پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

به زودی شرکت ASUS مادربوردهای مخصوص ماینینگ جدیدی را روانه ‏ی بازار خواهد کرد

به زودی شرکت ASUS مادربوردهای مخصوص ماینینگ جدیدی را روانه‏ ی بازار خواهد کرد

زندگی بشر همواره در حال تغییر است و همه روزه تکنولوژی‏های جدیدی وارد زندگی روزمره‎ی بشر می‏شوند. این تکنولوژی‎ها باعث بروز تغییرات زیاد در روند و شیوه‎ی زندگی بشر شده اند. یکی از این تکنولوژی‏های جدید، ارزهای دیجیتال می‏باشد که از چند سال پیش موجودیت خود را اعلام کردند و در مدت زمان کوتاهی توانستند خود را در زندگی بشر تحمیل نمایند. به طوری که افراد می‏توانند به جای بهره‏ گیری از بانک‏ها، از ارزهای دیجیتال برای انجام تراکنش‏های مالی خود اقدام نمایند که هم اکنون افراد زیادی از این شیوه برای اجرای کارهای مالی خود استفاده می‏نمایند.

در عین حال ارزهای دیجیتال هم از نظر سرعت و هم از نظر امنیت نسبت به روش‏های انتقال پول معمول، بهتر می‏باشند. علاوه بر کاربردها و استفاده ‏های سودمند ارزهای دیجیتال، از این ارزها می‏توان در بازارهای مالی و اقتصادی به عنوان یک وسیله‎ و ابزار سرمایه گذاری استفاده نمود. در کل می‎توان نتیجه گرفت که در روزهای اخیر، داشتن ارزهای دیجیتال برای یک فرد یک مزیت و سود محسوب می‏شود و هر کس که بتواند سرمایه‏ی بیش‏تری را در اختیار داشته باشد، می‏تواند به سود و قدرت بیش‏تری دست یابد.

همانطور که گفته شد داشتن ارز دیجیتال بیش‏تر باعث سود بیش‏تر خواهد شد و یکی از روش‏های داشتن ارز بیش‏تر خرید مستقیم ارزهای دیجیتال می‏باشد که به عنوان روش معمول شناخته می‏شود، روش محبوب دیگر ماینینگ است. ماینینگ به معنای تولید ارز دیجیتال می‏باشد. یعنی فرد با داشتن یک سری سخت افزار قدرتمند گرافیکی و  استفاده از قدرت سخت افزاری و دنبال نمودن یک مکانیزم نرم افزاری خاص، می‏تواند عمل ماینینگ و تولید ارز دیجیتال مورد نظر خود را در پیش گیرد.

ماینینگ

اکثر ارزهای دیجیتال قابل تولید و ماینینگ هستند که باید از سخت افزار گرافیکی مناسب برای ارز مورد نظر استفاده نمود و فرد می‏تواند بنابر نیاز خود نسبت به خرید سخت افزار مورد نظر خود اقدام نماید. در بازار، شرکت‏های تولید کننده‏ی سخت افزار گرافیکی زیادی وجود دارد که در طی دوره‏های مشخص، ورژن‏های جدیدی از سخت افزار خود را وارد بازار نموده و برای کاربران خود عرضه می‏نمایند. پیدایش ارزهای دیجیتال روند توسعه‏ ی سخت افزارهای گرافیکی را به طور کلی تحت تأثیر قرار داد و از آن جایی که افراد زیادی برای خرید سخت افزارهای جدید و قدرتمند تقاضا می‏دهند، این صنعت نیز با سرعت بیش‏تری پیشرفت کرده و سخت افزارهای قدرتمندتری را در طی بازه‏های زمانی کوتاه‏تری در بازار عرضه می‏کند.

تولید مادربرد مخصوص ماینینگ

یکی از این شرکت‏های گرافیکی، شرکت ASUS می‏باشد که از اعتبار و محبوبیت بالایی در دنیای رایانه و سخت افزار بر خوردار است. این شرکت که از سنگ بناهای صنعت تولید مادربورد محسوب می‏شود، اعلام کرد که در پاییز 2018 قصد دارد که مادربوردهای مخصوص ماینینگ جدید خود را معرفی نموده و وارد بازار نماید. در واقع این سخت‏ افزارهای جدید، مخصوص تولید ارز دیجیتال بوده و طوری پیاده سازی می‏شوند که عملیات ماینینگ را بهینه‎تر نموده و در زمان کوتاه‏تری انجام دهند. در روزهای اخیر تعداد خبرهای این چنینی بیش‏تر شده و باید منتظر خبرهای جدیدتر و امیدوارکننده‏تر دیگری نیز در این زمینه باشیم.

همچنین ببینید

آموزش استخراج بیت کوین

آموزش گام به گام استخراج بیت کوین + راهنمای تصویری

با افزایش روزافزون بازار رمزارزها کاربران زیادی به امر استخراج ارز دیجیتال علاقمند می‌شوند. از …

ریگ ماینینگ چیست و چگونه میتوان آن را نصب و راه‌اندازی کرد ؟

چنانچه علاقه‌مند به حوزه استخراج رمزارز باشید کلمه ریگ ماینینگ را شنیده یا خوانده‌اید. افرادی …

لایت‌کویت چیست؟

آموزش گام به گام استخراج لایت‌کوین + راهنمای تصویری

این روزها بحث ارز‌های دیجیتال همچنان داغ است. لایت‌کوین یکی از قدیمی‌‌ترین رمزارزهای قدیمی موجود …

کالی

مزرعه خورشیدی جهت استخراج ارز دیجیتال

طبق گزارشات اخیر، طرح ساخت یک مزرعه‌ی خورشیدی ۲۰ مگاواتی تایید شده است. این مزرعه‌ی خورشیدی به …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.