بایننس قوانین نظارتی و احراز هویت خود را محدود‌تر می‌کند

صرافی بایننس با دو شرکت دیگر همکاری خود را آغاز کرده است تا با هوشمند کردن سرویس احراز هویت مشتری (KYC) این صرافی، از انجام بعضی از استفاده‌های غیرقانونی از این صرافی جلوگیری کند. شرکت تحلیل داده و امنیت خرون Kharon و شرکت ارائه‌دهنده ابزارهای نظارت مبتنی بر سرویس‌های ابری نتریوم Neterium در این مسیر به بایننس کمک خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری بلاک‌ورکس blockworks، صرافی بایننس از طریق همکاری با شرکت‌های دیگر در صدد ارتقای ابزارهای نظارت بر تحریم و کنترل احراز هویت کاربران خود است. هدف از این اقدامات، برطرف کردن خطرات بالقوه نهادهای نظارتی در مسیر فعالیت این صرافی است.
بایننس روز چهارشنبه گفته است همکاری با شرکت تحلیل اطلاعات خرون و ارائه‌دهنده ابزارهای نظارت مبتنی بر سرویس‌های ابری نتریوم را آغاز کرده است تا فعالیت‌های غیرقانونی کریپتو بر بستر پلتفرم خود را شناسایی و ارتقا دهد.

چاگری پویراز Chagri Poyraz رییس بخش تحریم‌های بایننس در بیانیه خود گفته است:
همکاری با خرون و نتریوم به ما این امکان را می‌دهد تا از داده‌های سطح بالای خرون و فناوری نوآورانه نتریوم بهره ببریم و خطرات موجود را برطرف کنیم.

در ماه آوریل، بایننس موافقت کرد که حساب های روسیه به ارزش بیش از ۱۰ هزار یورو را مطابق با موج پنجم تحریم‌هایی که اتحادیه اروپا علیه روسیه به دلیل جنگ علیه اوکراین وضع کرده بود، محدود و متوقف کند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.