بیانیه اکسکوینو

بیانیه شماره 1: اکسکوینو حافظ دارایی کاربران

این روزها اخبار ضد و نقیضی درباره ممنوعیت مبادله رمز ارزها منتشر شده است که این امر ما را بر آن داشت تا به‌عنوان مسئول سرمایه‌های شما کاربران محترم اکسکوینو، توضیحاتی را برای رفع ابهامات ارائه کنیم.

پلتفرم اکسکوینو، متعلق به شرکت «آرین داده پیوسته ایرانیان»، از نخستین شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی است که با مجوز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، فعالیت خود را به‌صورت رسمی و از سال 1396 آغاز کرده است. اکسکوینو در این مدت توانسته است به یکی از پیشگامان حوزه رمز ارزها و بلاک چین در ایران تبدیل شود و همواره کوشیده است تا پاسخگوی نیازهای کاربران ایرانی در حوزه رمزارزها باشد. 

اکسکوینو با هدف ارائه خدمات مالی مبتنی بر ارز دیجیتال، بی‌نیاز کردن کاربران ایرانی از پلتفرم‌های خارجی، حفظ ارزش دارایی آن‌ها، بومی‌سازی فناوری‌های رمز ارز و بلاک چین و مرتفع ساختن نیاز کسب‌و‌کار‌های داخلی ضمن حفظ امنیت و محرمانگی، از سال‌ها پیش در این راه قدم گذاشته است.

هر چند اکسکوینو به دلیل ماهیت فناوری نوین در حوزه مالی و سرمایه طی سال‌های گذشته با مشکلات متعددی مواجه بوده است، با این حال همواره تلاش کرده است با غلبه بر تمامی مشکلات، اعتماد شما کاربران  عزیز را همچنان حفظ کند.

**درگاه پرداخت ریالی تنها یک ابزار خرید در صرافی‌های رمز ارز

برخی از رسانه‌ها در روز های اخیر اخباری را درباره مسدود شدن سایت‌های مبادله رمز ارزها منتشر کرده‌اند که  این امر سوالاتی را برای برخی از کاربران محترم ایجاد کرده است.

در این موج تخریبی خبری به مصوبه 13 مردادماه 1398 هیات وزیران در خصوص غیر مجاز بودن رمز ارزها در مبادلات پولی داخل کشور استناد شده است؛ در حالی که در همین مصوبه  استفاده از رمز ارزها، صرفا با قبول مسئولیت خطرپذیری توسط معامله‌گران نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

هجمه این اخبار منجر به ارائه بخشنامه‌ای به پرداخت یارها مبنی بر انسداد درگاه های پرداخت به کسب وکارهای غیر مجاز از جمله رمز ارزها شد. در حالی که درگاه پرداخت تنها یک ابزار خرید ریال در این صرافی‌هاست و راه‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در حوزه رمز ارز وجود دارد.

از آنجا که رمزارزهای داخل ولت اکسکوینو مانند ولت‌های بین‌المللی است و ارتباطی با مسائل مربوط به ریال در داخل کشور ندارد؛ به همین دلیل سرمایه کاربران اکسکوینو در ولت این پلتفرم امن و محفوظ است.

ذکر این نکته نیز جایز است که خروج سرمایه‌ها از کیف پول‌های امن ایرانی به سمت پلتفرم‌ها و ولت‌های خارجی به  دلیل تحریم‌ها، خطر بلوکه شدن سرمایه‌های ایرانیان را نیز به همراه دارد.

البته، ناگفته نماند که به‌رغم سیگنال‌های متناقض مسئولان اقتصادی کشور، هنوز نهادهای تصمیم‌گیرنده، مقررات شفاف و مشخصی را در این باره به تصویب و اجرایی نکرده‌اند؛ لذا تمامی فعالیت‌های اکسکوینو در زمینه رشد و توسعه جامعه رمزنگاری ایران، در چارچوب قوانین رسمی کشور بوده است. 

گفتنی است اکسکوینو از تصویب هرگونه لایحه یا قانون رسمی که با همفکری فعالان این عرصه شکل گرفته باشد نه تنها حمایت می‌کند، بلکه شفافیت قانون را اصلی‌ترین راه توسعه می‌داند.

 اکسکوینو به‌دنبال شفافیت در حوزه قانون‌گذاری است و آماده همکاری با  تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران این حوزه است.

سخنی با کاربران

همراهان عزیز توجه داشته باشند که اکسکوینو، تمامی بسترهای فنی و امنیتی لازم را برای تامین امنیت سرمایه کاربران خود فراهم کرده است. 

