بازی‌ متاورسی

اپیزود 229 – ۵ بازی‌ متاورسی که شما رو توی سال ۲۰۲۲ پولدار می‌کنه!

کسب درامد با بازی کردن دیگه یه رویای شیرین نیست و میشه با بازی‌های بلاکچینی کلی پول درآورد . اگه تو این نوع بازی‌ها تازه کارید و دنبال کسب درامد رمزارزی هستید این قسمت از رادیو اکسکوینو رو از دست ندید 🎮 تو این قسمت ۵ تا از بهترین بازی‌های متاورسی NFT محور رو معرفی کردیم که میتونه منبع درآمد خوبی براتون باشه

برای اینکه هم بازی کنی هم پولدار شی این اپیزود رو از دست ندید:

با اومدن متاورس تب بازی‌های بلاکچینی هم خیلی بالا گرفته، مخصوصا بازی‌های NFT محوری که میشه به واسطه اونا کسب درآمد داشت.

چه یه گیمر حرفه‌ای باشید چه اصلا تا حالا وارد دنیای بازی‌های بلاکچینی نشدید این قسمت از رادیو اکسکوینو حتما به دردتون میخوره. در ادامه ما ۵ تا از بهترین بازی‌های ۲۰۲۲ رو که میشه باشون کلی پول دراورد رو بررسی می‌کنیم و میبینیم چرا این بازی‌ها رو نباید از دست داد.

 اکسکوینویی‌ها سلام. عصر پنج‌شنبه 18 فروردین ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 230 م از رادیو اکسکوینو

قبل از شنیدن کامل این اپیزود، بهتره بدونید که این پادکست به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست و محتوای این پادکست تحت هیچ‌شرایطی برای من و مجموعه اکسکوینو منفعت مالی نداره

تلاش ما در رادیو اکسکوینو اینه که با کیفیت‌ترین مطالب حوزه رمزارزها، بلاک‌چین و اقتصاد کریپتو رو در اختیار مخاطبانمون قرار بدیم. پس قبل ازینکه هرگونه قدمی برای سرمایه‌گذاری بردارید، خوب مطالعه کنید و بعد آگاهانه و با برنامه جلو برید.

سیلکس Silks بهترین بازی متاورسی برای کسب درآمد

سیلکس یک بازی کاملا جدید و NFT محوره که مسابقات اسب سواری دنیای واقعی رو با متاورس به شکل منحصر به فردی ترکیب کرده. تو این بازی هر بازیکن یه اسب دیجیتال داره که یه NFT ـه. جالبی این اسبا اینه که هر اسب مجازی به یه اسب تو دنیای واقعی مرتبطه.

هر اسب دیجیتالی ویژگی‌های مشابهی با دوقلوی واقعی خودش داره. سیلکس اطلاعات دقیق هر اسب رو برای هر NFT مشخص کرده تا هر کدوم ازین اسب‌ها کاملا منحصر به فرد باشن. به طور ایده‌آل این اسب‌های NFT شده بازتاب اسب‌هاییه که تو دنیای واقعی زندگی می‌کنن.

علاوه بر این، اگه اسب واقعی توی یه مسابقه برنده شه و شما NFT اون رو داشته باشید به شما توکن STT تعلق میگیره.

هرچه STT بیشتری بدست بیارید میتونید اسب‌های بیشتری پرورش بدید یا حتی توکن‌های خودتون رو استیک کنید. البته این اسب‌ها رو میشه تو مارکت خود بازی‌ هم معامله کرد.

اسپلیترلندز Splinterlands – گردش، مبارزه، و مبلادله کارت در یک متاورس منحصر به فرد

اسپلیترلندز یک بازی سرگرم کنندست که شباهت زیادی به بازی پوکمون و مجیک داره. برخلاف بقیه بازی‌های کارتی مبارزه‌ای، مبارزه‌های اسپلیتر لندز کمتر از چند دقیقه طول می‌کشه. پس برای این بازی نیاز نیست وقت زیادی بذارید.

چیزی که اسپلیترلندز رو جذاب میکنه اینه که جهان این بازی دائما در حال گسترشه. تیم سازنده تا الان ۵۰۰ کارت و بیشتر از ۶۴ توانایی خاص منتشر کرده تا کاربرا به خوبی با بازی درگیر بشن. علاوه بر این چند پروژه جدید بر بستر اسپلیترلندز ساخته شده‌ که باعث میشه تعداد کارت‌هایی که میشه باشون بازی کرد خیلی بیشتر بشه.

علاوه بر همه اینها کسب جایزه توسط بازیکنا آماتور توی اسپلیتر لندز هم خیلی آسونه. بازیکنا میتونن با مبارزه و به چالش کشیدن بقیه کاربرا، کارت‌ها و توکن‌های درون‌بازی جدیدی به دست بیارن. این کارت‌ها رو میشه توی مارکت خود بازی فروخت و به رمزارز تبدیل کرد و باش یه درامد ثانویه چشم گیر داشت.

