چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
اپلیکیشن کریپتو

با نصب این دو اپلیکیشن حرفه ای شو! – پادکست

امروز در جدیدترین اپیزود از پادکست رادیو اکسکوینو، به معرفی 2 اپلیکیشن کاربردی در حوزه رمزارزها پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید تا با نحوه کار و امکانات این اپلیکیشن‌ها بیشتر آشنا شوید.

پادکست امروز را بشنوید :

چک کردن اخبار فاندامنتال یا حواشی یه ارز و اپدیت های پروژه های مختلف از جمله موارد مهمی هست که ممکنه در قیمت یه ارز خیلی تاثیر بذاره .

پس بررسی به موقع اخبار و مقالات آموزشی این حوزه باعث میشه که شما در مواقع درست تشخیص درستی درباره پامپ و یا دامپ شدن قیمت یه ارز داشته باشیم . امروز میخوام چند اپلیکیشن موبایلی که میتونه بهتون کمک کنه تا در دنیای کریپتو به روز باشید را معرفی کنم.

اکسکوینویی ها سلام عصر شنبه 24  مهرماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با یه آیتم جذاب و شنیدنی از رادیو اکسکوینو

اگه یادتون باشه توصیه اولمون به همه اونایی که میخوان در دنیای کریپتو موفق باشن اینه که دانش خودشون را افزایشن بدن و همه تصمیمات را با مطالعه کافی جلو ببرن. خب یکی از راههای افزایش دانش و بهبود کیفیت تصمیم‌ها استفاده از ابزارهایی مثل‌ اپ‌های خبری و تحلیلی هست.

اولین اپی که میخوام در این اپیزود بهتون معرفی کنم اسمش کریپتو نیوز هست. همینطور که اسم این اپ نشون میده، کریپتو نیوز تمام اخبار و مقالات مرتبط با حوزه رمز ارز را جمع‌آوری می‌کنه و کلی آپشن دیگه هم داره. این اپ در هر دو شکل اندروید و آی‌اواس ارائه شده و علاوه بر جمع‌آوری و ارائه اخبار، بازار را رصد میکنه و یک سامانه مدیریت سبد دارایی‌ها در اختیار شما قرار می‌ده.

سازندگان این اپ مدعی هستن که این اپ به خوبی بهینه شده و ضمن اینکه فضای کمی را از حافظه گوشی شما اشغال می‌کنه، پردازنده رو کمتر درگیر می‌کنه و مصرف باتریش پایینه.

کریپتو نیوز اخبار و مقالات منتشر شده بر روی کوین‌تلگراف، بیت‌کوین‌دات‌کام، کوین‌دسک، فورک‌لاگ، توییتر و غیره را جمع‌آوری و بازنشر می‌کنه. کریپتو نیوز بیش از ۱۰۰ منبع خبری را رصد می‌کنه و به طور مستمر به‌روز‌رسانی ‌می‌شه. این اخبار و اطلاعات به چهار زبان انگلیسی، روسی، آلمانی و اسپانیایی ارائه می‌شن.

این اخبار در چند دسته‌بندی ارائه می‌شن و دسته اخبار برتر مرتبط‌ترین و محبوب‌ترین عناوین خبری را ارائه می‌دن. همچنین کاربرا می‌تونن با تنظیم اختصاصی فید اطلاعات ورودی انتخاب کنن تا گروه خاصی از اخبار  و منابع را دنبال کنن. ضمن اینکه آپشن پوش با استفاده از نوتیفیکیشن به شما هشدار می‌ده تا اخبار مهم را از دست ندین.

اگر خبری را جذاب می‌بینید ولی وقت ندارید اونا بخونید، می توانید با گزینه بوک‌مارک اونا ذخیر کنید، تا بعداً در فرصت مناسب اونا مطالعه کنید. اگر هم فراموش کردید که اونا بوک‌مارک کنین، می توانید با استفاده از گزینه جستجوی عناوین، خبر و مطالب مورد نظرتون را پیدا کنید.

اگر هم دیدید خبری کامل نیست، کریپتو نیوز این امکان را در اختیار شما قرار داده تا همان موضوع را از منابع دیگه مطالعه کنید. 

تب کوین‌مارکت‌کپ هم در این برنامه گنجانده شده تا بتونید قیمت‌ها را در لحظه رصد کنید. تغییرات یک‌ساعته، ۲۴ ساعته و هفت روزه در این قسمت نمایش داده می‌شن. همچنین می‌تونید نمودار خطی و یا کندلی قیمت را هم داشته باشید.