به‌علاوه، صحبت‌های منتشر شده توسط برخی از مسئولان، هنوز در حد اخبار و مصاحبه های فردی است. در صورت تصویب احتمالی قانون در این باره، همه دارایی‌های شما در کیف‌ پول اکسکوینو محفوظ است.  نکته حائز اهمیت آن است که حتی در صورت بسته شدن درگاه‌های واریز ریالی، این موضوع ارتباطی با رمزارزهای کاربران در سایت اکسکوینو ندارد و همواره امکان تسویه ریالی در این سامانه فراهم است. 

واقعیت آن است که بخش ریالی در حوزه رمز ارز ایران، یکی از کم اثرترین بخش‌ها در پلتفرم اکسکوینو است؛ زیرا این سامانه مانند سایر سامانه‌های مشابه در بازار جهانی با رمزارزهای برتر دنیا فعال است و ریال بخش کوچکی از آن است. به عبارتی، کاربران سود حاصل از تبادلات جهانی را با ریال به داخل کشور می آورند؛ اکسکوینو تمام توان خود را در جهت حفظ آرامش خاطر کاربران خود به کار گرفته و در صورت انتشار هرگونه خبر یا قانون رسمی، مراتب را به استحضار آن‌ها خواهد رساند.

 

69 نظرات

  1. خیلی ممنون از بابت اطلاع رسانی خوب و شفاف تان.

    • پوریا فیروزنژاد

      محمد عزیز؛
      سایت اکسکوینو همواره تلاش داشته است عملکرد شفافی داشته باشد و تحت هر شرایطی، مواضع خود را به صورت شفاف و بدون ابهام اعلام می‌کند.
      ممنون از اعتماد شما کاربر عزیز به سایت اکسکوینو.

  2. درود و تشکر
    اگر فرض کنیم به یکسال گذشته برگردیم و هر ایرانی میتونست توسط همین درگاه ها مقداری بیتکوین تهیه میکرد، الان بدون نیاز به نفت و منابع دیگه، با همه این تحریمها، کلی بیت کوین دست مردم ایران بود و همین میتونست کلی اقتصاد کشور رو ترمیم کنه، حالا هم به نظر من با توجه به رشد صعودی ارزهای دیجیتال این کار قطعا غلطه و باعث میشه جدا از عقب موندگی، کلی ارز از کشور خارج بشه، خیلی ساده س،

    • پوریا فیروزنژاد

      عماد عزیز؛
      با تشکر از توجه شما به پتانسیل‌های بالای حوزه رمزارزها در ایران.
      لازم به ذکر است که تسهیل ورود ایرانیان از طریق پلتفرم‌های داخلی مثل اکسکوینو، می‌تواند مانع از خروج سرمایه و ارز از کشور به سوی پلتفرم‌های خارجی شود و ارزش افزوده‌ای را برای معامله‌گران و اقتصاد کشور درپی داشته باشد.

  3. محمد عامری

    والا من بشخصه اینقدری ک ب اکسکوینو اعتماد دارم ب بانک داخلی اعتماد ندارم تسویش رو ک درست انجام میده تا ریز و اعشار رمز ارز رو حساب کتاب میکنه سود نگهداری هم میده دیگه والا چی میخوام دستشون درد نکنه فقط کاش یکم سود چنج رو کمتر بگیرن ک بتونیم بیشتر چنج کنیم مجبور نباشیم تو پلتفرم خارجی ببریم

    • پوریا فیروزنژاد

      محمد عزیز؛
      از اعتماد شما به سایت اکسکوینو خوشحالیم. تیم اکسکوینو همواره تلاش می‌کند تا رضایت کاربران عزیز را جلب کند. به اطلاعتان می‌رسانیم که با توجه به نصف شدن کارمزد تبدیل به مناسبت تولد اکسکوینو، می‌توانید ضمن حفظ ارزش دارایی و دریافت پاداش با نرخ کارمزد جدید (۱ دهم درصد)، سود بیشتری از معاملات خود کسب کنید.
      منتظر خبرهای فوق‌العاده و جدید از اکسکوینو باشید!

  4. سلام و درود
    صرافی های معتبر خارجی معمولا هر تغییری رو پیشاپیش اطلاع رسانی می کنه .شما در بدترین موارد می تونید صرافی بیت مکس رو که یکی از سخت گیر ترین صرافی هاست در نظر بگیرید که مهلت یک ماهه برای احراز داد.ولی چنین چیزی ما در ایران نمی بینیم قانون هایی که شب نوشته میشه و بدون اطلاع قبلی صبح اجرا میشه نمونش بنزبن ۳ هزار تومنی.برادر من درسته سرورهای شما در خارج از کشوره ولی خودتون یا اقوامتون در داخل کشور هستن اونها وقتی بخوان شما رو مجبور می کنن کاری که می خوان براشون انجام بدید.

