انتخاب صرافی ارز دیجیتال

انتخاب صرافی آنلاین مناسب، برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال

برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، انتخاب چه نوع صرافی‎ای مناسب می‌باشد؟

انتخاب صرافی ارز دیجیتال

صرافی آنلاین ارز دیجیتال

در بازار ارز دیجیتال ، بسیاری از افراد این رویا را در سر دارند که از طریق استراتژی‏‌های خرید و فروش مناسب، بتوانند به سود بسیار مناسبی در بازار برسند و راه ثروتمند شدن را در مدت زمان کوتاهی طی نمایند. البته در حالت کلی این رویا، در بازار ارز دیجیتال دور از دسترس نبوده و در حال حاضر افراد زیادی، موفق به کسب موفقیت در این بازار شده‌‏اند، چرا نفر بعدی، شما نباشید؟ البته برای موفق شدن، باید فاکتورهای بسیاری را در استراتژی‎های خرید و فروش خود در نظر داشته باشید.

شاید بیش‏تر افراد این فکر را داشته باشند که تنها با خرید و فروش یک ارز در زمان مناسب، می‏‌توان به موفقیت رسید ولی این فاکتور به تنهایی کافی نبوده و برای کسب موفقیت، باید فاکتور مهم دیگری، به نام صرافی ارز دیجیتال آنلاین را نیز در نظر داشته باشید. بدین معنا که خرید و فروش‏‌های خود را در چه پلتفرمی انجام دهید و برای سرمایه‏‌گذاری‌‏های خود در بازار ارزهای دیجیتال از چه مکانی به عنوان واسطه استفاده نمایید تا بتوانید به بیش‏ترین سود ممکن دست یابید.

شاید در نگاه اول، تفاوت چندانی بین صرافی آنلاین ارز دیجیتال مختلف در بازار، نباشد و افراد بدون مطالعه و تحقیق، یکی از موارد موجود را انتخاب کرده و وارد دنیای سرمایه‎گذاری ارز دیجیتال شوند. ولی باید به این نکته توجه کامل شود که انتخاب صرافی یکی از حساس‏‌ترین کارها در فعالیت‌‏های بازار ارز دیجیتال بوده و باید با علم قبلی صورت گیرد، در ادامه به دلایل اهمیت انتخاب صرافی درست اشاره خواهیم نمود.

قابلیت اعتماد، مهم‌ترین فاکتور در انتخاب صرافی آنلاین ارز دیجیتال

در انتخاب صرافی، یکی از مهم‌‏ترین فاکتورها، قابلیت اعتماد است. در حال حاضر تعداد زیادی صرافی آنلاین ارز دیجیتال در سراسر دنیا وجود داشته و همه روزه نیز بر تعداد این صرافی‌‏ها افزوده می‌‏شود. پس گزینه‏‌های زیادی برای انتخاب در دسترس است. ولی همواره سعی کنید از صرافی‏‌های مطمئن برای سرمایه‏‌گذاری استفاده کنید. چرا که در روزهای اخیر، خبرهای زیادی در مورد صرافی‌‏های تقلبی در بازار منتشر شده و ممکن است صرافی انتخابی شما هم یکی از این موارد باشد. لذا همواره صرافی‏‎ای را برای فعالیت انتخاب نمایید که از رتبه‏ و اعتبار مناسبی در بازار برخوردار باشد و همه روزه افراد زیادی برای سرمایه‏‌گذاری در آن مراجعه کرده باشند.

همچنین تاریخچه‌‏‏ی فعالیت صرافی نیز از اهمیت ویژه‏‌ای برخوردار است، ممکن است یک صرافی برای یک سال به طور صحیح کار کند ولی در سال بعد همه‌‏ی سرمایه‏‌های کاربران دزدیده شود، لذا همیشه در انتخاب‌‏های خود دقت لازم را به خرج دهید تا با صرافی‌‏های ارز دیجیتال آنلاین پر سابقه و ریشته دار، وارد فعالیت شوید.

فاکتور مهم دیگر در انتخاب صرافی، این است که صرافی، در چه مدت تسویه حساب‏‌ها را انجام می‌‏دهد. بدین ترتیب که مثلاً شما قصد کشیدن پول از حساب کاربری خود را از صرافی دارید، حال این صرافی، این کار را در چه مدت انجام می‌‏دهد که این عامل بسیار مهم می‌‏باشد. پس همیشه سعی کنید از صرافی‌‏هایی که تسویه حساب‏‌های سریع انجام می‏‌دهند، برای سرمایه‏‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال استفاده نمایید.

مهم‌‏ترین دلیل برتری یک صرافی ارز دیجیتال به صرافی دیگر

و اماّ، مهم‌‏ترین دلیل برتری یک صرافی به صرافی دیگر، دارا بودن تعداد ارزهای دیجیتال بیش‏تر است. این نکته را در نظر داشته باشید که همه‏‌ی صرافی‌‏ها، از همه‌‏ی ارزهای دیجیتال، پشتیبانی نمی‏‌کنند و امکان خرید و فروش بسیاری از ارزهای دیجیتال در برخی از آن‏‌ها وجود ندارد. لذا برای این که بتوانید در خرید و فروش‏‌های پر سود بیش‏تری شرکت داشته باشید و هر ارز مورد نظر خود را خریداری نمایید، لازم است که برای این کار، از صرافی ارز دیجیتالی استفاده نمایید که از ارزهای دیجیتال بیش‏تری پشتیبانی نماید.

موارد ذکر شده در بالا، از جمله‌‏ی چند نکته‏‌ی اساسی در انتخاب صرافی ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‏‌گذاری بودند که توصیه می‌‏شود در شروع فعالیت خود در این بازار، با در نظر گرفتن فاکتورهای ذکر شده در بالا، نسبت به انتخاب پلتفرم مناسب سرمایه‏‌گذاری خود، اقدام نمایید.

2 نظرات

  1. از کجا خوب و بد و معتبر بودن صرافی ها را تشخیص بدیم؟

    • با سلام

      برای سنجیدن ، نکاتی هست که میتونید بررسی کنیدو
      مثل دارا بودن ادرس و تلفن شرکت ، بررسی در گروه ها و انجمن های مرتبط. تست با تراکنش های کوچک

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.