سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
انجین کوین

اپیزود 183 – انجین کوین ، توکن گیمینگی که 2022 رو متحول میکنه – پادکست

در این اپیزود از پادکست رادیو اکسکوینو، درباره یکی از توکن‌های گیمینگ با پتانسیل بالا برای رشد صحبت کردیم.
اگه شما هم به حوزه گیم علاقه دارید یا به رشد این صنعت امیدوارید؛ پادکست امروز ما رو از دست ندید!

پادکست امروز رو بشنوید:

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر چهارشنبه 13 بهمن ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 183 از رادیو اکسکوینو

ولی قبل از شروع بحث این اپیزود یه نکته طلایی بهتون بگم. ام تنها  27  روز تا پایان کمپین کولاک جوایز اکسکوینو باقی مونده که فکر میکنم زمان خوبی باشه برای ورود. اگه عجله کنید و الان به موجودی رمزارزیتون در اکسکوینو اضافه کنید میتونید با امتیاز بیشتری وارد قرعه کشی ۵ اتریوم و ۱۵ گوشی آیفون ۱۳ مون بشید.

 فقط یادآوری می‌کنم امتیاز به کسایی تعلق میگیره که موجودی ‌های رمزارزی شون رو افزایش بدن و این امتیاز گیری شامل افزایش موجودی ریالی نمیشه. یعنی موجودی هر رمزارزی، مثلا تتر، بیت‌کوین یا دای رو در اکانت اکسکوینویی‌تون افزایش بدین، با هر ده دلار افزایش از روز اضافه شدن موجودیتون تا پایان جشنواره هر روز یه امتیاز میگیرید. به عبارت دیگه اگه به جای ده دلار، همین امشب قبل ساعت دوازده هزار دلار به موجودی رمزارزیتون اضافه کنید شما بابت همین افزایش موجودی صاحب 2700شانس در قرعه‌کشیمون میشید.

یعنی در این قرعه کشی اصلا مهم نیست تا الان چقدر در اکسکوینو موجودی داشتین، بلکه افزایش موجودیه که به شما شانس ورود به قرعه کشی رو میده.

مقدمه

گای مجری کانال یوتیوبی کوین بیرو در هفته گذشته به هزاران دنبال‌کننده کانالش گفت که خیلی دید مثبتی به یه توکن اتریومی گیمینگ داره و معتقده در بلندمدت میتونه سود خوبی به هولدراش بده.

قبل از اینکه بیشتر پیش بریم باید مثل همیشه بهتون یادآوری کنم: که این پادکست به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست. و مسئولیت هر گونه خرید و فروش کریپتویی به عهده خودتونه !

کدوم توکن خوبه؟

اما گای یکی از آخرین ویدئو‌های خودش رو به توکن انجین‌کوین با نماد (ENJ) اختصاص داده. انجین کوین یه توکن ایی‌آر‌سی‌بیست هست که میخواد چندین پلتفرم گیمینگ بلاک‌چینی رو به هم وصل کنه و قابلیت‌های خاص خودش رو در زمینه اسمارت‌کانترکت یا همون قرارداد هوشمند داره.

چرا؟

گای دلایل خودش رو داره تا از به این توکن خوش‌بین باشه. مثلا میگه عرضه وسیع این توکن و تعداد زیاد والت‌های اون اجازه نمیده تا یک یا چند نهنگ بزرگ بتونن قیمتش رو پامپ و دامپ یا همون دستکاری بکنن.

گای توزیع توکن انجین رو با سندباکس مقایسه میکنه و میگه این موضوع یکی از مزیت‌های انجین در برابر سندباکس هست. بنابر آماری که گای میده بیش از ۱۶۲ هزار آدرس غیرتکراری انجین رو هولد کردن که این در مورد سند در حدود ۱۰۰ هزار آدرس غیرتکراری هست. گای میگه وقتی آدرس‌های سند کمتره ولی مارکت کپش دوبرابره انجین هست، نتیجه میگیریم که انجین کمتر از سند در معرض دستکاری هست.

به زبان ساده‌تر این اعداد به ما میگن توکن‌های انجین تمرکز و تراکم کمتری دارن و در میان تعداد کاربران بیشتری توزیع شدن. به اعتقاد گای همین موضوع کار را برای نهنگ‌هایی که اول یه تعداد زیاد از یه کوین رو میخرن و بعد از پامپ قیمت اون را دامپ میکنن خیلی مشکل میکنه.

اما پتانسیل رشد قیمت انجین چقدره؟ گای میگه پاسخ این سئوال تا حد زیادی بستگی به این داره که چقدر از اکوسیسسم انجین در دنیای گیم‌های بلاک‌چینی و ان‌اف‌تی‌ها استقبال بشه.

دلایل گای به همین جا محدود نمیشن. اون یه دلیل فاندامنتال دیگه هم داره که باعث میشه به رشد بیشتر انجین خوش‌بینش کنه. به اعتقاد این مجری معروف کریپتو تیمی که پشت پروژه انجین هستن یه نقطه قوت مهمه که باز شانس رشد بیشتر این پروژه رو بیشتر میکنه.

از شما دوستان خواهش میکنم نظرتون رو درباره توکن انجین‌کوین با ما درمیان بگذارید.

پایان‌بندی

خب دوستان ممنون از همراهیتون در این اپیزود از رادیو اکسکوینو. قبل از اتمام هم یه چیزی رو مثل همیشه یادآوری کنم: اگه میخواید در مورد کریپتو، بلاک‌چین و انواع تحلیل بیشتر بدونید، حتما به وبلاگ ما به آدرس اکسکوینو دات‌کام اسلش بلاگ سر برنید. ضمنا، اپیزودهای جدید رادیو اکسکوینو رو میتونید در همه پلتفرم‌های پادگیر مثل ناملیک، کست‌باکس و دنبال کنید.

همچنین ببینید

اکس باکس اکسکوینو

اکس باکس اکسکوینو: یک جعبه پر از پاداش و جایزه

اکس باکس اکسکوینو،‌طرح جدیدی است که کاربران می‌توانند در آن، با استیکینگ مبلغ مشخص، روزانه …

بیمه غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین چیست؟

ضرب‌المثل معروف گذر پوست به دباغ‌خانه می‌افتد به‌خوبی در مورد شرکت‌های بیمه صدق می‌کند. چه …

امنیت بیت کوین

آیا بیت کوین امن است؟ امنیت بیت کوین چگونه تامین می‌شود؟

رمزارز بیت کوین در چند ماه گذشته، فراز و فرود شدید و بی‌سابقه‌ای را تجربه …

همه‌چیز در مورد نوآوری‌های ارز دیجیتال کسپا (KASPA)

این روزها کمتر کسی است که به بازار رمزارزها علاقه داشته باشد و حداقل یک‌بار …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.