سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال و بیت کوین

افزایش علاقه مردم به سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال در سال 2019

بایننس به تازگی گزارشاتی منتشر کرده است که در آن مشخص شده است در سال 2019؛ روند سرمایه گذاری مردم افزایش یافته است و زمانی که افزایش قیمت در هر کدام از ارزهای دیجیتال مشاهده شود، پتانسیل سرمایه گذاری به شدت افزایش پیدا می کند. این گزارشات نشان می دهد در روزهای اخیر، حجم معاملات به بالاترین میزان خود رسیده است و حتی یک رکورد جدید ثبت شده است به طوری که در روز 24 ماه می در عرض 24 ساعت، یک میلیارد مبادله ارزی ثبت شد.

بر اساس این آمار، در روز 31 ماه می برای ارز دیجیتال بیت کوین 33700 مبادله ثبت شده است که یک رکورد جدید است. رکورد قبلی در تاریخ 4 آپریل بوده است که 22500 مبادله بوده است و یک رشد 50 درصدی را نشان می دهد.

این افزایش قابل توجه مبادلات ارزی نشان می دهد که تقاضاهای سازمانی در حال ورود کردن به بازارهای ارز دیجیتال هستند.

بر اساس گزارشاتی که از افزایش ناگهانی مبادلات ارز دیجیتال به دست آمده است:

سرمایه گذاران سازمانی در حدود 10 درصد از تمام سرمایه گذاری های بلند مدت را بر عهده دارند.

پاداش ۴۰ درصدی موسسه سرمایه گذاری Grayscale نسبت به قیمت نقطه‌ای بیت کوین برای ورود سرمایه گذاران سازمانی به حوزه ارز دیجیتال و رمز ارز ها نشان از افزایش علاقه سرمایه گذاران به بازار ارز دیجیتال است.

بازگشت مردم به ارز دیجیتال بیت کوین

گزارشات نشان می دهد که علاقه سرمایه گذاران نسبت به مبادلات OTC یا over the counter بیت کوین در حال افزایش است و بر همین اساس هم تعداد مبادلات OTC بیت کوین رشد چشم گیری داشته است و حتی یکی از عوامل افزایش قیمت بیت کوین را میتوان همین عامل بیان کرد.

در ماه می سرمایه گذارانی به بازار ارز دیجیتال پیوستند و تراکنش ثبت کردند که پیش از این اصلا با این فضا آشنایی نداشتند و برای اولین بار تراکنش های خود را ثبت کرده اند و امید می رود که رفتار بازار باعث افزایش سرمایه گذاری در این زمینه شود و این علاقه مندی همچنان ادامه پیدا کند.

چیزی که میتوان به عنوان آینده ارز دیجیتال در نظر گرفت، یک صنعت با شکوه همراه با پروژه های مختلف است که کسب و کارشان مبتنی بر شبکه بلاک چین است و پیشرفت هر کدام به نفع مشتریان خواهد بود.

شرکت های زیادی وجود دارند که پروژه های خلاقانه زیادی انجام می دهند که در نهایت هم برای صنعت ارز دیجیتال سودمند است و هم برای کاربران پلتفرم های غیر متمرکز را معرفی می کنند که نیاز به صندوق نگهداری نداشته باشند.

بخش تحقیقاتی بایننس بر اساس ساختار بازار و تجزیه و تحلیل هایی که انجام داده است، به این نتیجه رسیده است که بیت کوین بیشترین میزان همبستگی با دارایی های دیگر را دارد و این موضوع زمانی حائز اهمیت می شود که شما می خواهید در سبد سرمایه گذاری تان، به جز بیت کوین به سراغ ارزهای دیگر هم بروید. بر اساس این گزارش، بیت کوین، سکه پیشرو در صنعت ارز دیجیتال است.

نمودار تغییرات قیمت ارز دیجیتال بیت‌کوین طی ۱ سال گذشته

سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال و بیت کوین

 

تمام شواهد و نمودارها حاکی از این است که زمستان ارزهای دیجیتال به پایان رسیده است و بعد از یک بازه زمانی که نشانگر بالاترین همبستگی داخلی در صنعت ارز دیجیتال است، بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر در پایین ترین قیمت خود قرار دارند.

 

منبع: bitcoinist

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.