قیمت بیت کوین

بیت کوین، قدرتمند تر از همیشه!

در تاریخ 26 اکتبر ( 4 آبان ) اولین و قدرتمندترین ارز دیجیتال دنیا یعنی بیت کوین، با ثبت افزایش قیمت روزانه 36 درصدی موفق به دستیابی به محدوده 10,000 دلار شد. این ارز دیجیتال از تاریخ 22 سپتامبر تا کنون به سطح مذکور دست نیافته بود.

قیمت بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین که در حال حاضر ( هنگام نگارش این مطلب ) در محدوده 10,146 دلار معامله می‌شود، توانست 24 ساعت گذشته را به طرز شگفت آوری پشت سر بگذارد. این ارز دیجیتال از تاریخ 23 اکتبر تا کنون بیشتر وقت خود را در محدوده 7,000 دلار سپری می‌کرد تا اینکه حدود 9 ساعت پیش، به سطح 8,500 دلار رسید و طی 2 ساعت گذشته یک رالی افزایش قیمت قدرتمند دیگری را نیز به ثبت رساند.

طبق ادعای یکی از تحلیل‌گران، رالی افزایش قیمت اخیر بیت کوین یکی از 4 افزایش قیمت ثبت شده در تاریخ این ارز دیجیتال و همچنین بیشترین افزایش قیمت از تاریخ 10 می 2011 تا کنون است.

بیت کوین

افزایش قیمت ناگهانی ارز دیجیتال بیت کوین با گمانه‌زنی‌های بسیاری همراه بوده است. برخی آن را به سخنان رییس جمهور چین درباره توسعه تکنولوژی بلاک چین نسبت می‌دهند و برخی دیگر، موفقیت قراردادهای آتی بکت را علت این افزایش قیمت می‌دانند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.