پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
اسکات ملکر (Scott Melker)، استراتژیست و معامله‌گر برجسته بازار رمز ارزها و معروف به گرگ همه خیابان‌ها، به بررسی ۷ آلت‌کوین پرداخته است. او معتقد است این ۷ رمز ارز بزودی سطح مقاومت خود را خواهند شکست.

اهداف شکست مقاومت اتریوم، کاردانو، ریپل و چهار آلت‌کوین دیگر

اسکات ملکر (Scott Melker)، استراتژیست و معامله‌گر برجسته بازار رمز ارزها و معروف به گرگ همه خیابان‌ها، اخیرا به بررسی سطح مقاومت ۷ آلت‌کوین پرداخته است. او معتقد است این ۷ رمز ارز بزودی سطوح مقاومتی خود را شکسته و روند صعودی خواهند داشت.

ملکر به‌دنبال انتشار ویدوی تحلیلی در یوتیوب، خطاب به ۸۳،۰۰۰ دنبال‌کننده خود در خصوص روند حرکتی اتریوم گفت با وجود اینکه اتریوم در محدوده قیمت ۳،۰۰۰ دلار حرکت می‌کند و به‌دنبال رسیدن آن به سطح ۳،۳۳۰ برای چندین بار، قیمت آن دوباره کاهش یافته و همین امر فروشندگان این رمز ارز را در قیمت ۳،۳۳۰ دلار خسته خواهد کرد. با اینحال، ملکر پیش‌بینی می‌کند در صورت گذشتن اتریوم از  قیمت ۳،۳۳۰ دلار، هدف بعدی آن ۴،۳۸۴ دلار خواهد بود.

این معامله‌گر ارزهای دیجیتال با نگاهی به کاردانو هم می‌گوید «حد مقاومت مشخصی برای آدا (ADA) خصوصا بعد از شکست مقاومت ۲.۴۷ دلار وجود ندارد.»

رمز ارز دیگر که در برنامه تحلیل و بررسی ملکر قرار دارد، بایننس‌کوین (BNB) است. ملکر می‌گوید توکن انحصاری صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با محدوده‌های مقاومتی شدیدی روبرو است، اما شخص خود ملکر یکی از خریداران سرسخت این رمز ارز است و پیش‌بینی می‌کند که قیمت آن به بالاترین سطح خود برسد.

به عقیده ملکر، بی ان‌بی (BNB) چند محدوده مقاومت بین سطوح ۵۷۰ تا ۶۱۵ دلار را تجربه خواهد کرد، اما در نهایت این قیمت به ۶۹۱ دلار باز می‌گردد.

مورد بعدی، رمز ارز ریپل (XRP) است. این استراتژیست بازار رمز ارزها در مورد ریپل معتقد است تا زمانی که این ارز دیجیتال سطح کلیدی خودش را حفظ کند برای ثبت یک قیمت تاریخی آماده‌ می‌شود.

ملکر در ادامه تحلیل قیمت ریپل گفت:

«اگر ریپل بهای ۱.۱۰ دلار خود را حفظ کند، باید انتظار افزایش قیمت ۱.۵۰ دلاری و رسیدن آن به منطقه ۱.۷۰ دلار و در نهایت، تقریبا ۲ دلار را داشته باشیم .»

بلاک‌چین قابل همکاری پولکادات (DOT) نیز در لیست رمز ارزهای ملکر قرار دارد. او بر این نکته تأکید دارد که دات ​​می‌تواند یک ساختار نزولی در بازه زمانی روزانه ایجاد کند.

ملکر در ادامه صحبتهایش گفت:

«در حال حاضر، پولکادات یک محدوده مقاومت بسیار قوی بین ۲۸ تا ۳۱ دلار دارد. واقعاً می‌خواهم پولکادات از این محدوه قیمتی فراتر برود، اما چندین منطقه ریزشی کوچک برای این رمز ارز وجود دارد که بعد از آن قیمت دات جهش پیدا خواهد کرد.»

بر اساس نمودار ملکر، جهش بالای ۳۱ دلار می‌تواند دات را به بالاترین سطح خود در ۴۹ دلار برساند.

در خصوص رمز ارز یونی‌سواپ (Uniswap)، این استراتژیست معتقد است یونی‌سواپ بعد از شکستن مقاومت ۲۷ دلاری خود به اهداف ۳۰ و ۴۴ دلاری خواهد رسید.

آخرین رمز ارزی که ملکر در بررسی‌های خود به آن پردخته ارز ترا (LUNA) است. ملکر می‌گوید شبکه پرداخت غیرمتمرکز مالی ترا پس از شکستن الگوی پرچم‌ صعودی (Bull Flag Pattern) در بازه زمانی کوتاه‌تری به ۵۰ دلار خواهد رسید.

منبع: dailyhodl

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.