سه‌شنبه 28 فروردین 1403
بازار ریالی اکسکوینومارکت

بازار ریالی در اکسکوینومارکت فعال شد

اکسکوینومارکت یک بستر معاملاتی همتا به همتا است که با ارائه ویژگی‌هایی چون سفارشات آنی/محدود، حد سود و ضرر، سفارش‌گذاری OCO، معامله و برداشت با حداقل کارمزد تا به امروز محبوبیت زیادی میان کاربران اکسکوینو کسب کرده است.

تا به امروز برای تسهیل معاملات کاربران ۴ بازار متقابل بیت‌کوین BTC، اتریوم ETH، تتر USDT و دای DAI به این بستر اضافه شده است اما به دلیل استقبال و درخواست بی‌شمار کاربران، تیم اکسکوینو تصمیم به افزودن بازار متقابل ریالی گرفته است.

در این بازار ریالی که از فردا ۲۱ شهریور ماه فعال خواهد شد، کاربران می‌توانند به خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود با جفت ریالی به صورت همتا به همتا بپردازند.

پس از اضافه شدن ریال به اکسکوینومارکت، برای افزایش موجودی حساب خود می‌توانید به راحتی و بدون هیچ کارمزدی موجودی ریالی خود در اکسکوینو را به این بستر منتقل کنید.

تا به امروز اکسکوینومارکت از بیش از ۱۲۰ جفت‌ارز معاملاتی مختلف که شامل ۹۴ جفت‌ارز متقابل با تتر، ۵ جفت‌ارز متقابل با دای، ۱۲ جفت‌ارز متقابل با بیت‌کوین و ۱۲ جفت‌ارز متقابل با اتریوم می‌شود، پشتیبانی می‌کند که از روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه رمزارزهای محبوب بازار به صورت متقابل با ریال نیز قابل معامله خواهند بود.‌

با اضافه شدن بازار ریالی به اکسکوینومارکت، کاربران به راحتی می‌توانند بدون تبدیل دارایی‌های خود به رمزارزهای دیگر به معامله در این بستر بپردازند که در نهایت کاربران کارمزد کمتری خواهند پرداخت.

برای استفاده از این بازار جذاب روی این لینک کلیک کنید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.