    • پوریا فیروزنژاد

      اسد عزیز،
      اکسکوینو آماده است در صورت تصویب و اجرای قوانین جدید، نهایت همکاری را با مراجع ذی صلاح انجام دهد تا جای نگرانی برای کاربران عزیز باقی نماند. به‌علاوه، حتی در صورت بسته شدن امکان واریز ریالی، توجه داشته باشید که واریز ریالی تنها یک بخش کوچک و کم اثر از پلتفرم اکسکوینو است و در چنین شرایطی نیز امکان تسویه ریالی همچنان برای کاربران وجود خواهد داشت. اولویت اکسکوینو، حفظ امنیت سرمایه کاربران عزیز است.

  5. سلام, خسته نباشید ممنوع از اطلاع رسانی دقیق و آرامش بخشی به همه (تشکر)

    سلام ,خسته نباشید مممنون از اطلاع رسانی و آرامش بخشی شما (تشکر)

  6. سلام, خسته نباشید ممنون از اطلاع رسانی و آرامش بخشی شما

  7. سلام،
    ممنون از اکسکوینو،
    اول به خاطر فراهم کردن این بستر برای ایرانیان که کمبودش خیلی زیاد احساس می‌شد. سال ها بود آرزو داشتم یه همچین سایت و اپلیکیشنی وجود داشت که ما ایرانی ها هم به راحتی میتونستیم با ریال ارز دیجیتال خرید و فروش کنیم و به راحتی برداشت کنیم.
    دوم اینکه، این بسیار برای بنده با ارزش هست که حتی نگرانی ذهنی کاربران هم برای شما یک دغدغه هست و سعی می‌کنید که با توضیح دادن و شفافیت سازی مسائل این نگرانی رو از بین ببرید. تو این چند روز سایت و اپلیکیشن داشتند به درستی کار خودشون رو انجام می‌دادند. اما وقتی که پشتیبانی یک سایت حتی در شرایطی که همه چیز خوبه میاد و در مورد اخبار اخیر توضیح میده که کاربران بدونن چه کار باید در این شرایط انجام بدهند بسیار با ارزشه که شاید توی کمتر سایت و نرم افزار چنین شفافیت سازی رخ میده.
    فقط آرزو دارم که انشاالله همیشه همین رویه در پیش باشه و خدایی نکرده عاقبت اکسکوینو هم مثل بعضی از سایت ها نباشه که اوایل کار بسیار خوب عمل می کنند اما ناگهان همه را ناامید می‌کنند. خواهشی که از دوستان فعال در اکسکوینو دارم اینه که همیشه حافظ دارایی کاربران باشند. و ان شاالله که مسئولین هم واقعا پشتیبان سایتها و نرم افزارهای خوبی مثل اکسکوینو باشند و سعی کنند همیشه راه را برای این عزیزان هموارتر کنند و نه سختر. با آرزوی موفقیت برای اکسکوینو و همه ی کاربران آن.

    • پوریا فیروزنژاد

      میلاد عزیز،
      تیم اکسکوینو قطعا ارزش اعتماد کاربران به خود را می‌داند و در ادامه مسیر نیز همچنان با قدرت به حرکت خود برای بومی‌سازی صنعت بلاکچین و ارائه یک پلتفرم شفاف، کارآمد و کاربرپسند، ادامه می‌دهد. منتظر اخبار فوق‌العاده از اکسکوینو باشید!

  8. با سلام و تشکر از اکسکوینو واقعا عالی هست فقط چند پیشنهاد دارم خدمتتون .

    ۱:تعداد رمزارزها رو بیشتر کنید این باعث میشه نیاز به نمونه های خارجی کمتر بشه
    ۲:پلت فرم خرید و فروش واقعیت نسبت به نمونه های دیگه جالب نیست که نیاز هست تغییر کنه و حداقل بشه در قیمت های مختلف اردر خرید و فروش گذاشت مثل کارگزاری های بورسی و یا نمونه های خارجی و حتی صرافی های رمز ارز داخلی دیگه
    ۳:تیکت های که ارسال می‌کنی اگر مثلا کسی منصرف شد و از ارسال تیکت پشیمون شد قابلیت حذف داشته باشه که الان اینجوری نیست و این باعث میشه وقت پشتیبانی هم گرفته بشه
    ۴:حداقل یک کانال اطلاع رسانی به غیر از اینستاگرام مثلا در تلگرام داشته باشه که این موضوع بسیار مهمی هست

    در پایان باز هم از همه تلاش شما تشکر ویژه دارم .شاد و پیروز باشید.

