قیمت ریپل و ارز دیجیتال

افزایش خیره کننده قیمت ریپل در 24 ساعت گذشته

افزایش خیره کننده قیمت ریپل در 24 ساعت گذشته

سرمایه گذاری های پرسود با استراتژی خرید بموقع در بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال که تقریباً چند سالی است که  فعالیت خود را به صورت غیر رسمی در بازارهای تجاری دنیا آغاز نموده، همواره میزبان اتفاقات و حوادث غیر منتظره‌‏ی زیادی بوده است. منظور از این اتفاقات و حوادث غیر منتظره، نوسانات و تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال مختلف موجود در بازار ارزهای دیجیتال است که در زمان‏ های مختلف روی می‌‏دهند که اغلب این نوسانات اصلاً قابل پیش‏‌بینی نبوده و در بیش‏تر اوقات در خلاف حالت و روند حرکتی بازار روی می‌‏دهند.

بدین صورت که مثلاً یک ارز دیجیتال خاص مدتی است که یک روند صعودی و باثباتی را در بازار ارزهای دیجیتال از نظر افزایش قیمت، از خود نشان می‏‌دهد که در یک شرایط خاص و به صورت یک دفعه‌‏ای قیمت این ارز دچار نوسان برعکس شده و با افت شدیدی رو به رو می‏‌گردد. البته با وجود ماهیت بد و بی‎ثبات این تغییرات، شاهد این امر هستیم که در این گونه از مواقع، سرمایه‌ ‏گذاران بازار ارزهای دیجیتال، توانسته ‏اند به سودها و درآمدهای قابل توجهی دست یابند.

در واقع با تشخیص شرایط افت و سپس خرید ارز دیجیتال در این شرایط و نگهداری آن ارز و در ادامه افزایش قیمت صعودی این ارز دیجیتال در بازار، فرد سرمایه ‏گذار با یک استراتژی خرید و فروش به موقع می‌‏تواند به سود و کسب درآمد قابل توجهی دست یابد.

برد سرمایه گذاران ریپل با افزایش هفده درصدی این ارز دیجیتال !

از شرایط بالا، به عنوان یکی از استراتژی‏ های معمول در بازار ارزهای دیجیتال یاد می‏‌شود که همواره سرمایه‏ گذاران با استفاده از این روش توانسته ‏اند به درآمدزایی دست یابند. حال درست عین شرایط بالا و در یک مقیاس خیره کننده برای ارز دیجیتال ریپل در بازار ارزهای دیجیتال، اتفاق افتاده است. به طوری که ارز دیجیتال ریپل که آن را با نماد ” XRP ” در خرید و فروش ‏های بازار نشان می‏‌دهند، در 24 ساعت گذشته توانسته با یک جهش قیمت تقریباً 17 درصدی، هم بسیاری از سرمایه ‏گذاران این بازار را موفق به کسب درآمد نموده و هم این که بسیاری از کارشناسان این بازار وادار به تعجب شدید کرده است.

در واقع ارز دیجیتال ریپل در شرایطی، موفق به انجام چنین نوسان قیمت چشمگیری شده است که در شرایط قبل نوسان، قیمت این ارز دیجیتال، برابر با 0.26 دلار بوده و اکنون این ارز دیجیتال توانسته است تا قیمت و ارزش خود را تا 0.32 دلار افزایش داده باشد. نوسان اخیر ارز دیجیتال ریپل از نظر درصدی، در مقایسه با نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال مطرح در بازار ارزهای دیجیتال، دارای بیش‏ترین نوسان رو به بالا می‌‏باشد.

ریپل ، صدر نشین در رشد قیمت در میان ارزهای دیجیتال

البته این شرایط درست در زمانی روی داده است که قبل از شروع صعود مثبت ریپل در بازار ارزهای دیجیتال، این ارز به مانند سایر ارزهای موجود در بازار، دچار نوسانات قیمتی منفی ‏ای شده بود که در آن زمان، به عقیده‏ ی بسیاری از کارشناسان این کاهش قیمت دیگر باید خود را تبدیل به نوسان مثبت می‏‌کرد که در واقع با شکل‏ گیری شرایط فعلی، شاهد آن هستیم که پیش ‏بینی ‏های کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، کاملاً درست بوده و همه ‏ی ارزهای دیجیتال، از جمله ریپل با موج افزایش قیمت در بازار رو به رو شده ‏اند که در این بین افزایش قیمت ریپل به نسبت سایر ارزهای دیجیتال بسیار بیش‏تر و قابل توجه ‏تر می‌باشد.

