیری بالایی است؛ به این معنا که نسبت به بلاک چین‌های دیگر، تعداد بیشتری از تراکنش‌ها را در زمان کمتر انجام می‌‌دهد.

ترون نسبت به شبکه اتریوم بسیار سریع‌تر است و می‌تواند در هر ثانیه، تعداد 2 هزار تراکنش را انجام دهد؛ این عدد برای اتریوم، تنها 25 تراکنش در ثانیه است! شبکه ترون نیز مانند اتریوم از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند؛ اما به دلیل مقیاس پذیری بالاتر ترون و قراردادهای هوشمند کاربردی، می‌تواند از تعداد قابل توجهی از کاربران پشتیبانی کند. به‌علاوه، زیرساخت فنی بلاک چین ترون به‌نوعی طراحی شده است که بتوان توان عملیاتی آن را در طول زمان ارتقا داد.

توجه داشته باشید که اکسکوینو برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ واریز و برداشت ارزها، امکان استفاده از شبکه ترون (TRC-20) را برای کاربران خود فراهم کرده است.

با توجه به نکاتی که در مورد انتخاب شبکه واریز یا برداشت در اکسکوینو ارائه دادیم، همواره پیش از واریز یا برداشت رمزارزهایتان، اطمینان یابید که شبکه انتقال یکسان را بین کیف پول‌های مبدا و مقصد انتخاب می‌کنید.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

8 نظرات

  1. سلام
    خسته نباشید
    کسایی که از شبکه بایننس انتقال دادند باید چیکار کنند؟!
    راهی جهت دسترسی به دارییشون وجود داره؟!
    یا ممکنه در آینده با پشتیبانی شما از شبکه بایننس، این دارایی از دست رفته بازیابی بشه؟!

    • پوریا فیروزنژاد

      سلام کاربر گرامی؛
      متاسفانه به‌دلیل ساختار بلاک چین‌ها، این امکان وجود ندارد و همواره باید یک زنجیره انتقال یکسان را در پلتفرم‌های مبدا و مقصد انتخاب کنید

  2. اگه در آینده اکسکوینو از شبکه بایننس (BSC) استفاده کنه امکان دسترسی به دارایی مفقودیمون وجود داره؟!

  3. سلام
    من نزدیک یک هفته هست که منتظر تأیید احراز هویتم هستم
    لطفا رسیدگی کنید

    • سلام وقتتون بخیر
      از طریق تیکت و تماس تلفنی با پشتیبانی ارتباط بگیرید
      شماره پشتیبانی: ۰۲۱۲۸۱۱۱۴۰۰

  4. Farshad.ramz14993@gmail.com

    باسلام من همچین مشکلی پیش اومده برام ولی نه تو اکسکوینو .میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟از هات بیت به کوینکس اتریوم انتقال دادم اما بجای er20 با bep20 زدم.چکار باید بکنم

    • سلام ما اطلاعی در این باره نداریم. با پشتیبانی همون صرافی‌ها هماهنگ کنید

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.