بیت کوین جایگزین دلار

بیت کوین جایگزین دلار در سیستم های مالی

مکس کایزر که یک گوینده تلویزیونی معروف است و از ارزهای دیجیتال حمایت کرده است ،گفته است در سال 2019 بیت کوین به همراه سیستم های مالی دیگر توسط فناوری بلاک چین به محبوبیت زیادی می رسد.

سلطه اقتصادی ای که آمریکا در کل جهان ایجاد کرده بود، باعث شده بود دلار برای سال های طولانی به عنوان ارز ذخیره بانک ها و بازارهای جهانی بماند. برخی از محققان که در زمینه فعالیت های بازار تحقیق می کنند، گفته اند که دلار آمریکا لیاقت همچین جایگاهی را ندارد و با گذشت زمان ارزهای غیر متمرکز که همان ارزهای دیجیتال هستند، جایگزین آن خواهند شد.

یکی از عواملی که ممکن است به این موضوع کمک کند، این است که قدرت در حوزه اقتصاد سیاسی و حوزه اقتصاد جغرافیایی متعادل شود.
یکی از عواملی که ممکن است به این امر کمک کند، تعادل قدرت در حوزه اقتصاد جغرافیایی و جغرافیای سیاسی است که ممکن است باعث تغییر در روش تجارت کالاها و نوع خدمات انجام شده در مقیاس جهانی شود.

پیش بینی مکس کایزر برای ارز دیجیتال

تعداد زیادی از تحلیلگران و سرمایه گذاران سرشناس ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده اند که سال ۲۰۱۹ سال بازگشت ارزهای دیجیتال به سیر صعودی می‌دانند. یکی از این تحلیلگران مکس کایزر است که مجری معروف برنامه کایزر ریپورت هم است. او پیش بینی کرده است که جهان در حال حرکت به سمت یک اقتصاد جهانی است که باعث کاهش یافتن قیمت دلار در معامله های تجاری و فعالیت های مالی جهانی می‌شود.

مکس کایزر با اشاره به سوئیفت (بزرگ‌ترین سیستم پرداخت بانک در بلژیک که تحت کنترل موسسات مالی ایالات متحده) گفت که معتقد است ریپل در حال تلاش برای رقابت با آن است. همان طور که پیداشت هدایت سوئیفت بر عهده آمریکاست و قوانین استفاده کردن یا استفاده نکردن از آن را آمریکا برای سایر کشورها تعیین می کند.

به دلیل تسلط آمریکا بر سیستم مالی جهانی، کشورهای دیگر از جمله آلمان تصمیم گرفتند که سیستم مالی خودشان را ایجاد کنند و وابستگی مالی جهانی به آمریکا را از بین ببرند چون فشار آمریکا روی بازار جهانی خیلی زیاد است.

مکس کایزر و پیش بینی بیت کوین

پیش‌بینی مکس کایزر برای بیت کوین

این گوینده تلویزیونی که ید طولای در معاملات بیت کوین دارد، به پتانسیل بالای بیت کوین اعتقاد دارد، چون ارز دیجیتالی بر اساس چیزی که کایزر در مصاحبه آخرش گفته اشت، هیچ وابستگی ای به قیمت دلار یا سایر عواملی که برای بازارهای سنتی مهم هستند، ندارد.

علاوه بر این و البته بر اساس پیش بینی های کایزر که دفترکل توزیع شده‌ بر پایه الگوریتم‌های خالص ریاضی و بلاک‌های داده است، بیت کوین این پتانسیل را دارد که با بانک‌های مرکزی مخالفت کند و با سیاست های آن ها مبارزه کند. فناوری بلاک چین قابلیت دستکاری شدن به واسطه بانک‌های مرکزی را ندارد.

کایزر گفته است اگر به شرایط سهام آمریکا توجهی کنیم، می بینیم که عملکرد نا امیدکننده آن باعث شده است تا سرمایه‌گذاران علاقه مند شود در حوزه ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند چون ارزهای دیجیتال گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری های بلند مدت به حساب می آیند در حالی که سیستمی که در حال حاضر برای سهام وجود دارد، روز به روز فقیرتر می‌شود.

اگرچه در حال حاضر قیمت بیت کوین روند کاملا صعودی را طی نمی کند و دائما در حال نوسان است، اما کایزر معتقد است که بیت کوین در بلند مدت کاملا به یک روند صعودی دست پیدا خواهد کرد.

 

منبع: utoday

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.