چهارشنبه 29 فروردین 1403

افزایش ۴۰ هزارتایی بیت کوین

کاهش شدید قیمت این رمزارز در ماه می و ژوئن با افزایش آدرس کیف پول‌هایی که بیش از یک بیت کوین را در خود جای داده‌اند، همزمان بوده است.

سرمایه‌گذاران کوچکتر بیت کوین در طول رکود کریپتو فرصتی منحصر به فرد پیدا کرده‌اند تا رمزارز مورد علاقه خود را خریداری کنند. تنها از زمان رکود ژوئن، تعداد «کل‌کوین‌ها» ۴۰ هزار نفر افزایش یافته است.

بر اساس گزارش لوک اینتو بیت کوین LookIntoBitcoin، تعداد کل کوین‌های بیت‌ کوین از ۳۱ ژانویه، زمانی که قیمت بیت‌کوین حدود ۳۸ هزار دلار بود، به‌طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

با این حال، قیمت بیت کوین در ماه می حدود ۲۷ درصد و در ژوئن ۴۰ درصد کاهش یافت، همان ماه که شاهد ۲۵.۳۸۹ کیف پول جدید بودیم که حداقل یک بیت کوین کامل را در خود جای داده بود.

کیف پول بیت کوین
کیف پول بیت کوین

قیمت بیت کوین در زمان نگارش فعلی ۲۳۰۳۵ دلار است که ۶۴ درصد نسبت به بالاترین قیمت ۶۴۴۰۰ دلاری خود در ماه نوامبر ۲۰۲۱ کاهش یافته است و تعداد کل کوینرها در حال حاضر در ۱ آگوست ۲۰۲۲ به ۸۹۱.۳۴۶ رسیده است.

لارک دیویس Lark Davis، سرمایه‌گذار رمزارز، روز دوشنبه به دنبال‌کنندگان خود در توییتر گفت که بسیاری از مردم در حال رسیدن به هدف کوین خود هستند. جالب اینجاست که داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد کیف پول‌هایی که بیش از ۱۰ بیت کوین، ۱۰۰ بیت کوین و ۱۰۰۰ بیت کوین در خود جای داده‌اند در مدت مشابه شروع به کاهش یا حتی کاهش کرده‌اند.

آدرس‌های کیف پول با بیش از ۱۰ بیت کوین از ماه می تنها ۶۰۰ افزایش یافته است، آدرس های با بیش از ۱۰۰ بیت کوین تا ۱۲۵ کاهش یافته است و کیف پول‌هایی با بیش از ۱۰۰۰ بیت کوین به تعداد ۱۱۳ کاهش یافته است.

قیمت بیت کوین از اواسط ماه جولای روند صعودی داشته است، با این حال، نظرات متفاوتی در مورد اینکه آیا رمزارز قبلا به پایین‌ترین حد خود رسیده است یا اینکه آیا نقاط منفی بیشتری در راه است وجود دارد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.