بازار طبیعی بیت کوین پس از پشت سر گذاشتن هالوینگ!

بازار طبیعی بیت کوین پس از پشت سر گذاشتن هالوینگ!

با بررسی آمار مربوط به نتایج موتورهای جتسجو می‌بینیم با وجود اینکه قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در محدوده 9,500 دلار قرار دارد ولی میزان علاقه کاربران کاهش یافته و جو روانی حاصل از هالوینگ این ارز دیجیتال در حال رنگ باختن است.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده از Google Trends، وضعیت مربوط به جستجوی بیت کوین به اوضاع مشابه اواسط آوریل باز می گردد. در آن زمان، قیمت ارز دیجیتال بیت کوین طی سه هفته از 6،800 به بیش از 10،000 دلار رسید.

آمار گوگل ترندز حاکی از آن است که علاقه عمومی نسبت به بیت کوین پس از هالوینگ 11 می با سرعت زیادی رو به کاهش بوده است.

طبق گزارش کوین تلگراف افزایش علاقه عمومی به بیت کوین هنگام سومین هالوینگ این ارز دیجیتال ناشی از عدم ثبات در اقتصاد جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا بود.

قیمت بیت کوین در این دوره و قبل از نصف شدن پاداش استخراج بلوک ماینرها با افزایش قابل توجهی از سطوح 6,800 دلار همراه بوده و پس از هالوینگ نیز شاهد کاهش شدید قیمت این رمز ارز نبوده‌ایم.

در حال حاضر با وجود گذشت سه هفته از این رویداد بزرگ، ، به نظر می‌رسد که وضعیت این بازار مالی به حالت عادی باز می‌گردد و شاخص‌های مختلف همگی نشان از آغاز مرحله جدید صعودی بیت کوین دارند.

بیت کوین

بازار طبیعی بیت کوین

ابزارهای مختلفی همچون    Crypto Fear & Greed Index که احساسات بازار را مورد بررسی قرار می‌دهند نیز حاکی از آن است که بازار ارز دیجیتال بیت کوین کم کم به حالت عادی خود برمی‌گردد. این ابزار شاخص حرص و طمع را هنگام هالوینگ بیت کوین در بیشترین حالت ترس همراه با طمع توصیف می‌کرد. این موضوع به عدم علاقه سرمایه گذاران به فروش دارایی‌ها در سطوح پایین اشاره دارد.

ارز دیجیتال بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید ارز دیجیتال بیت کوین پس تجربه بیشترین قیمت خود در سال 2017، بیشتر در فاز تثبیت بوده است. یکی از تحلیلگران مطرح این حوزه گفته است اکنون زمان شکست این فاز تثبیت 900 روزه فرا رسیده است.

هنگام نگارش این مطلب ارز دیجیتال بیت کوین در سطح 9،500 دلار، که یک مرکز کانونی کلیدی طی یک ماه گذشته بوده است مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد.

منبع: Cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.