خطر مسدود سازی حساب‌های کاربران ایرانی در بایننس

همانطور که قبلا نیز طی گزارشی از کوین دسک اعلام شده بود صرافی بایننس اخیرا در پی تشدید تحریم‌های یک جانبه ایالات متحده آمریکا علیه ایران زمانی را جهت بیرون کشیدن دارایی‌های کاربران ایرانی از این صرافی تعیین کرده و هشدار داده بود در غیر این صورت تمام دارایی‌های کاربران ایرانی مسدود خواهد شد.

کاربران ایرانی پس از این اقدام بایننس به دو دسته تقسیم شدند، عده‌ای از آن‌ها به دلیل نداشتن شناخت کافی از سایر اکسچنج‌ها و وجود عواملی مثل حجم مبادلات، مقدار کارمزد و… این صرافی را با تمام ریسک‌هایش ترک نکرده و با استفاده از VPN و VPS های مختلف و موقت در صدد دور زدن این سایت برآمدند. با اینکه استفاده از این ابزارها تا حدودی به صورت موقت این مشکل را رفع کردند ولی قطعا ارزش ریسک بالای مسدود شدن حساب‌ها را نداشته و کاربران همیشه اضطراب از دست دادن دارایی‌های خود را خواهند داشت.

تحریم کاربران ایرانی توسط بایننس

از طرفی عده‌ای دیگر امنیت دارایی  را اولویت اول خود قرار داده و تمایل دارند دارایی و آرامش خود را حفظ کنند. این افراد با آگاهی کامل سایر صرافی‌های داخلی و امن را انتخاب کرده و سرمایه‌گذاری می‌کنند.

اما صرافی بایننس در آخرین به روز رسانی خود از رباتی ویژه جهت تشخیص آی پی حقیقی کاربران بهره برده است. لذا خطر جدی مسدود شدن حساب‌ها در کمین کاربران ایرانی و کشورهایی که قبلا توسط این صرافی تحریم شده بودند وجود دارد. بنابراین برای جلوگیری از هرگونه خسارت به دارایی هموطنان عزیزمان توصیه می‌کنیم از کیف پول‌های امن داخلی مانند اکسکوینو استفاده کنند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.