بررسی کامل ارز دیجیتال تراست والت TWT به همراه پیش بینی قیمتی

اگر در دنیای رمزارزها بسیار تازه‌کار باشید، باز هم اسم کیف پول تراست والت Trust Wallet را شنیده‌اید.

کیف پولی با رابط کاربری ساده، سرعت بالا و پشتیبانی از رمزارزهای بی‌شمار که با بیش از ده میلیون دانلود از گوگل پلی به یکی از پرطرفدارترین کیف‌پول‌های رمزارزی در این حوزه تبدیل شده است.

در این مقاله ما به بررسی ساختار، کاربردها و از همه مهم‌تر آینده توکن بومی این کیف پول یعنی تراست والت توکن Trust Wallet Token با نماد اختصاری TWT خواهیم پرداخت. با اکسکوینو همراه باشید.

نگاهی به برنامه تراست والت

برنامه موبایل تراست والت Trust Wallet یک کیف پول رمزارزی با پشتیبانی از چندین رمزارز مختلف و قابلیت دسترسی به طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال است.

علاوه بر امکان ذخیره‌سازی دارایی‌های رمزنگاری شده نسخه اندرویدی این نرم‌افزار از یک صرافی غیرمتمرکز DEX داخلی بهره‌ می‌برد.

در سال ۲۰۱۸ این کیف پول طی یک قرارداد همکاری با بایننس به عنوان کیف پول رسمی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) انتخاب شد.

تراست والت به شکل منبع باز برنامه‌نویسی شده و به رایگان در اختیار دیگر توسعه‌دهندگان قرار گرفته است.

کیف پول تراست والت
ارز دیجیتال تراست والت
ارز دیجیتال TWT
کیف پول تراست والت

این کیف پول از پرداخت فیات درون برنامه به واسطه پرداخت با کارت‌های اعتباری نیز پشتیبانی می‌کند که البته در ایران این ویژگی غیرفعال است.

یکی از نکات جالب این کیف پول یک‌پارچه‌سازی با صرافی‌های غیرمتمرکز زیادی مانند پنکک‌سواپ Pancake Swap، یونی‌سواپ Uniswap و بایننس دکس Binance DEX است که به طور کلی باعث تسهیل استفاده از این کیف پول می‌شود.

با وجود این یکپارچه‌سازی کاربران به راحتی می‌توانند در این کیف‌پول رمزارز محبوب خود را بخرند، بفروشند یا به ارز دیگری تبدیل کنند.

این کیف پول یک توکن بومی کاربردی به اسم تراست والت توکن TWT‌ دارد که با دو استاندارد BEP-2 (زنجیره بایننس) و BEP-20 (زنجیره هوشمند بایننس) راه‌اندازی شده است.

ارز دیجیتال تراست والت توکن TWT چیست؟

تراست والت توکن با نماد TWT یک توکن کاربردی-حاکمیتی با استاندارد BEP-20 است که مزایای و مشو‌ق‌های زیادی برای طرفداران کیف پول تراست والت فراهم می‌کند.

داشتن توکن‌های TWT مزایای زیادی را در هنگام استفاده از این کیف پول برای شما فراهم می‌کند؛ مزایایی چون تخفیف در هزینه خدمات DEX و کارمزد خرید رمزارز درون شبکه.

از دیگر مزایای هولد کردن این توکن، توانایی در مدیریت برنامه‌های آتی تراست والت است. به طور کلی هر توکن برای شما حکم یک رای را دارد.

ارز دیجیتال TWT

ارز دیجیتال TWT در ابتدای کار خود با استاندارد BEP-2 در زنجیره بایننس راه‌اندازی شد اما در سال ۲۰۲۰ با تغییر شبکه مادر خود به شبکه هوشمند بایننس به یک توکن BEP-20 تبدیل شد.

توکنومیک

طبق داده‌های سایت کوین مارکت کپ، در حال حاضر ارز دیجیتال TWT به ارزش ۱.۱ دلار به ازای هر توکن با حجم بازار ۳۱۸ میلیون دلاری در رتبه ۱۵۵ برترین رمزارزها ایستاده است.

این دارایی هیچ عرضه اولیه‌ای ICO/IDO نداشت و به هر کسی که از طریق لینک رفرال برنامه تراست والت را به دوستان خود معرفی می‌کرد به صورت رایگان هدیه داده می‌شد.

در ابتدا قرار بود میزان کل عرضه این دارایی ۹۰ میلیارد واحد باشد اما این تعداد با استفاده از یک قرار‌داد هوشمند سوزانده شد و به یک میلیارد توکن کاهش یافت.

در حال حاضر، کل عرضه ۱ میلیارد تعیین شده است و حدودا یک چهارم آن در گردش است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این توکن عرضه محدودی ندارد و هر چند وقت یکبار عرضه آن بیشتر می‌شود.