    • درود
      در حال حاضر امکان معامله 70 رمزارز در اکسکوینو فراهمه و ارزهای بیشتری هم قراره اضافه بشه
      امکان سفارش گذاری هم فراهم شده
      اکسکوینو در اینستاگرام به ادرس excoino_com و در تلگرام و توییتر به آدرس Excoino فعالیت داره

  9. سلام فعلا اکسکینو عالیست درگاه بازه اگر هم بسته شه چطور اینا تحریمهای کل دنیا را دور زدن ما هم بلدیم چطور اینا را دور بزنیم همتی بره همت کنع بورس خودشو نجات بده

    • پوریا فیروزنژاد

      حسین عزیز؛
      با تشکر از اعتماد شما به سایت اکسکوینو،
      ما در تیم اکسکوینو با ارائه زیرساخت‌های فنی و امنیتی لازم، به‌دنبال حفظ اعتماد کاربران عزیز هستیم.

  10. Saeid.h.p.l@gmail.com

    تو این مملکت فقط میخوان همه چیز دست دولت و نظام باشه اولین بارشونم نیست ، اگر حتی نشه با کارت بانکی خرید یا فروش هم انجام داد بازم خیالی نیست ، این حرفا فقط باعث زیر زمینی شدن قضیه میشه . ظلم برای همیشه نابود باد …

    • پوریا فیروزنژاد

      سعید عزیز؛
      توجه داشته باشید که ماهیت رمزارزها موجب می‌شود که نهادهای مرکزی نتوانند به‌طور کامل، مدیریت این دارایی‌های دیجیتال را در اختیار بگیرند.

  11. با سلام جوابگوی و احراز هویت تو سایتتون افتصاح هست من ۱ ماهه مدارک فرستادم هنوزم تایید نکردید تلفن تماستون هم که همیشه میگه نفر ۲۰ هستی ۱ساعت هم میگزره باز همینو میگه

    • پوریا فیروزنژاد

      درود؛
      کاربر عزیز، تیم پشتیبانی در حال توسعه است و ما در اکسکوینو تمام تلاش خود را خواهیم کرد که اعتماد شما عزیزان را حفظ کنیم. با توجه به ضرورت صحت اطلاعات بارگذاری شده در بخش احراز هویت، حتما پس از بررسی شرایط احراز هویت، از درستی این اطلاعات اطمینان حاصل کنید.

  12. با سلام و عرض ادب
    اولا واقعا تبریک میگم به تیم خوب و حرفه ای اکسکوینو و تشکر به خاطر اعتمادی که ایجاد کردین.
    بنده فقط دوست دارم یه مورد رو دوستانه خدمتتون عرض کنم.
    مطمعنا این مقطع هم میگذره و همه چیز به شرایط عادی برمیگرده، هرچند واریز و برداشت ریالی تو حوزه رمز ارز اصلا تاثیری در روند کلی ترید یا هولد نداره.
    عرض بنده این هست:
    چیزی که الان اکسکوینو رو تهدید میکنه مشکل ذکر شده نیست بلکه بزرگترین تهدید برای شما خودتون هستید. بنده چندین سال هست که دارم تو این حوزه فعالیت میکنم و با بیشتر از ۶ صرافی ایرانی کار کردم. ولی متاسفانه میتونم بگم که تقریبا همه این صرافی ها بعد از استیبل شدن و رسیدن به تعداد مشتری مد نطرشون دیگه حتی جواب تیکت مشتری رو هم نمیدن. امیدوارم اکسکوینو به این سمت و سو نره چون واقعا دارید خوب کار میکنید.
    و یه مورد مهمتر که صرافی ها اصلا در نظر نمیگیرند این واقعیت هست که وقتی تعداد مشتری صرافی در حال رشد هست باید و باید و باید صرافی هم تعداد کارشناس و اپراتورهاش رو افزایش بده و الا همین شرایطی که عرض کردم ناگزیر خواهد بود.
    با آرزوی توفیق روزافزون برای تیم خوب اکسکوینو

    • پوریا فیروزنژاد

      ابوالفضل عزیز؛
      با تشکر از نکات سازنده‌ای که فرمودید، تیم پشتیبانی اکسکوینو به سرعت در حال توسعه است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز کاربران عزیز باشیم. اکسکوینو ضرورت توسعه برای حفظ رضایت کاربران خود را درک می‌کند و در حال انجام تدابیر لازم است.

