پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
مسدودسازی صرافی آنلاین ارز دیجیتال در کلمبیا

مسدود شدن حساب‌های مالی صرافی ارز دیجیتال Buda

بانک‌های کلمبیایی، تمامی حساب‌های مالی صرافی ارز دیجیتال Buda را مسدود نمودند.

مسدودسازی صرافی ارزدیجیتال در کلمبیا

در حال حاضر، ارزهای دیجیتال مدتی است که فعالیت‌های خود را در بازارهای جهانی دنبال می‌کنند و در این مدت افراد زیادی توانسته‌اند از طریق ارزهای دیجیتال به سود مناسب و کسب در آمد برسند. در این بین نگرش‌های متفاوتی نسبت به ارزهای دیجیتال وجود دارد. این نگرش‌ها در بین مردم، جامعه، دولت و بانک‌ها، از مثبت تا منفی متفاوت می‌باشند و هر یک از این اقشار در زمان‌های مختلف، نظرات و نگرش‌های متفاوتی را نسبت به ارزهای دیجیتال از خود بروز می‌دهند که هر کدام از این نگرش‌ها در شرایط فعلی و آینده‌ی ارزهای دیجیتال مهم تلقی شده و حکم به بقا و یا پیشرفت ارزهای دیجیتال را صادر می‌نمایند.

در کل ارزهای دیجیتال نسبت به اخبار منتشر شده در مورد آن، تأثیر پذیر بوده و در صورت بروز خبرهای مثبت، شاهد پیشرفت و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال هستیم و از طرفی دیگر در صورت بروز خبرهای منفی، شاهد کاهش ارزش، قیمت و اعتبار ارزهای دیجیتال در بازار هستیم. در این راستا، همه روزه اتفاقات و اخبار زیادی در مورد ارزهای دیجیتال منتشر می‌گردد که هر یک از این موارد، تأثیرات خاص خود را دارند.

مسدود شدن حساب ها

یکی از این اخبار مربوط به کشور کلمبیا می‌باشد. صرافی Buda که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمند‌ترین صرافی‌های آمریکای جنوبی شناخته می‌شود، فعالیت‌های تجاری خود را با قدرت در این منطقه دنبال می‌نماید و همه روزه حجم زیادی از خرید و فروش ارزهای دیجیتال در آن صورت می‌گیرد. ولی اخیراً خبر منفی‌ای در رابطه با این صرافی در کشور کلمبیا منتشر شده‌است. بر اساس این خبر، بانک‌های قدرتمند موجود در کشور کلمبیا به صورت همزمان حساب‌های مالی، صرافی ارز دیجیتال Buda را مسدود نموده‌اند و در واقع مانع فعالیت مالی و تجاری این صرافی شده‌اند.

این بانک‌ها، شامل Bancolombia، BBVA و Davivienda هستند که این مسدودیت حساب را به صورت همزمان و بدون انتشار بیانیه و دلیل خاصی انجام داده‌اند که گفته می‌شود این حرکت در پی انتشار بیانیه مسئول کنترل مالی کلمبیا در ماه‌های گذشته می‌باشد که اعلام نموده بود که بانک‌ها برای فعالیت با پلتفرم‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال دارای مجوز نیستند که گویا این بیانیه باعث شده تا این بانک‌ها چنین تصمیمی را گرفته باشند.

صرافی Buda

در پی چنین اقدامی مسئولان صرافی Buda در کلمبیا، اعلام نمودند که در بیانیه مسئول کنترل مالی کلمبیا، اشاره‌ی خاصی به اجبار برای عدم فعالیت با صرافی ارز دیجیتال نبوده است و این اقدام بانک‌های کلمبیا نسبت به صرافی Buda یک اقدام سختگیرانه تلقی می‌گردد. حال مسئولان صرافی Buda منتظر هستند که بانک‌های کلمبیا از این تصمیم دست برداشته و دوباره اجازه‌ی فعالیت مالی و تجاری را برای این صرافی صادر نمایند. این خبر، می‌تواند تأثیر منفی‌ای را روی فعالیت‌های صرافی ارز دیجیتال Buda داشته باشد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.