کل عرضه رمزارز TWT به شکل زیر توزیع خواهد شد:

  • ۴۳ درصد برای گردش در بازار (۴۳۰ میلیون توکن)
  • ۱۵ درصد برای توسعه‌دهندگان (۱۵۰ میلیون توکن)
  • ۱۲ درصد برای جامعه این اکوسیستم (۱۲۰ میلیون توکن)
  • ۳۰ درصد برای ذخیره (۳۰۰ میلیون توکن)

نکته جالب این است که هیچ توکنی به اعضای تیم تخصیص نیافته است.

دلایل یکتایی ارز دیجیتال TWT

همانطور که در متن چندین بار اشاره شد، TWT یک توکن کاربردی است و هیچ‌گونه کاربردی خارج از شبکه تراست والت ندارد.

جدا از این مسئله، از آنجایی که این ارز دیجیتال با استاندارد BEP-20 ساخته شده است، می‌توان آن را به هر کیف پولی که از این استاندارد پشیبانی می‌کند، ارسال کرد.

به همین واسطه می‌توان از آن حتی به عنوان ابزاری برای انتقال ارزش یا پرداخت‌های برون شبکه‌ای استفاده کرد.

TWT یکی از اولین توکن‌هایی است که بر بستر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است. بلاک چینی که به میزبانی از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) در کنار کارآمدی بالا معروف است.

زنجیره هوشمند بایننس

به خاطر استفاده از همین شبکه نیز می‌توان ارز دیجیتال TWT را به سرعت و کارمزدی بسیار ناچیز انتقال داد.

نوع توسعه و برنامه‌نویسی TWT به گونه‌ای بوده که به عنوان ابزاری با ارزش گمانی speculative instrument تبدیل شده است.

بنیانگذار این پروژه درباره این فایده این توکن بارها گفته است که قدرت مشارکت و رای‌دهی که TWT به هولدرهای خود می‌دهد،‌ غیرقابل باور است.

رادچنکو معتقد است که تراست والت می‌تواند به کمک توکن خود مفهوم «پذیرش» و «آموزش» را برای فناوری‌های آتی در دنیای گسترده رمزارزها به راحتی ترویج دهد.

کاربردهای توکن TWT

ارز دیجیتال TWT یک توکن حاکمیتی است که برای تصمیم‌گیری‌هایی چون پشتیبانی از بلاک‌چین‌های مختلف و باقی ویژگی‌های کاربردی تراست والت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین از توکن TWT می‌توان به عنوان یک روش پرداخت در صرافی‌های غیرمتمرکز و تکمیل تراکنش‌های برنامه‌های غیرمتمرکز DApp با کارمزد کم استفاده کرد.

کاربرانی که به ارز دیجیتال TWT و کیف پول آن علاقمندند می‌توانند در فرآیندهایی چون استیک کردن یا تامین نقدینگی این دارایی شرکت کنند تا یک جریان درآمد غیر‌فعال داشته باشند.

پس به صورت کلی ارز دیجیتال TWT چهار کاربرد مهم از جمله حاکمیت، ابزار پرداخت، کسب پاداش یا تخفیف و استیک کردن دارد.

نقشه راه

متاسفانه هنوز به صورت رسمی برای این دارایی نقشه راه منتشر نشده است.

تیم پروژه

پروژه تراست والت در سال ۲۰۱۷ توسط ویکتور رادچنکو Victor Radchenko راه‌اندازی شد.

رادچنکو پیش از این پروژه به عنوان مهندس و توسعه‌دهنده در شرکت‌های فناوری مختلفی فعالیت می‌کرد و در سال ۲۰۱۳ نیز تراکر پث Trucker Path را با محوریت جامعه کامیون‌داران و موسسات لجستیکی تاسیس کرد.

ویکتور رادچنکو و چانگ پنگ ژانو

تمامیت این پروژه توسط بایننس در جولای ۲۰۱۸ با سرمایه‌ای نامشخص که به صورت رسمی اعلام نشد، خریداری شد. با وجود این انتقال مالکیت، همچنان رادچنکو به عنوان بخشی از تیم بر روی این پروژه کار می‌کند.

از کجا ارز دیجیتال TWT بخریم؟

خب اگر با خواندن این مقاله به خرید و فروش ارز دیجیتال TWT علاقمند شدید، می‌توانید در صرافی‌های متنوعی به این دارایی دست پیدا کنید.

در حال حاضر می‌توانید در صرافی باینسس با جفت ارزهای متقابل USDT، BUSD، TRY، BTC، BNB و در کوکوین با USDT و در گیت دات آی‌او با USDT و ETH این دارایی را مبادله کنید.

همچنین در صرافی‌های غیرمتمرکز پنکیک‌سواپ ورژن ۲ PancakeSwap v2 و بایننس دکس Binance DEX نیز می‌توانید این ارز دیجیتال را معامله کنید.