الاین وردز – متاورس با تم آدم فضایی‌ها

الاین وردز یکی از بهترین بازی‌های متاورسیه که میشه باش کسب درامد داشت. تو این بازی، تمام جهان هستی در اختیار شماست. شما میتونید سیارات جدید رو مستعمره خودتون بکنید، یه دولت و اقتصاد فعال بسازید یا حتی به عنوان یه کاوشگر سیارات دور از دسترس رو کشف کنید.

کاربرا توی الاین وردز هم میتونن با هم مشارکت داشته باشن و هم رقابت. می‌تونید برای پیدا کردن NFT‌های جدید با سایر بازیکنا همکاری کنید یا حتی NFT خودتون رو بسازید. علاوه بر این بازیکنا میتونن برای ایجاد بازی‌های کوچک یا سازماندهی بدنه سیاسی یک سیاره به همدیگه کمک کنن.

تازه شما می‌تونید با برای گسترش قلمرو یا دارایی خودتون با بقیه بازیکنا مبارزه کنید. الاین وردز پر از ماموریته که میتونید باش کلی NFT بدست بیارید. تریلیوم Trillium، رمزارز درون بازیه که حکم قلب تپنده اقتصاد بازی رو داره. الاین وردز بدون شک یکی از بهترین بازی‌ها هم از جنبه سرگرمی و هم کسب درامده.

کریپتوپاپ بهترین بازی برای کسب درآمد برای طرفداران کندی کراش Candy Crush

کریپتوپاپ در اصل کندی کراش دنیای بلاکچینه. به جای ردیف کردن الماس‌ها و جواهرات توی این بازی باید نماد رمزارزهای مختلف رو با هم ردیف کنید.

هر چه تعداد کوین‌هایی که منفجر کنید، بیشتر باشه میتونید کسب درامد بیشتری داشته باشید. این بازی به شما پاپ کوین میده که یه توکن ERC-20ـه. با هر ده امتیاز در بازی یه پاپ کوین بدست میارید. اگه ادم سختکوشی باشید و تایم آزاد زیادی دارید میتونید درامد خوبی ازین بازی بدست بیارید.

نکته مهمی که باید درباره کریپتوپاپ دونست اینه که این بازی واقعا اسونترین ازی بلاکچینیه که میشه باش کسب درامد داشت. اگه تو این نوع بازی‌ها تازه کارید و دنبال کسب درامد رمزارزی هستید کریپتوپاپ قطعا گزینه خوبی برای انتخابه.

گادز آنچیند – بهترین بازی کارتی NFT محور

گادز آنچیند یه بازی کارتی NFT محوره که در اون میشه با بقیه بازیکنا مبارزه کرد. سازنده‌های این بازی تجربه خیلی خوبی دارن و تا الان تونستن بستری برای ترید بیشتر از ۵۰ میلیون دلار کارت ایجاد کنن.

تو بازی با برنده شدن مبارزات، کارت‌های جدید به دست میارید. هر کارت در گادز آنچیند یک NFT ـه، پس بازیکنا صاحب کارت‌های خودشونن و می‌تونن اونا رو تو مارکت خود بازی معامله کنند. با گذشت زمان، می‌توانید یه دست کامل از کارتای کمیاب خودتون رو با رمزارزها مبادله کنید و به پول واقعی برسید.

گادز آنچیند در حال حاضر ۲ تا بخش مختلف به اسم ترایل اف گادز و دیواین اوردر داره. خوبی گادز آنچیند اینه که این بازی رایگانه. البته برای پیشرفت سریعتر توی بازی میتونید پرداخت‌های درون شبکه داشته باشید.

اگه دوست دارید درباره هر کدوم از این بازیا و نحوه اجرا و بازیشون اطلاعات بیشتری داشته باشید . برای ما کامنت بذارید و بگید که دوست دارید اول کدوم بازی رو آموزش بدیم ؟! راستی متن این پادکست در وبلاگ ما به ادرس اکسکوینو دات کام اسلش بلاگ موجوده . با رادیو اکسکوینو همراه باشید .

همچنین ببینید

انواع تتر

انواع تتر و شبکه‌های آن (معماری، عملکرد و قابلیت‌ها)

در این سال‌ها بازار کریپتوکارنسی حسابی داغ شده است! دیگر کمتر کسی را می‌توان پیدا …

همه‌چیز در مورد نوآوری‌های ارز دیجیتال کسپا (KASPA)

این روزها کمتر کسی است که به بازار رمزارزها علاقه داشته باشد و حداقل یک‌بار …

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

معرفی ارز دیجیتال با پشتوانه طلا

ارز دیجیتال با پشتوانه طلا، توکن‌های با پشتوانه طلا یا رمزارزهای با پشتوانه طلا، گروهی …

یک دیدگاه

  1. درود
    عالیه ، اگه لینک خود سایتها رو هم بزارید عالی‌تر میشه.
    آموزشم بزارین .

    ممنون از شما

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.