10 ارز دیجیتال سودآور در سال 2021

هیاهوی ارزهای دیجیتال به بالاترین میزان خود رسیده است و همه جا صحبت از سودهای کلانی است که می‌توان با سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها کسب کرد. آیا شما هم به‌دنبال سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال هستید؟ این روزها، بیش‌تر از هزار ارز دیجیتال وجود دارند و همین موضوع تصمیم‌گیری را برای سرمایه‌گذاران سخت می‌کند. پس چگونه باید بهترین تصمیم را بگیریم؟

این مقاله به شما کمک می‌کنید تا با یک تصمیم هوشمندانه، بهترین ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاری در سال 2021 انتخاب کنید.

فراموش نکنید که برای ورود به بازار رمز ارزها، ابتدا نیاز دارید در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کرده تا بتوانید پول خودتان را به ارزهای دیجیتال تبدیل کنید.

حالا که به اهمیت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و روش ورود به این بازار پی برده‌اید، زمان آن رسیده تا 10 ارز دیجیتال با پتانسیل سودآوری بالا را بشناسید.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2021

1-بیت کوین

پادشاه رمز ارزها! اولین رمز ارزی که ابداع شد تا شکل جدیدی به درک ما از ماهیت پول بدهد. این رمز ارز پا به عرصه رقابت با بازارهای مالی سنتی گذاشت تا بتواند یک سیستم غیر متمرکز و همتا به همتا را ایجاد کند که تحت کنترل هیچ نهاد مرکزی یا بانک قرار نداشته باشد. بیت کوین (BTC)، با ثبات‌ترین ارز دیجیتال محسوب می‌شود و نوسانات قیمتی آن نسبت به دیگر رمز ارزها کمتر است.

اهمیت بیت کوین به قدری بالاست که بسیاری از مردم، هنوز رمز ارزها را با نام بیت کوین می‌شناسند. محبوبیت، تقاضا و پذیرش این ارز دیجیتال در میان مردم عادی و غول‌های سرمایه‌گذاری و مالی با شتاب بالایی بیشتر می‌شود. این موضوع نوید رشد چند برابری قیمت بیت کوین در ماه‌ها و سال‌های آتی را می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که آینده بیت کوین تضمین شده و این ارز دیجیتال، جایگاه خود را برای همیشه تثبیت کرده است.

2-لایت کوین

لایت کوین (LTC)، دومین ارز دیجیتال این لیست است؛ چرا که ارزش بازار و نقدینگی بالایی دارد. بر خلاف بیت کوین که کل تعداد واحدهای آن محدود به 21 میلیون است، تعداد لایت کوین‌های قابل استخراج 84 میلیون بوده و پاداش آن به ماینرها (استخراج‌کنندگان) نیز بیشتر از دیگر رمز ارزها است. برای یک ماینر، استخراج لایت کوین سریع‌تر از دیگر ارزهای دیجیتال و تنها در دو دقیقه انجام می‌شود. رشد محبوبیت لایت کوین، آن را به بهترین گزینه سرمایه‌گذاری پس از بیت کوین تبدیل می‌کند.

3-اتریوم

اتریوم (ETH)، اولین رمز ارز بود که امکان ساخت قراردادهای هوشمند را ایجاد کرد که به برنامه‌نویسان امکان ساخت اپلیکیشن‌های غیر متمرکز، با استفاده از فناوری بلاک چین را می‌دهد. اتریوم به لطف سرمایه‌گذاران وفادارش، دومین بازار بزرگ را پس از بیت کوین دارد. بنابراین، می‌توان گفت که پس از بیت کوین، اتریوم بیشترین ثبات قیمتی را خواهد داشت.

4-کاردانو

ژاپنی‌ها به این ارز دیجیتال ایمان دارند! کاردانو (ADA) با سرعت بالایی در حال تبدیل شدن به یکی از رمز ارزهای جذاب بازار است. از زمان معرفی این پروژه در سال 2015، شبکه کاردانو که از دو بلاک چین موازی تشکیل شده، توجهات زیادی به خود جلب کرده است. یکی از بلاک چین‌ها مامور پردازش تراکنش‌های معمولی است و دیگر بلاک چین، قراردادهای هوشمند را مدیریت می‌کند. به دلیل همین ساختار کاربردی، تراکنش‌ها می‌توانند با سرعت بالاتر و کارمزد کمتری پردازش شوند. یکی از نکات جالب دیگر درباره کاردانو، علاقه فراوان ژاپنی‌ها به این ارز دیجیتال است و این موضوع به کاردانو لقب «اتریوم ژاپنی» داده است. ارزش بازار کاردانو در  هفته‌های اخیر، بار دیگر افزایش داشته و از رقم 57 میلیارد دلار عبور کرد.