اما تمام این صرافی‌ها برای کاربران ایرانی محدودیت‌هایی ایجاد کرده‌اند که نمی‌توان این ارز دیجیتال را به راحتی و با خیال راحت خرید. شما کاربران ایرانی می‌توانید ارز دیجیتال TWT را به راحتی در صرافی امن اکسکوینو و از بخش اکسکوینومارکت معامله کنید و نگران محدودیت‌های بین‌المللی و خطر بلوکه شدن دارایی خود نباشید.

ارز دیجیتال TWT در اکسکوینومارکت

کیف پول‌های ارز دیجیتال TWT

خب بعد از سرمایه‌گذاری و خرید یک ارز دیجیتال اولین قدم ذخیره‌سازی آن در یک محل امن است.

اگر دارایی خود را از یک صرافی خارجی خریده‌اید خب شاید با خود فکر کنید می‌توانید آن را در همان صرافی ذخیره کنید اما همانطور که در چند وقت اخیر مشاهده شد، ممکن است به واسطه تحریم‌های بین‌المللی دارایی شما در آن صرافی بلوکه شود.

برای ذخیره‌سازی ارز دیجیتال TWT می‌توانید از تمام کیف‌پول‌هایی که از زنجیره هوشمند بایننس BSC پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید. در حال حاضر علاوه بر خود کیف پول تراست والت می‌توان از متاماسک و بایننس چین والت نیز استفاده کرد.

اگر همچنان به صرافی‌ها یا برنامه‌های خارجی اعتمادی ندارید کیف پول اکسکوینو یک گزینه امن و مورد اعتماد برای ذخیره‌سازی ارز دیجیتال TWT است.

پیش‌بینی آینده و قیمت ارز دیجیتال TWT

طبق تحلیل سایت gov.capital در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۲ داده‌ها نشان‌دهنده صعودی بودن روند قیمتی ارز دیجیتال TWT در یک سال گذشته هستند.

طبق تحلیل کارشناسان این سایت TWT روند صعودی و مستعد رشدی از خود نشان داده است و طبق سیستم پیش‌بینی‌ آن‌ها قیمت این دارایی تا یک سال آینده به ۳.۸۴۷۰۰۵۰۴ می‌رسد که نشان‌دهنده رشد  ۲۵۸.۵۲ درصدی است.

طبق روال همیشگی به بررسی داده‌های سایت پرایس پردیکشن دات نت نیز می‌پردازیم. متخصصان تکنیکال این سایت با استفاده از هوش مصنوعی و بررسی داده‌های قیمتی تاریخی و عمیق به تحلیل قیمت رمزارزها می‌پردازند.

با توجه به تحلیل‌ تکنیکال این تیم بر روی داده‌های قیمتی TWT، انتظار می‌رود قیمت هر توکن TWT در سال ۲۰۲۲ با میانگین قیمت ۱.۲۵ دلار معامله شود.

در این تحلیل برای سال ۲۰۲۲ نیز حداکثر قیمت ۱.۴۱ نیز پیش‌بینی شده است. در ادامه نیز اگر سطوح مهم حمایتی از دست نروند در سال ۲۰۲۳ حداقل سطح ۱.۷۵ دلار کاملا قابل انتظار است.

به همین ترتبیب کف‌ و سقف‌های قیمتی ۲.۶۲ و ۳.۱۷ دلار به ازی هر توکن در سال ۲۰۲۴ و ۳.۹۲ و ۴.۶۵ برای سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی می‌شود.

طبق معمول تیم پرایس پردیکشن قیمت ارز دیجیتال TWT را هم تا سال ۲۰۳۱ پیش‌بینی کرده است. طبق بررسی‌های این تیم تا سال ۲۰۳۱ کف قیمتی ۳۶.۶۹ دلار برای ارز دیجیتال TWT اصلا دور از انتظار نیست و در بهترین حالت نیز ممکن است به ۴۵.۲۴ دلار برسد.

سخن نهایی

ارز دیجیتال تراست والت توکن TWT از زمان راه‌اندازی نحولات زیادی داشته و باعث نوآوری در چندین بخش شده است. بسیاری از رگولاتوری‌ها این ارز دیجیتال را تایید کرده‌اند و در کنار همه این ویژگی‌ها تیمی از توسعه‌دهندگان متخصص نیز با تبلیغ این دارایی سخت در تلاشند تا پذیرش این دارایی را افزایش دهند.

به یاد داشته باشید که این مقاله فقط با اهداف آموزشی نوشته شده است و هیچ‌گونه سیگال سرمایه‌گذاری نیست.

اگر از این مقاله لذت بردید یا اگر نظر خاصی دارید در کامنت‌ها برای ما بنویسید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.