سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
کولاک جوایز اکسکوینو

اپیزود 180 – استقبال از کولاک جوایز اکسکوینو: تنها ۳۰ روز باقی مونده – پادکست

فقط ۳۰ روز دیگه فرصت دارید تا با شرکت در مسابقه پرجایزه اکسکوینو، یکی از ۲۰ برنده خوش‌شانس ۵ اتریوم و ۱۵ آیفون۱۳ باشید!

موضوع پادکست امروز ما هم کولاکیه که اکسکوینو تو بهمن رمزارزها به پا کرده.

جزئیات این مسابقه هیجان‌انگیز رو در وب سایت ما بخونید!

سه‌شنبه ۵ بهمن بود که اکسکوینو سورپرایز خودش رو به کاربراش ارائه داد و از همون روز شروع جشنواره‌ي کولاک جوایز اکسکوینو در بهمن رمزارزها ما با استقبال زیادی از طرف شما کاربرا مواجه شدیم. ولی دلمون هم نمیخواد این فرصت برای همه نباشه. پس یه بار دیگه برای اون دسته از عزیزانی که از فرصت این جشنواره طلایی مطلع نشدن، توضیح میدم که چرا این یه فرصت بی‌نظیره.

اکسکوینویی‌ها سلام. امروز یک‌شنبه 10 بهمن ماه ۱۴۰۰ من ساحل اختری با اپیزود صدوهفتادوهشتم از پادکست رادیو اکسکوینو در خدمتتون هستم.

مقدمه

پنج روز پیش جشنواره کولاک جوایز اکسکوینو شروع شد. از همون روز ما با استقبال خیلی خوب کاربرای حرفه‌ایی‌مون روبرو شدیم. چون انصافا این جشنواره برای کاربرا از چند جهت جالبه. هم در کف قیمت‌های کریپتو میتونن به دارایی‌های رمزارزی شون اضافه کنن که با رشد بازار تبدیل به یه سود بی‌نظیر میشه و هم فرصت شرکت در یه قرعه‌کشی با جوایز فوق‌العاده رو به دست میارن.

علاوه بر این‌ها با داشتن یه سبد رمزارزی از دارایی‌هاشون در برابر نوسانات تورمی بازار محافظت میکنن. اما فرآیند قرعه‌کشی چطور انجام میشه؟

قبل از اینکه بیشتر پیش بریم باید مثل همیشه بهتون یادآوری کنم: که این پادکست به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست.

موضوع چیه؟

ما در رادیو اکسکوینو همیشه سعی کردیم به جای اینکه ماهی به دستتون بدیم، ماهی‌گیری یادتتون بدیم. اونایی که رادیو اکسکوینو رو همیشه دنبال میکنن واقعا دیدن که ما چقدر در جهت مفید بودن محتوای ارائه شده تلاش می‌کنیم. فکر کنم اونایی که شنونده‌های همیگش ما هستن میدونن که هر آنچه که اینجا گفته میشه برای کمک به کاربرای دنیای کریپتوهه.

فارغ از این که شما از پلتفرم جامع اکسکوینو استفاده می‌کنید یا نه ما اینجا در رادیو اکسکوینو بی‌دریغ به شما کمک می‌کنیم. اما اونچه که امروز واقعا فکر میکنم به نفع شماست شرکت در جشنواره کولاک جوایز هست. لایوهای تحلیل تکنیکال ما رو دنبال کنید. اگر خوب به تحلیل ها گوش کرده باشید، حتمن متوجه شدید که الان بازار یکی از بهترین فرصت‌های ورود خودش رو به روی شما باز کرده.  

در همچین شرایطی افزایش دارایی رمزارزی بهترین و کم‌ریسک‌ترین کاری که هر کاربری میتونه انجام بده.

به علاوه، همزمان که افزایش موجودی در این بازه زمانی میتونه سود خوبی به خریدار بده، شانس شرکت در قرعه کشی جوایزی مثل ۵ اتریوم و ۱۵ گوشی آیفون ۱۳ دیگه یه کوپن اضافه است که اگه برنده اون هم بشید دیگه چه چیزی بهتر از این براتون ممکنه اتفاق بیوفته.

برای مثال:

شرکت در قرعه کشی هم خیلی ساده است. یه فورمول ساده داره. از الان تا پایان جشنواره، تنها ۳۰ روز باقی مونده و به ازای هر ۱۰ دلار افزایش موجودی کیف رمزارزهاتون در اکسکوینو شما ۳۰ امتیاز خواهید داشت. یعنی اگه همین امروز ۱۰۰ دلار افزایش موجودی داشته باشید همین مساوی میشه با ۳۰۰ برابر شانس بیشتر برای برنده شدن در قرعه کشی ۵ اتریوم و ۱۵ آیفون ۱۳.

اگه این فرصت رو به فردا بندازید، اونوقت هر ده دلار افزایش موجودیتون در دوشنبه مساوی میشه با ۲۹ امتیاز در ۱۰ اسفند. یا ۱۰۰ دلار افزایش موجودی در فردا شانس شما را در قرعه کشی ما ۲۹۰ برابر میکنه. تا ۱۰ اسفند فرصت دارید با افزایش موجودی رمزارزیتون برای قرعه کشی بزرگ ما امتیاز کسب کنید.

استقبال از این جشنواره تا امروز ما رو بهت‌زده کرده. شما هم به این جشنواره فوق‌العاده بپیوندید و فرصت رو از دست ندید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

2 نظرات

  1. اگر به جای ۱۰دلار ۸یا۹دلار ارز بخریم و ده روز تا طول مسابقه بماند آیا حداقل یک امتیاز برای شرکت در قرعه کشی پیدا می کنیم.

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.