اکسکوینو مارکت

اکسکوینو مارکت راه اندازی شد – پادکست

اکسکوینویی‌ها سلام، عصر چهارشنبه هشتم دی‌ماهتون بخیر. من ساحل اختری هستم و با یک پادکست خبری ویژه در خدمت شمام.

اکسکوینو مارکت در نسخه وب اکسکوینو راه‌اندازی شد. اکسکوینو مارکت یک محیط متفاوت و حرفه‌ای‌تریه که می‌تونید ازش استفاده‌های خیلی خوبی بکنید.

نمودار قیمتی، ابزار تحلیل، امکان سفارش‌گذاری محدود و آنی، مشاهده حجم سفارشات سایر کاربرا به همراه ده‌ها امکانات دیگه همگی توی اکسکوینو مارکت گنجونده شده تا شما هم بتونید مثل سایر مردم جهان، اما بدون نگرانی از تحریم‌ها ترید کنید و قدم به دنیای حرفه‌ای بازار جهانی بذارید.

چرا که مارکت جاییه که کاربرا بجای تبدیل ارز، با سایر کاربرها معامله میکنن. این همون نقطه ایه که باعث تغییر قیمت میشه، یعنی جایی که بر اساس اون، کندلهای سبز و قرمز روی نمودار تشکیل میشن! عرضه و تقاضا به وضوح مشاهده میشه و نمودار قیمت، همون چیزی رو نشون میده که شماها بوجود میاریدش!

البته بین اکسکوینو مارکت و کیف پول اکسکوینو یکپارچگی کامل وجود داره و کاربرهای اکسکوینو به سادگی میتونن نقدینگیشون رو از کیف پول اکسکوینو به مارکت انتقال بدن و دوباره به کیفشون برگردونن و این نقل و انتقال هیچ کارمزدی برای کاربر نداره.

برای ترید هم کارمزدهای خیییلی کمتری رو پرداخت میکنید، این کارمزد برای سفارش گذاری محدود یک دهم درصده (0/1٪) و برای سفارش آنی 0/2 درصده و کارمزد برداشت به کیف پول های دیگه هم 25 سنت.

در حال حاضر ارزهای بیت کوین، اتریوم و بی ان بی رو میتونید توی اکسکوینو مارکت ترید کنید و به زودی ده ها ارز دیگه توی مارکت قابل ترید خواهند بود.

اما این نکته رو در نظر داشته باشید که درگاه ورود به مارکت اکسکوینو بطور تدریجی در اختیار کاربران برگزیده و فعال قرار می‌گیره و بعد از ایجاد دسترسی، شما گزینه مارکت اکسکوینو رو در بخش داشبورد و همچنین در پایین پنل کاربری خودتون مشاهده خواهید کرد.

ظرف چند روز آینده، هم ویدیو جامع آموزش کار با مارکت اکسکوینو منتشر میشه

اخبار تکمیلی مربوط به مارکت اکسکوینو رو در استوری اینستاگرام ما دنبال کنید.

2 نظرات

  1. مهدی جاودان خرد

    سلام خیلی خوبه فقط ارزها فعلا خیلی محدوده انشاالله که هر چه سریعتر گسترش پیدا کنه.

  2. کریم ویسی

    سلام
    خیلی خوبه با مارهمکاری بیشتری داشته باشید

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.