  13. وقتی. بیانه ریسک امضا کردی و تو این کشور با بورس جایی که خود کشور مسؤل هستن زدن زیرش وای بحال این.ارز رمز. ها…. ته. تهش میگن نمیزاشتین. ماهم که گفتیم، اینا غیر قانو نی هستن و جلوی چشمت س مایت دود میشه این شرکت ها و صرافی‌ها هم. پولتو عین مرد میخورن تامااااااام

    • پوریا فیروزنژاد

      نیمای عزیز؛
      توجه کنید همانطور که در بیانیه اکسکوینو و اطلاع‌رسانی‌های دیگر در این چند روز اعلام شد، حتی در صورت بسته شدن درگاه‌های پرداخت ریالی نیز، روش‌های متعدد دیگری برای انتقال پول به حساب اکسکوینو وجود دارند. ضمنا، امکان واریز همچنان برای کاربران وجود خواهد داشت و سرمایه افراد در کیف پول امن اکسکوینو که کاملا مستقل است، محفوظ می‌ماند.

  14. سلام اگر ب فرض واریز رو کامل ممنوع کنند
    این امکان وجود داره ک ما از طریق کیف پول دیگه ارز خودمون رو ب کیف پول اکسکوینو انتقال بدیم و اونجا تبدیل ب ریال کنیم و برداشت بزنیم؟

    • پوریا فیروزنژاد

      کاربر عزیز؛ دقیقا همینطور هست و شما می‌توانید همچنان از امکانات کیف پول اکسکوینو و برداشت ریالی استفاده کنید؛ البته هنوز قانونی در مورد ممنوعیت واریز ریالی به اجرا در نیامده است.

  15. سلام و درود به صرافی بزرگ‌ رمز ارز ایران.من بیشتر از یک سالی هم که با اکسکوینو کار میکنم قبلتر هم با صرافی داخلی دیگه کار میکردم.تو این یک سالی که گذشته واقعا عالی بوده یکی همین اکسکوین که جایزه میده امیدوارم اکسکوین خیلی بیشتر جا بیوفته و اینکه امکان سفارش گذاری فوقدالعاده بودو من تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم ارزمو جای کیف پول دیگه ای واریز کنم

    • پوریا فیروزنژاد

      با تشکر از دلگرمی و اعتماد شما کاربر عزیز؛ اکسکوینو همواره تلاش می‌کند تا حس رضایت را در کاربرانش ایجاد کند و از این رو، به مناسبت تولد سه سالگی اکسکوینو و جشنواره‌های نوروزی، امکان سفارش‌گذاری برای همه کاربران و پاداش 4 برابری استفاده از کیف پول فراهم شده است.

  16. منصور یوسفی

    بیشترین علتی که باعث شد این اخبار منتشر شه ریزش شدید بورس بود.همیشه دولت ما دنبال یک بهانه برای پوشاندن اشتباهاتشون و انداختن توپ تو زمین ملت میکنن.در حالی که خودشون باعث این ریزش شدید بورس شده.بازار رمز ارز اگه به نظر من غیر قانونی بمونه بهتره.قانونی بودن یا غیر قانونی بودن هر مقوله ای برای من و شما نیست.مگه تونستن دیش و سایت شرط بندی….جمع کنن.منفعت دولت از غیر قانونی بودن هر چیزی است.چون قانون خوب دست وپای خودشونو میبنده و سود های کلان از دستشون میپره

    • پوریا فیروزنژاد

      منصور عزیز؛ ماهیت رمز ارزها باعث می‌شود که دولت‌ها و نهادهای مرکزی نتوانند به‌طور کامل این حوزه را تحت نظارت و کنترل قرار دهند. اگر قوانینی در این حوزه تصویب و اجرا شود، به حوزه داخلی مثل واریز ریالی مربوط می‌شود. البته، اکسکوینو همواره با مراجع ذی صلاح قانونی در این مدت انجام داده است و از این پس نیز برای حفظ امنیت سرمایه کاربران، آماده حرکت در مسیر قانون است.

  17. سلام به همگی
    من دو سال پیش تو ی بروکر تو انگلیس کار میکردم که برای واریز و برداشت ریالی ی شماره کارت اعلام میکردن و به اون حساب پول میریختم و بلافاصله حساب داریم تو بروکر شارژ میشد، از این سخت تر و از انگلیس که نا امن تر نمیشه، فقط مسئولین نادان ما نمیدونن که با این کار راه رو برای کلاهبرداری ی عده سود جو باز میکنن،
    وقتی خودشون حرفی برای گفتن ندارن میخوان دست و پای رقیب رو ببندن،
    گند زدن به بورس میترسن ملت پولشون بکشن بیرون ببرن طرف ارزهای دیجیتال، میخوان اینجوری جلوی این داستان رو بگیرن،
    بیش از یک ساله دارم با اکسکوینو کار میکنم، سرویس دهیشون عالیه، چند روز پیش به خاطر اینکه نمیشد سفارش خرید یا فروش گذاشت همون استاپ لیمیت، میخواستم تو ی صرافی دیگه ثبت نام کنم که خدارو شکر اونم درست شد،
    دل چرکین بودم از کارمزد هاشون که اونم کم کردن،
    کارتون عالیه، امیدوارم همینجوری بمونید و برقرار باشید

    • پوریا فیروزنژاد

      کاربر عزیز؛ متاسفانه همانطور که پیش تر اعلام کردیم، در صورت تصویب این دست از مقررات، کاربران ایرانی به سوی استفاده از پلتفرم‌های خارجی سوق داده می‌شوند و همین امر می‌تواند به خروج سرمایه و ارز از کشور منجر شود.

