افزایش چشمگیر تقاضا برای بیت کوین پس از هالوینگ

تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین، حجم معاملات انجام شده و همچنین فعالیت زنان در زمینه ارزهای دیجیتال از جمله مواردی هستند که اخیرا با افزایش چشمگیری همراه بوده‌اند.

طبق داده‌های به دست آمده از آرکین ریسرچ ( Arcane research ) با وجود تمام نگرانی‌های سرمایه گذاران مبنی بر هالوینگ بیت کوین و چگونگی اثرگذاری آن بر استخراج کنندگان و مسائل مربوط به امنیت شبکه، پس از این رویداد تقاضا برای این رمز ارز قدرتمند در سطح جهان افزایش یافته است.

افزاش روزشمار تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین در سراسر جهان که از سال 2019 تا کنون بیش از 90٪ افزایش یافته و به 8,000 عدد رسیده است، خود گواه این ادعاست. البته گزارش دیگری هم از افزایش 40 درصدی استفاده از دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین از فوریه سال جاری تا کنون خبر داده است.

قیمت بیت کوین

افزایش قیمت بیت کوین و تراکنش‌های روزانه این رمزارز در مقابل آلت کوین ها

در مقام مقایسه با آلت کوین‌ها، ارز دیجیتال بیت کوین با حجم معاملات روزانه 10 میلیارد دلاری خود همچنان بیشترین سهم را از ارزش کل بازار از آن خود کرده است. این رقم در مقابل آمار مربوط به حجم معاملات روزانه کمتر از 500 میلیون دلاری سایر آلت کوین ها نظیر اتریوم و لایت کوین، نشان از حاکمیت بی قید و شرط این ارز ارزشمند در این بازار مالی دارد.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در ماه می با افزایش 10 درصدی همراه بوده است. این در حالی است که آلت کوین هایی مانند اتریوم، ریپل و مونرو با کاهش قیمت شدیدی روبه‌رو شدند.

تحقیقات آرکین همچنین از مهاجرت تدریجی ماینرها به بیت کوین کش و بیت کوین اس وی پس از هالوینگ 11 می بیت کوین خبر داد، با این وجود شبکه‌های مربوط به ارزهای ذکر شده افت چشمگیری را در سهم خود از کل نرخ هش SHA-256 مشاهده کرده‌اند.

خرید بیت کوین

همانطور که در نمودار مشاهده می‌کنید، ارز دیجیتال بیت کوین کش با کاهش 40 درصدی و بیت کوین اس وی نیز با کاهش 35 درصدی از سهم خود در هش SHA-256 روبه‌رو بوده‌اند.

سرمایه‌گذاران معتقدند ارزش بیت کوین روزافزون خواهد بود

افزایش قیمت اخیر بیت کوین که با حجم معاملات مناسبی نیز همراه بود، نشانه صعودی قدرتمندی برای سرمایه‌گذاران خرد و سازمانی این رمز ارز محسوب می‌شود.

خریدارز دیجیتال بیت کوین

همزمان با افزایش قیمت بیت کوین و دستیابی آن به بالاتر از سطوح 10,000 دلار، مجموع قراردادهای آتی تسویه نشده بیت کوین ( open intrest ) در بازار بورس شیکاگو ( CME ) نیز با افزایش 100 درصدی همراه بوده است. این موضوع یک نشانه مثبت برای این بازار مالی و روند صعودی آن در نظر گرفته شده است و با بهبود حجم معاملات انجام شده پس از کاهش قیمت تاریخی بیت کوین به 3,700  دلار تفاوت دارد.

تحقیقات Arcane همچنین نشان داد که رشد چشمگیر بازارهای همتا به همتا وافزایش روزافزون حضور زنان در چنین صنعت‌هایی، پیشرفت‌های بی شمار شبکه و اکوسیستم بیت کوین را در سال‌های آینده به همراه خواهد داشت.

منبع: Cointelegtaph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.