پروژه های ناموفق ارز دیجیتال

1000 پروژه ارز دیجیتال ناموفق

بر اساس گزارش TechCrunch، در حال حاضر در حدود 1000 پروژه ارز دیجیتال وجود دارد که ناموفق بوده و به عنوان پروژه به اصطلاح مرده در نظر گرفته می‏‌شوند.

پروژه های ناموفق ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال باعث انقلابی بزرگ در روش‌‏های نوین تجارت و سرمایه‌گذاری شدند و ایده‌‏های جدیدی را در بازارهای جهانی برای افراد عملی ساختند. به طوری که پیاده سازی و شرکت در هر پروژه‏‌ی ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاران به عنوان قدمی رو به جلو و مثبت محسوب می‌‏شد. این شرایط پر سود و مناسب در سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، باعث گشت تا افراد زیادی به فکر پیاده‌سازی پروژه‌‏های ارز دیجیتال مخصوص به خود باشند و سعی کنند از طریق این کار با جذب سرمایه‌‏های مردم و ارائه‌‏ی خدماتی در قبال آن به سود مناسبی دست یابند. در این بین بهترین روش و پروژه مناسب برای جذب سرمایه‏، ایجاد پروژه‌‏های ICO بود.

پروژه های مرده در ارز دیجیتال

این پروژه‏‌ها بدین صورت هستند که فرد یا شرکتی ارزهای دیجیتال جدیدی را به وجود آورده و آن‎ها را با قیمت پایه‌‏ی بسیار پایین در اختیار افراد قرار می‏‌دهد و طی طرح‎های جذاب، نظر سرمایه گذارن را برای سرمایه گذاری در آن طرح متمایل می‎کند. در این پروژه‏‌ها ارزهای دیجیتالی به تعداد بالا با قیمت پایین در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‎گیرد و این وعده داده می‌‏شود که در آینده‌‏ای نزدیک ارزش این ارزهای دیجیتال در بازارهای جهانی چند برابر خواهد شد و فرد سرمایه گذار به سود بالایی خواهد رسید که همه‏‌ی این موارد وسوسه کننده بوده و اکثر این پروژه‎ها، در کل موفق به جذب سرمایه می‏‌شوند ولی طبق گزارش منتشر شده توسط ” TechCrunch “، تعداد بسیاری از پروژه‎های پیاده سازی شده در راستای ارزهای دیجیتال، به عنوان پروژه‎های شکست خورده و به اصطلاح مرده در نظر گرفته می‌‏شوند که تعداد این پروژه‎های ناموفق در حدود 1000 تا می‎باشد.

سایت TechCrunch که از سایت‌‏های معتبر خبرگزاری محسوب می‏‌شود، اعلام نمود که بر اساس داده‌‏های منتشر شده در دو سایت ” Coinopsy ” و ” DeadCoins “، این آمار بدست آمده است که تعداد بسیاری از پروژه‌‏های پر امید حول ارزهای دیجیتال با شکست و فراموشی مواجه شده‎اند.

ارز دیجیتال مرده

در این راستا، سایت Coinopsy، همه روزه آمار مشخصی را از ارزهای دیجیتال مختلف گردآوری می‎کند که این آمار نشان از وجود برخی از ارزهای دیجیتال مرده می‏‌باشد. به دلیل داشتن یکی از شرایط زیر، به این ارزها، عنوان مرده تعلق می‌‏گیرد :

  • ارز دیجیتال بنا به دلایلی توسط مقامات دولتی ممنوع اعلام شده باشد
  • پروژه‎ی ارز دیجیتال مورد نظر تقلبی باشد
  • وب سایتی که از پروژه‏‌ی ارز دیجیتال پشتیبانی می‏‌کرد، آنلاین نبوده و منقضی شده باشد
  • ارز دیجیتال در شبکه‏‌ی بلاک چین هیچ کاربردی نداشته باشد
  • مشکلاتی در کار با کیف پول‏‌های ارز دیجیتال مورد نظر وجود داشته باشد
  • حجم ارز دیجیتال کم بوده و یا این که قیمت و ارزش آن همواره در بازار پایین باشد و هیچ رشدی در مورد آن دیده نشود
  • و در نهایت این که ممکن است خود تولید کنندگان ارز دیجیتال پروژه‏‌ی خود را رها کرده باشند

که در نهایت بر اساس گزارشات صورت گرفته، مشخص گردیده که حجم پروژه‌‏های ناموفق بالا بوده و سرمایه‌‏های بسیاری در راه پیاده سازی و کسب در آمد از این طریق، تلف شده‏‌است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.