  18. نوید خفاجی

    با سلام و عرض ادب.با تشکر از متن شفاف شازی و اطلاع رسانی خوبتون.شاید من یکی از اولین نفرات پس از تأسیس و راه اندازی این پلتفرم بودم که وارد مجموعه شما شدم.و تا حالا هیچ وقت به این مجموعه بخودم شک راه ندادم.و امیدوارم تو این راه پر فراز و نشیب تثبیت رمز ارزها در کشور موفق باشید.

  19. حسن دهقان خلیلی

    با سلام‌.بنده چند وقتی میشه که با برنامه شما کار میکنم.و خیلی ها رو می شناسم و معرفی کردم با سایت شما کار کنن.اما متاسفانه عمده مشکل و اصلی ترین ،میشه گفت عیبی که سایت شما داره و موجب میشه که کاربران از سایتهای شما خروج کرده و به سایتهای خریدو فروش خارجی متصل بشن،کارمزد زیادی هست که کم میکنید.اکثر مردم که وارد این معاملات میشن،هدف اصلیشان نوسان گیری هست.اما متاسفانه کارمزدی که شما کم میکنید انقدر زیاد هست که کار رو برای کاربران بسیار مشکل میکنه.لطفا و خواهشا اگر میخواید که کار با این گونه برنامه های ایرانی ادامه دار باشه، این مشکل اساسی رو حل کنید.با تشکر

    • پوریا فیروزنژاد

      کاربر عزیز؛ اکسکوینو نگرانی کاربران خود را درک می‌کند و از همین رو نیز به مناسبت تولد سه سالگی اکسکوینو، کارمزدهای تبدیل را به نصف کاهش داده است. منتظر اخبار فوق‌العاده دیگری از اکسوینو باشید!

  20. با توجه به خبر های اخیر، بنده بیش از قبل در اکسکوینو سرمایه گذاری میکنم معلومه اینده ی خیلی خوبی پیش رو داریم. تشکر فراوان از اکسکوینو.

  21. آرمین گلیان

    درود به همه دوستان ایکسکوینو و مجموعه ایکسکوینو بسیار سالم هستن و در مدت۱۱ ماهی که دارم با این عزیزان کار میکنم هیج گونه موردی در مورد عدم سلامت و درستی این مجموعه را ندیدم شاید اشکالاتی داشتند و دارند مثلا در پاسخگویی به مشتریان و تلفنهایشان ولی مدتهاست پاسخگویی شبانه روزی میکنند کمتر زمانی پیش اومده سایتشون به مشکل بخوره و دسترسی به سایت همواره اسان هست همینطور اپلیکیشن ایکسکوینو مخصوصا جدیدا سفارش گذاری هم فعال شده من مبلغ زیادی در ولت ایکسکوینو دارم و هیچگاه نگران پول و سرمایم نبودم چون به این مجموعه ایمان دارم درود به همه عزیزانی که در ایکسکوینو فعالیت دارن

  22. درود به همه دوستان، این موضوعات و اتفاقات خیلی مشابه به گرفتن ویدیو و نوار کاست 30 سال پیشه،.

  23. سلام.بی زحمت یک عکس از مجوز تون که از معاونت علمی و فناوری ریاست جمحوری گرفتین رو تو سایت تون آپلود کنید تا ما متن مجوز رو بخونیم ببینیم در حوزه چه فعالیتی به شما مجوز دادن.مرسی
    واسه اعتماد بیشتر بقیه کاربرها و کاربرهای جدیدی که ما به سایت شما با کد معرفی خودم معرفی و تبلیغ می کنیم لازمه.من اعتماد دارم ها واسه بقیه می گم چون من حتی 400 میلیون تو اکانتم دارم بعد شایعات به یک ریالش هم دست نزدم.با اینکه هم کیف پول خارجی دارم و هم تو سایت های خارجی خرید و فروش می کنم و سود حاصل از خرید فروش تو سایت های خارجی رو هم منتقل می کنم به کیف پول ایرانی خودم تو سایت شما.با تشکر از اکسکوینو

  24. Farshid hasanzadeh

    سلام عرض میکنم خدمت شما عزیزان و زحمت کشان اکسکوینو و تشکر میکنم ازتون که از ما تریدرها و سرمایه گذاران رمزارز حمایت خودتون رو دریغ نمیکنید.امیدوارم تو تمامی زمینه ها موفق و سربلند باشید.

