ارز دیجیتال

بهره برداری از توانایی تبدیل ارز دیجیتال در صرافی آنلاین zebpay

ارز دیجیتال

هند، کشوری سرمایه‌گذار روی ارز دیجیتال

در حال حاضر در سراسر دنیا کشورهای زیادی در بازار ارز دیجیتال فعال هستند و افراد زیادی از قسمت‌‏های مختلف جهان در این بازار سرمایه گذاری کرده و کسب در آمد می‏‌نمایند. یکی از این کشورها هند می‌‏باشد. هند از لحاظ جمعیت جزء 2 کشور برتر دنیا می‌‏باشد و این پتانسیل بالای کشور هند را در تحولات جهانی نشان می‏‌دهد. چرا که اگر مردم این کشور نسبت به انجام فعالیتی نگرش مثبت داشته باشند ممکن است که این امر باعث رونق گرفتن آن فعالیت در سراسر دنیا شود که ارزهای دیجیتال نیز از جمله‌‏ی این فعالیت‌‏ها محسوب می‏‌گردند. با این شرایط، در حال حاضر نگرش مردم کشور هند نسبت به ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین بسیار مثبت می‌‏باشد و به نوعی می‏‌توان گفت که در صد بزرگی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال از مردم هند می‌‏باشند.

حیات ارز دیجیتال در هند با قوت قبلی ادامه دارد

با این وجود بانک RBIی هند فعالیت‏‌های صرافی‌‏های هند را غیر قانونی و خلاف قوانین و منفعت ملی کشور هند اعلام کرده است که این امر باعث تأثیرات منفی در بازار ارز دیجیتال شده است. در عین حال با وجود این شرایط سخت، یکی از صرافی‏‌های مطرح کشور هند به نام zebpay، دست به اقدام بزرگی زد و شروع به بهره برداری از توانایی تبدیل ارزهای دیجیتال در خود نمود. این خبر که توسط سایت رسمی این صرافی مطرح منتشر شد، نشان داد که حیات ارزهای دیجیتال در هند با قوت قبلی ادامه دارد و حتی با ایجاد این ویژگی منحصر به فرد، ارزهای دیجیتال به قدرت بیش‏تری نسبت به قبل دست یافته‌اند.

بدین ترتیب فعالان ارز دیجیتال در هند دیگر نیازی به استفاده از سایت‌‏های خارجی برای تبدیل ارز خود ندارند و می‏‌توانند به سایت بومی zebpay، اقدام به تبدیل ارزهای دیجیتال خود نمایند که این امر باعث می‏‌شود که نظر تعداد افراد بیش‏تری نسبت به فعالیت در بازار ارز دیجیتال جلب شود.

صرافی ارز دیجیتال  zebpay

در کشور هند، حدود 10 میلیون نفر در زمینه‏‌ی سرمایه گذاری و تجارت در حال فعالیت هستند که طبق آمار رسمی و پیش بینی شده حدود 5 میلیون نفر از این افراد در زمینه‏‌ی ارزهای دیجیتال فعالیت می‌‏نمایند که این نشان از اهمیت و پختگی کشور هند در امر ارز دیجیتال می‌‏باشد. در این راستا صرافی‌‏های زیادی در هند به وجود آمده‌اند که صرافی zebpay یکی از این موارد به شمار می‏‌رود و در واقع قدرت‌مند‌‏ترین صرافی کشور هند محسوب می‏‌گردد.

صرافی آنلاین zebpay در سال 2015، در راستای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال در هند شروع به فعالیت نمود و با استقبال گسترده‏‌ی مردم هند رو به رو گردید به طوری که نرم افزارها و اپلیکیشن‌‏های آندروید و ios صرافی zebpay در پلت‌فرم‌‏های دیجیتال به تعداد 3 میلیون مورد توسط مردم دانلود شده است و این رقم یک رکورد در کشور هند محسوب می‌‏گردد.

در کل می‏توان به این نتیجه رسید که روند حیات ارزهای دیجیتال در کشور هند به صورت صعودی و مثبت می‏‌باشد و از آن جایی که این کشور یکی از ارکان مهم جهانی در تغییرات قیمت است، می‏‌توان به گسترش و پیشرفت ارزهای دیجتال در آینده‌‏ی نزدیک، بسیار امیدوار بود.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.