جشنواره جوایز اکسکوینو

اپیزود 175 جشنواره جوایز اکسکوینو ؛ ۵ اتریوم و ۱۵ آیفون ۱۳ – پادکست

۵ اتریوم و ۱۵ آیفون ۱۳ برای ۲۰ اکسکوینویی خوش‌شانس

از امروز تا ۳۵ روز دیگه (۱۰ اسفند) فرصت دارید که با افزایش دارایی در هر کدام از رمزارزهای مورد علاقه‌اتون، امتیاز کسب کنید و شانس خودتونو برای بردن این جایزه‌های خفن افزایش بدید!

در اپیزود اختصاصی امروز، درباره جزئیات و شرایط این مسابقه جذاب صحبت کردیم. پس به هیچ عنوان این پادکست رو از دست ندید. شما میتونید برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه کمپینمون بشید !

اکسکوینو میخواد به کاربراش ۵ اتریوم و ۱۵ دستگاه گوشی آیفون ۱۳ هدیه بده. من که خیلی هیجان‌زده‌ام. میدونید چرا؟ چون بهترین برد توی هر بازاری خرید توی کف و فروش در اوجه. اما خیلی از کاربرای بازار هستن که تا بازار سقوط میکنه همه چیزو میفروشن. حالا اکسکوینو میخواد به ۲۰ نفر از کاربرایی که در کف فعلی بازار به موجودی رمزارزیشون اضافه کنن ۵ اتریوم و ۱۵ دستگاه گوشی آیفون ۱۳ هدیه بده. یعنی یه فرصت برای اینکه چندبار سود کنیم. یا به عبارتی دیگه یه سنگ و چند تا گنجیشک. حالا در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر براتون توضیح بدم .

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر سه شنبه 5 بهمن ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 175 از رادیو اکسکوینو

مقدمه

وقتی تو کف خرید کنی یعنی بازار هرچقدر هم کم سود بده باز شما تو سودی. وقتی تو کف خرید کنی یعنی در اوج قیمت تو از همه بیشتر سود کردی. وقتی پولت رو به یه دارایی ضدتورمی تبدیل کنی، یعنی هرچقدر تورم بالا بره باز شما از بقیه جلوتری. وقتی در کولاک جوایز اکسکوینو در بهمن رمزارزها موجودی رمزارزیت رو افزایش بدی یعنی علاوه بر همه اینایی که گفتم، میتونی برنده یه اتریوم یا یه گوشی آیفون ۱۳ باشی.

راستی یه اتریوم الان چند دلاره؟

اما قبل از شروع این اپیزود باید بهتون تاکید کنم که این پادکست به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست و شما باید قبل از هرگونه اقدام مالی خوب مطالعه کنید و بعد آگاهانه گام بردارید.

آخه کی تو این شرایط هدیه میده؟

صرافی اکسکوینو باز هم داره کاربراش رو سورپرایز میکنه. درست موقعی که بازار ریزش شدیدی داشته و بهترین موقع برای افزایش موجودی رمزارزیه، اکسکوینو یه جشنواره فوق‌العاده مهیج گذاشته که به ازای هر تراکنش افزایش موجودی رمزارزی تا پایان دوره این جشنواره به طور روزشمار بهتون امتیاز میده و شما می‌تونین با این امتیازا در قرعه کشی ۵ اتریوم و ۱۵ دستگاه گوشی آیفون ۱۳ شرکت کنید.

شرایط کسب امتیاز

اما حالا که اکسکوینو داره به ازای امتیازات روزشمار شمارو در قرعه‌کشی مهیج خودش شرکت میده، سئوال اول اینه که آیا ما هم میتونیم در این جشواره شرکت کنیم؟

جواب بله است. این جشنواره به همه کاربرای اکسکوینو فرصت امتیازگیری میده. یعنی هم کاربرای جدیدی که به تازگی احراز هویت کردن و رمزارز تهیه کردن و هم کاربرای قدیمی و وفادار اکسکوینو می‌تونند با افزایش دارایی رمزارزی شون  در کیف پول اکسکوینو، در قرعه‌کشی «۵ اتریوم» و «۱۵ دستگاه آیفون ۱۳» شرکت کنن.

قبل از ادامه یه سر به صفحه این جشنواره هیجان انگیز پر جایزه بزن !

سوال بعدی اینه که: چطور میتونیم کسب امتیاز کنیم؟

کاربرای عزیزمون به ازای هر ده دلار افزایش دارایی‌های رمزارزی در حسابشون به صورت روزشمار یه امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی کسب می‌کنن. در صورت فروش رمزارز یا برداشت هر ده دلار از حساب هم به صورت روزشمار یه امتیاز از حساب شون کسر می‌شه.

یکی از نکات مثبت شمارش امتیازات اینه که در صورت انتقال دارایی‌ها به اکسکوینومارکت از کاربران امتیازی کسر نمی‌شه.

اما اجازه بدید با ذکر چند مثال موضوع رو براتون ساده‌تر توضیح بدم.

مثال اول: اگه شما معادل ۱۰۰۰ دلار بیت کوین را در ۵ بهمن ماه به حساب خودتون در اکسکوینو واریز ‌کنید به ازای هر روز ۱۰۰ امتیاز می‌گیرین که تا پایان دوره ۳۵ روزه جشنواره در مجموع ۳۵۰۰ امتیاز خواهید داشت.

اما فرآیند کسر امتیاز بابت برداشت چطور محاسبه میشه؟

فرض کنید شما در همون مثال قبلی معادل ۱۰۰۰ دلار بیت‌کوین رو در روز اول جشنواره به حساب اکسکوینوتون واریز کردین. اما بعد از ۱۵ روز با رشد قیمت بیت‌کوین تصمیم به فروش یا برداشت داراییتون گرفتید. خب شما تا اینجا ۱۵۰۰ امتیاز کسب کردید و روند روزشمار بابت واریز ۵ بهمنتون تا پایان جشنواره ادامه خواهد داشت. اما یه روند روزشمار هم بابت برداشتتون در روز شانزدهم جشنواره، به فرآیند محاسبه روزشمار محاسبه امتیازاتتون اضافه میشه. اگه بیت‌کوین‌هایی که تهیه کرده بودید رشد کرده بودن و به ارزش ۲۰۰۰ دلار رسیده بودن، اون وقت بابت برداشت این بیت‌کوین ها به طور روزشمار ازتون ۲۰۰ امتیاز کسر میشه.

یعنی روزی صد امتیاز می‌گیرید و ۲۰۰ امتیاز از دست میدین. که در نتیجه اگه افزایش موجودی دیگه ای دیگه ایی تا پایان جشنواره نداشته باشید شما با امتیاز صفر در روز سی‌و‌پنجم فرصت شرکت در قرعه کشی رو از دست میدین.

پایان‌بندی

خب دوستان ممنون از همراهیتون در این اپیزود از رادیو اکسکوینو. مطمئنم شما هم از فرصت به وجود اومده به نحو احسن استفاده خواهید کرد. قبل از اتمام این اپیزودهم  یه چیزی رو مثل همیشه یادآوری کنم: اگه میخواید در مورد کریپتو، بلاک‌چین و انواع تحلیل بیشتر بدونید، حتما به وبلاگ ما به آدرس اکسکوینو دات‌کام اسلش بلاگ سر برنید.

ضمنا، اپیزودهای جدید رادیو اکسکوینو رو میتونید در همه پلتفرم‌های پادگیر مثل کسب باکس و ناملیک دنبال کنید. با رادیو اکسکوینو همراه بمونید

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.