  25. سلام و احترام؛
    ممنون از بیانیه خوب و به موقع

  26. سلام و احترام؛
    ممنون از توضیحات مفید و بیانیه به جا…
    جسارتا آیا امکان اردر گذاری برای خرید و فروش در نسخه موبایلی سایت امکان پذیر میشود!؟

  27. باتشکر از تلاش شبانه روزی اکسکوینو.
    همین که در پی دلواپسی چالش های ارزی درایران ،تضمین امنیت مالی توسط تیم محترم اکسکوینو بصورت پیام وایمیل به کاربران ارسال میشود ،ارج نهادن به تک تک سرمایه گذاران است که این مهم بیشترین ارزش را برای ما داراست که در چند روز گذشته فقط اکسکوینو با کاربران در این مورد درارتباط بود
    درود وخسته نباشید

  28. با عرض سلام خدمت تیم عالی اکسکوینو
    متاسفانه دولت ما نمیخواد مردم سود کنند یا اگر ببینه جایی سود هست سریع میخواد در انحصار خودش در بیاره و به نفع خودشون تموم بشه مثل بورس چقدر از مردم عادی تو بورس ضرر کردن و همون افراد تونستن مقداری یا کل ضررشون رو تو حوزه رمز ارز ها جبران کنند.
    اگر قانونی تصویب کنند که صرافی داخلی مثل اکسکوینو و یا …ممنوع کنند مطمعنا سرمایه بسیار زیادی از کشور خارج میشه و به صرافی های خارج کشور انتقال داده میشه که اونها هم هرچند خوب باشند ولی مشگل تحریم هست و به راحتی بلوکه میشن از شما تیم خوب اکسکوین خواش میکنم پشت اعضا خالی نکنید و همینطور که تا حالا بودید باشید ما هم با شما هستیم.

  29. باسلام خدمت مجموعه ی سایت اکسکوینو و همراهان این سایت بزرگ بنده هم خواستم ازتون بابت اطلاع رسانی و پیگیری شما تشکر ویژه ای داشته باشم و بگم واقعا خوشحالم که با سایت اکسکوینو آشنا شدم +_+

    • پوریا فیروزنژاد

      حسین عزیز؛ ما هم در اکسکوینو از اینکه توانسته‌ایم اعتماد شما را جلب کنیم، خوشحالیم

  30. درود وقت بخیر.
    من دوسال عضو کوچکی از مجموعه شما هستم .
    کارشما بسیار عالی میباشد .
    تشکر ویژه از اصول کارتون دارم و یک انتقاد هم دارم که حدود دوماهه پشتیبانی و خدمات ضعیف شده و مثل چند ماهه گذشته نیست.
    تماس میگیریم یک ساعت پشت خط میمونیم و آخرش قطع میشه،
    بعضی وقتها تا بوق میخوره قطع میشه،
    و …
    این موارد اصلاح بشه همه چی عالیه

    • پوریا فیروزنژاد

      کاربر گرامی، تعداد کاربران اکسکوینو در ماه‌های اخیر افزایش یافته است. به همین دلیل، در حال توسعه تیم پشتیبانی اکسکوینو هستیم.

  31. سلام با تشکر از شما درمورد اطلاع رسانی ، سوال بنده اینه اگر درگاه بسته بشه فروش ارز و واریز مبلغ ریالی به حساب خودمون به چه صورت انجام میشه؟ مهمترین دغدغه برگشت ریالی پول به حساب بانکی خودمون هست ، ممنون میشم توضیح بفرمایین؟

    • پوریا فیروزنژاد

      کاربر عزیز؛ همانطور که در چند نوبت دیگر هم اطلاع‌رسانی کردیم، در صورت ممنوعیت واریز ریالی به حساب اکسکوینو، همچنان امکان برداشت از سایت وجود خواهد داشت. ضمن اینکه کاربران می‌توانند برای مبالغ بالا، از امکان واریز مستقیم بانکی استفاده کنند.

