قیمت بیت کوین

بررسی بازار صعودی بیت کوین

پس از پشت سر گذاشتن یک هفته قابل قبول، روز دوشنبه قیمت ارز دیجیتال بیت کوین موفق به گذشتن از مرزهای 9,000 دلار شد. طی روزهای پایانی هفته گذشته بسیاری از تحلیل‌گران بر این باور بودند، اگر قیمت بیت کوین بتواند از سطوح مقاومتی 8,650 دلار عبور کند، احتمال افزایش قیمت برای دستیابی به 8,800 دلار بسیار بالا خواهد بود.

قیمت بیت کوین

در حال حاضر به نظر می‌رسد بیت کوین خود را برای رسیدن به سطح 9,200 دلار آماده می‌کند.

حجم معاملات انجام شده در بازار رو به افزایش است. شاخص قدرت نسبی در تایم فریم 6 ساعته بالای  72 و شاخص مکدی نیز با افزایش مومنتوم همراه است که این موارد را می‌توان از نشانه‌های تشکیل بازار گاوی دانست.

قیمت بیت کوین

معامله‌گران با تجربه به خوبی می‌دانند که اگر حجم معاملات انجام شده در طول یک حرکت شدید صعودی پایدار باشد، نوسانگرهایی مانند شاخص مکدی، شاخص قدرت نسبی و استوکاستیک به محدوده فروش بیش از حد نزدیک می‌شوند. بنابراین ترکیب شاخص‌های دیگری مثل شاخص‌های میانگین متحرک، الگوهای نمودار شمعی و باند بولینگر می‌توانند بینش ارزشمندتری ارائه دهند.

افزایش قیمت بیت کوین

نمودار روزانه بیت کوین قدرت زیاد این ارز دیجیتال برای دست‌یابی به سطح 9,200 و بازوی بالایی شاخص باند بولینگر را نشان می‌دهد. اگر گاوها توانایی هدایت قیمت به سمت محدوده 9,230 دلار را داشته باشند، معامله‌گران سطح 9,500 دلار را می‌توانند مقصد بعدی ارز دیجیتال بیت کوین در نظر بگیرند.

10,000 دلار قیمت هدف بعدی بیت کوین

پس از سطح 9,500 دلار، قیمت هدف بعدی بیت کوین سطوح 9,600 ، 9,963  و 10,538 دلار خواهد بود. با توجه به عملکرد این رمز ارز طی سال‌های گذشته و با نگاهی به نمودار این ارز دیجیتال متوجه می‌شویم سطح 9,119.85 دلار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از ماه جولای 2019 تا کنون این سطح به عنوان یک سطح حمایت قوی عمل کرده است، بنابراین در صورتی که گاوها موفق شوند این سطح حمایت را به مقاومت تبدیل کنند، روند شکل گرفته از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود و همچنین احتمال کاهش قیمت به سمت محدوده  8,000 دلار در آینده‌ای نزدیک تا حدود زیادی کاهش می‌یابد.

هنگامی که ارز دیجیتال بیت کوین در تاریخ  26 ژوئن سال گذشته افت قیمت قابل ملاحظه‌ای را از سطح 13,800 دلار تجربه کرد، سطح فیبوناجی بازگشتی 36.2 درصدی در محدوده 9,119 دلار قرار داشت. برخی از معامله‌گران این سطح را تقریبا برابر با سطح فیبوناجی 61.8 درصدی می‌دانند و نمودارهای روزانه نشان می‌دهد که بیت کوین طی 6 ماه گذشته برای چندین بار کاهش قیمت را از این سطح تجربه کرده است.

سرمایه‌گذاران بیت کوین انتظار دارند قیمت بیت کوین طی روزهای آینده به 9,250 دلار نزدیک شده و سپس بتواند به 10,000 دلار دست یابد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.