 اطلاعات بیش از هزار رمز ارز در این نرم‌افزار نمایش داده می‌شه. و اینکه می‌تونید با استفاده از گزینه جستجو با نام و یا با نماد هر رمز ارز، هر کدوم از این رمز‌ارزها را رصد کنید.

به علاوه، کابرا می‌تونن نام صرافی را در هنگام رصد قیمت تغییر داده تا قیمت مورد معامله در اون صرافی را داشته باشن. ضمن اینکه می‌تونید حجم معاملات هر صرافی را هم مشاهده کنید.

مدیریت سبد دارایی‌ها شاید یکی از مهمترین ویژگی‌های این برنامه باشه که با استفاده از اون قیمت‌ دارایی‌های مختلفتون را کنترل و رصد می‌کنید. کاربر می‌تونه نام کوین، قیمت خرید و مقدار خرید خودش را در این قسمت وارد کند و نرم‌افزار ارزش فعلی و مقدار سود و زیان این معامله را به او نشان می‌دهد.

 این اپلیکیشن همزمان بالانس کلی و ارزش هر دارایی را به طور جداگانه نشان می‌ده. کریپتونیوز درصد و مقدار سوددهی را در باز‌ه‌های مشخص نشان می‌ده و همچنین می‌تونید ارزش موجودی سبد خودتون را به ارزهای فیات مختلف ببینید. جالب اینکه همه این سرویس‌ها هیچ نیازی به اطلاعات شخصی، کلید و گذرواژه ندارن.

اپ دومی که در این اپیزود میخوام بهتون معرفی کنم اسمش کریپتو بابلزه.

کریپتو بابلز که فقط نسخه اندرویدی داره، اینترفیس جالبی داره و برای دیدن نمای بازار عالیه. میانگین امتیاز این اپ در گوگل پلی استور ۴.۸ از ۵ است.

کریپتو بابلز یک ابزار بصری‌سازی تعاملی برای بازار رمز ارزه. این سامانه ۵۰۰ رمز ارز بزرگ دنیای کریپتو را به شکل حباب‌هایی نشان می‌ده و شما می‌توانید سایز، رنگ و محتوای حباب‌ها را به دلخواه خود تغییر دهید. هر حباب می‌تونه اطلاعاتی مانند قیمت، عملکرد، مارکت‌کپ، حجم معاملات و بسیاری اطلاعات دیگر یک رمز ارز را به دلخواه شما نمایش بده.

 با کلیک روی هر حباب می‌تونید اطلاعات تکمیلی بیشتری مثل نمودار هفتگی او رمز ارز را دید. با انتخاب گزینه‌ محبوب‌ها می‌تونین تغییرات دارایی‌های موجود در سبد خودتون رو به طور کامل رصد کنین. هر حباب می‌تونه با یه کلیک شما را به کوین‌مارکت‌کپ و یا بایننس انتقال بده.

فهرست ارائه شده در زیر حباب‌ها می‌تونه یه نگاه متفاوت به شما بده و شاخص‌هایی مانند عملکرد، حجم، قیمت و رتبه را به صورت جدول به شما نمایش بده. شما می تونید جداول و نمودارهای خودتان را بسازید، و حتا اونا رو تدوین و یا حذف کنین. حرکت‌ حباب‌ها شبیه‌سازی حرکت حباب‌ها در دنیای واقعه. اطلاعات ارائه شده در حباب‌ها و جداول به صورت لحظه‌ایی به روز رسانی می‌شه.

 این اپلیکیشن هیچ آگهی و تبلیغی نمایش نمی‌ده و با فشردن دکمه بازگشت موبایل، حباب‌ها را می‌بنده. ضمن این که این اپ کاملا رایگانه، هیچ دسترسی خاصی از گوشی شما نمی خواد و تنها با داشتن دسترسی به اینترنت کار می‌کنه و اطلاعات را به روز رسانی می‌کنه. راستی شما برای چک کردن اخبار مهم دنیای کریپتو به چه اپلیکیشن یا پیجی مراجعه میکنید ؟

همراهان عزیز رادیو اکسکوینو خیلی ممنونم که در این اپیزود هم همراه ما بودید . شما میتونید برای مطالعه متن کامل اخبار و مقاله این پادکست به وبلاگ ما به ادرس اکسکوینو دات کام اسلش بلاگ مراجعه کنید

همچنین  شما میتونید از حالا به بعد برای شنیدن پادکست های ما به همه اپلیکیشن های پادکست از جمله کست باکس و ناملیک مراجعه کنید . با رادیو اکسکوینو همراه باشید.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.