همچنین در مورد ارز دیجیتال ریپل نیز باید گفت که این ارز دیجیتال با وجود آن که قیمت چندان قابل توجهی نسبت به سایر ارزهای دیجیتال در بازار ندارد ولی در سال گذشته یعنی سال 2017، توانسته بود که به نسبت ارزهای دیجیتال دیگر، بیش‏ترین سود و درآمدزایی، ممکن را نصیب سرمایه‏ گذاران نماید و از این نظر به عنوان محبوب‏ ترین و پرسودترین ارز دیجیتال در بازار شناخته شود.

نواسانات غیر قابل پیش بینی در قیمت ارزهای دیجیتال

از طرفی دیگر، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که یک فرد با سرمایه‏ گذاری و خرید ریپل در دو روز گذشته و به مقدار مشخص، در حال حاضر توانسته بعد از یک اثر ” pump ” در بازار، سرمایه‏ ی خود را 17 درصد افزایش دهد. این رقم در نوع خود بسیار جالب و ارزشمند می‏ باشد چرا که توانسته در یک روز گذشته، سرمایه‏ ی بسیاری از افراد در بازار ارزهای دیجیتال را چندین برابر نماید. حال باید به این نکته توجه نمود که تا چه حد تشخیص چنین نوسانی ممکن بود و این که سرمایه ‏گذار، چگونه می‏‌توانست با چنین تشخیصی به سود قابل توجهی دست یابد، جای بحث و تفکر دارد.

در تحلیل چنین افزایش قیمتی باید گفت که درست است که پیش ‏بینی افزایش قیمت ارز دیجیتال ریپل تا این حد و به صورت 17 درصد کار بسیار سختی بود ولی تشخیص این موضوع که تمامی ارزهای دیجیتال ممکن بود در ساعات آینده با افزایش قیمت رو به رو شوند، یک امر واضح و بدیهی بود.

بدین صورت که همه‏ ی ارزهای دیجیتال با افزایش نسبی قیمت بیت کوین، پیش ‏بینی می‏‌شد که خود نیز افزایش قیمت داشته باشند و در عین حال درست در شرایط افول قیمت در بازار که اکثر ارزهای دیجیتال در بازار بدان دچار شده بودند، با احتمال زیادی پیش‏ بینی می‌‏شد که شاهد افزایش قیمت در بسیاری از ارزهای بازار باشیم ولی این که در این افزایش قیمت صورت گرفته، کدام ارز دیجیتال بتواند بیش‏ترین نوسان را داشته باشد، کاری بسیار دشوار و در اغلب موارد غیر قابل پیش ‏بینی می‌‏باشد.

ریپل و اعلام استقلال از سلطه ی قیمت بیت کوین

البته این سناریو، تقریباً مشابه با سناریوی سال پیش ارز دیجیتال ریپل در نوسانات بازار می‏‌باشد. جایی که در ماه‏ های آخر سال، ریپل توانست با نوسانات قیمتی خود، شرایط را برای سرمایه‏ گذاری پرسود، بسیاری از سرمایه ‏گذاران آماده کند و آن‏ها را با تغییرات سریع قیمت خود به سود و درآمد قابل توجهی برساند. گویا این شرایط تغییرات شدید سال گذشته، در ماه ‏های آخر سال 2018 نیز در حال شکل‏ گیری است و ممکن است در آخر امسال نیز از ارز دیجیتال ریپل، به عنوان سودآورترین ارز دیجیتال در بازار یاد شود و شاهد این امر باشیم که ریپل توانسته دوباره محبوبیت خود را در بازار بدست آورد.

در نهایت، موضوع تحلیل قیمت ریپل را با اشاره به این نکته، تمام می‌‏کنیم که با توجه به نوسانات قیمتی چند ارز دیجیتال معتبر در بازار مشاهده می‌‏شود که از بین ارزهای دیجیتال موجود در بازار، نوسان قیمت ریپل، مستقل‏ تر از سایر ارزهای دیجیتال نسبت به نوسان قیمت بیت کوین می‌‏باشد در واقع ریپل در نوسانات اخیر، توانسته خود را از سایه‏ ی تأثیرات تغییرات قیمت بیت کوین تا حدودی خارج کرده و به صورت مستقل ‏تری در بازار ارزهای دیجیتال عمل نماید.

در نهایت توصیه می‌‏شود که در استراتژی‏ های خرید و فروش خود در بازار، همواره با یک نگاه ویژه ‏تری به ریپل نگاه کنید چرا که این ارز دیجیتال دارای بیش‏ترین پتانسیل سودآوری نسبت به ارزهای دیجیتال دیگر در بازار می‏‌باشد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.