5- بایننس کوین

اگر هر یک از رمز ارزهای اتریوم یا بیت کوین را دارید و به‌دنبال این هستید که با متنوع‌سازی پرتفوی خود، ریسک را کاهش دهید، دنبال رمز ارز دیگری به جز بایننس کوین (BNB) نباشید. صرافی بایننس (Binance) که سازنده این توکن است، سابقه تجاری مثبتی دارد و توانسته یک توکن کاربردی را تولید کند. ارزش بایننس کوین، به دلیل استفاده بالای معامله‌گران از آن برای خرید رمز ارزهای دیگر در صرافی بایننس است. فراموش نکنید که بایینس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمز ارز در جهان به‌شمار می‌آید که رشد توسعه آن سریع‌تر از دیگر رقبا است. بایننس کوین یک بلاک چین هوشمند دارد که با افزایش تراکنش‌ها در آن، ارزش بیشتری هم پیدا می‌کند.

6-داج کوین

در مورد ارزش داج کوین (Dogecoin)، همین کافی است که بدانید این توکن به‌عنوان یک جوک اینترنتی (meme) ساخته شد؛ اما حالا جزو 10 رمز ارز برتر بازار است.

جامعه قدرتمندی که حامی این رمز ارز بوده، موجب شد تا داج کوین، یکی پس از دیگری قله‌های قیمتی جدیدی را فتح کند و در طی چند ماه، هزاران درصد سود را به سرمایه‌گذارانش هدیه دهد. قطعا مهم‌ترین عامل رشد سرسام‌آور داج کوین، حمایت‌های ایلان ماسک، کارآفرین آمریکایی است. او، خود را « پدرخوانده داج» نامیده است و اعتقاد دارد که داج کوین، آینده دنیاست! ماسک قصد دارد در پروژه فضایی اسپیس‌ایکس (SpaceX)، داج‌کوین را به‌عنوان یک روش پرداخت قبول کند.

7-ریپل

توکن ریپل (XRP) به این دلیل در لیست قرار گرفته است که جنس اهداف آن با دیگر رمز ارزهایی که در این مطلب بررسی شده‌اند، تفاوت دارد. ریپل یک شرکت استارتاپی است که بر اساس فناوری بلاک چین، یک راه‌حل سریع و کم‌ هزینه را برای تسویه حساب و پرداخت‌های بین‌المللی فراهم می‌کند. شبکه ریپل، کاربرد فراوانی برای شبکه‌ بانکی بین‌المللی دارد و بسیاری از غول‌های بانکی جهان مثل «بانک آمریکا» با ریپل همکاری می‌کنند. این موضوع ریپل را به یک هدف جذاب برای سرمایه‌گذاری موسسات بدل می‌کند.

8-ترون

ترون دارای یک بستر بلاک چین و رمز ارز مستقل با نماد (TRX) است. به دلیل استفاده از مکانیزم اجماع گواه اثبات سهام (PoS)، تراکنش‌ها در بلاک چین ترون با نهایت سرعت انجام می‌شوند. ارزش بازار ترون در ماه مه، از 10 میلیارد دلار هم عبور کرد. انتظار می‌رود که با توجه به کاربردهای شبکه ترون، ارزش بازار آن از این رقم هم فراتر رود. بلاک چین ترون نسبت به اتریوم، تعداد بیشتری از اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را میزبانی می‌کند و این موضوع محبوبیت ترون را روز به روز افزایش می‌دهد.

9-بیت کوین کش

مسائل مربوط به سرعت پایین تراکنش در بلاک چین بیت کوین، منجر به تولد بیت کوین کش (BCH) شد؛ یک سیستم الکترونیکی برای پرداخت‌های همتا به همتا که ارزش بازار بالایی دارد و همواره یکی از ارزهای دیجیتال اصلی در بازار است. علاوه بر این، هرگونه رشد قیمت در بیت کوین، تاثیر مثبتی بر قیمت بیت کوین کش دارد. این رمز ارز، یکی از گزینه‌های اصلی برای سرمایه‌گذاران بزرگ محسوب می‌شود.

10-‌زی کش

 زی کش کاری انجام می‌دهد که بیت کوین نتوانست! بلاک چین بیت کوین کاملا شفاف است و موجب می‌شود تا بتوان تراکنش‌ها را رهگیری کرد. اما زی کش تنها در صورتی اجازه رهگیری تراکنش‌ها را می‌دهد که خود کاربر اجازه آن را صادر کند. بنابراین، کاربر می‌تواند تراکنش‌های خود را تحت یک لایه امنیتی قرار داده و آن‌ها را مخفی کند. تحلیل‌گران می‌گویند که زی‌ کش یک فرصت خوب برای سرمایه‌گذارانی است که قصد دارند پرتفوی دارایی‌های دیجیتال‌شان را متنوع کنند.

همچنین ببینید

انواع تتر

انواع تتر و شبکه‌های آن (معماری، عملکرد و قابلیت‌ها)

در این سال‌ها بازار کریپتوکارنسی حسابی داغ شده است! دیگر کمتر کسی را می‌توان پیدا …

همه‌چیز در مورد نوآوری‌های ارز دیجیتال کسپا (KASPA)

این روزها کمتر کسی است که به بازار رمزارزها علاقه داشته باشد و حداقل یک‌بار …

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

معرفی ارز دیجیتال با پشتوانه طلا

ارز دیجیتال با پشتوانه طلا، توکن‌های با پشتوانه طلا یا رمزارزهای با پشتوانه طلا، گروهی …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.