  32. با درود فراوان و خسته نباشید
    ممنونیم بخاطر شفاف سازی و اطلاع رسانی شما . در این چند سال اخیر اوضاع و احوال و ما مردم سخت خرابه . به دلیل نا احوالات دیگر مردم به هیچ بازار سرمایه ایی اعتماد ندارن و ضرر های فراری کردن حال در این اوضاع کور سوی امیدی پیدا شده ، به لطف حق اون رو از ما نگیرن ، مهمترین اصل و پشتوانه برای بازار سرمایه اعتماد هست که اینشالا این درست کاری و شفاف سازی ادامه پیدا کنه و ما مردم پشت صالحین هستیم . یا علی مدد

    • پوریا فیروزنژاد

      کاربر عزیز، تلاش ما نیز همین است که بتوانیم اعتماد کاربران را حفظ کنیم. اطمینان داشته باشید که اولویت نخست اکسکوینو، حفظ امنیت سرمایه کاربران در هر شرایطی است.

  33. ممنون بابت دلگرمی

    🙏👍🙏👍

  34. مصطفی ابراهیمی

    سلام با تشکر از عوامل فعال سایت اکسکوینو بابت نصفه شدن کارمزدها تشکر کرده و با توجه به اعتمادی که به سایت اکسکوینو داریم اخبار منتشر شده تاثیری در روند معاملات ما نمیذاره،انشالله موفق و موید باشید

    • پوریا فیروزنژاد

      درود، اکسکوینو همواره در تلاش است تا رضایت همراهان خود را جلب کند.

  35. من تو چندین صرافی ایرانی عضویت دارم،ولی همیشه و تا وقتی که ارزی که میخوام اکثکسکوینو داشته باشه سمت هیچ کدوم نمیرم.اکسکوینو از روز اولی که این بحث های ممنوعیت ها پیش اومد با اطلاع رسانی و حمایت خیال هممون رو راحت کرد.خیلی تیم حرفه‌ای دارید،ممنون واقعا. ارز دیجیتال تو ایران به امثال شما خیلی زیاد احتیاج داره

    • پوریا فیروزنژاد

      شهریار عزیز؛
      تلاش اکسکوینو در این چند روز آن بود تا نگرانی‌های کاربران خود را بر طرف کند. ما معتقدیم که شفاف‌سازی بهترین راه جلب اعتماد کاربران است و از همین رو در این مدت تلاش کردیم تا در حد توان‌مان، نگرانی‌های همراهان اکسکوینو را بر طرف کنیم.

  36. سلام وخسته نباشید خدمت تیم اکسکوینو آقا این کارمزداتون پدر مارو در آورده

  37. مجتبی اعلمی

    سلام
    من نگران سرمایه ام در اکسکوینو نیستم ولی کماکان از تیم پشتیبانی گلایه دارم افراد زمانی اعتمادشان به یک مجموعه زیاد میشه که به راحتی بتونند با تیم پشتیبان در ارتباط باشند و جواب سئوالات شون رو دریافت کنند

    • پوریا فیروزنژاد

      کاربر عزیز؛
      با توجه به افزایش حجم کاربران اکسکوینو در ماه‌های اخیر، در حال توسعه تیم پشتیبانی هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل پاسخگوی نیاز کاربران باشیم.

  38. تشکر فراوان دارم از اکسکوینو به خاطر اطلاع رسانی هاش از طریق پیامک.

    • پوریا فیروزنژاد

      علی عزیز؛
      اکسکوینو وظیفه خود می‌داند که با اطلاع‌رسانی‌های دقیق و به موقع، نهایت شفاف‌سازی را برای کاربران خود فراهم کند.

  39. سلام هرکسی دوست داره در صرافی وطن خودش کار بکنه اما اینقد کارمزد شما بالا ست که چنج کردن اصلا به صرفه نیست فقط میشه هولد کرد در حالی که کارمزد پایین خودش تشویق برای افزایش ترید و سود کاربر و شما میتونه باشه. به نظر من به همین دلیل خیلیا ریسک بالای صرافی خارجی رو میپذیرن و معاملات شون رو اونجا انجام میدن.

    • پوریا فیروزنژاد

      کاربر عزیز؛
      به مناسبت تولد سه سالگی اکسکوینو، کارمزد تبدیل به نصف کاهش یافته است.

  40. سلام ضمن تقدیر از اطلاع رسانی
    تون هرکسی دوست داره در صرافی وطن خودش کار بکنه اما اینقد کارمزد شما بالا ست که چنج کردن اصلا به صرفه نیست فقط میشه هولد کرد در حالی که کارمزد پایین خودش تشویق برای افزایش ترید و سود کاربر و شما میتونه باشه. به نظر من به همین دلیل خیلیا ریسک بالای صرافی خارجی رو میپذیرن و معاملات شون رو اونجا انجام میدن.

  41. ایکسکوینو بینظیره.
    فقط یک انتقاد دارم.
    من به یکی از دوستام ایکسکوینو را
    معرفی کردم و بعد راهنمایی ثبت
    نامش کردم ولی هدیه ایکسکوینو
    به کسی دیگه تعلق گرفت.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.