چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
چگونه گوشی هوشمند خود را به یک کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال تبدیل کنیم؟

تبدیل گوشی هوشمند به کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال

چگونه گوشی هوشمند خود را به یک کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال تبدیل کنیم؟

امنیت شرط اول یک کیف پول ارز دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال، پلتفرمی است که در آن همه روزه افراد و سرمایه‏ گذاران زیادی، پول‏‌ و سرمایه  خود را برای بدست آوردن سود و چندین برابر کردن سرمایه‌‏ی خود، وارد این پلتفرم می‌‏کنند که در این راستا، در حال حاضر افراد زیادی در رابطه با دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت کرده و وقت زیادی را در خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‏‌های آنلاین ارز دیجیتال، صرف می‌‏کنند. حال از طرفی دیگر باید به این موضوع توجه داشت که علاوه بر اهمیت بدست آوردن سود، باید بتوان که سرمایه‌‏ی فعلی که در حالت ارز دیجیتال است را نیز به گونه‌‏ای در شرایط ایمن نگه داریم.

از این رو در دنیای ارزهای دیجیتال، از کیف پول‏‌های معتبر برای نگه‌‏داری ارزهای دیجیتال، استفاده می‏‌شود. به طوری که در حال حاضر به تعداد قابل توجهی کیف پول مربوط به ارزهای دیجیتال در بازار موجود بوده و هر یک از آن‏‌ها، بنابر ویژگی‏‌های ذاتی‌‏ای که دارند، خدمات و سرویس‌‏های قابل توجهی را در اختیار کاربران خود قرار می‌‏دهند. البته در بین این سرویس‏‌ها و خدمات ارائه شده، امنیت کیف پول به عنوان یکی از مهم‏ترین و اساسی‏‌ترین فاکتورهای مطرح در استفاده از یک کیف پول ارز دیجیتال، شناخته می‏‌شود.

کیف پول‏ های نرم افزاری یا سخت افزاری ؟

از این رو باید گفت که در میان همه‏‌ی انواع کیف پول‏‌های مطرح موجود در بازار ارزهای دیجیتال، کیف پول‏‌های سخت افزاری نسبت به موارد دیگر موجود در بازار، از کیفیت بالاتری در فراهم‌‏سازی شرایط ایمنی برای ذخیره ارزهای دیجیتال برخوردار هستند. به طوری که امکان دزدیده شدن و سرقت ارزهای دیجیتال موجود در این گونه از کیف‏‌ها تقریباً نزدیک به صفر می‌‏باشد. لذا همواره بهتر است که برای ذخیره سرمایه‏‌های ارز دیجیتال خود، از چنین کیف‏ پول‏‌هایی استفاده کنیم.

ولی با وجود این که این کیف پول‏‌ها، از جمله بهترین گزینه‏ ها برای ذخیره ارز دیجیتال هستند، قیمت و هزینه‌‏ی تهیه‏ ی آن‏‌ها گران بوده و نیاز است که رقم‏‌های قابل توجهی برای تهیه آن‏‌ها، پرداخت گردد. از این رو افراد کم‏تری برای استفاده از چنین کیف پول‏‌هایی روی می‏‌آروند و بیش‏تر افراد ترجیح می‏‌دهند که از کیف پول‏ های نرم افزاری برای ذخیره سرمایه های خود استفاده نمایند که به نوعی این افراد، با عدم استفاده از کیف پول‏ های سخت افزاری، سرمایه ‏های خود را بیش‏تر در معرض خطر دزدی قرار می‏‌دهند.

Parity Signer 2.0 نرم افزاری که از تلفن همراه شما یک کیف پول‏‌ ارز دیجیتال می‌سازد

حال گویا این مشکل در حال حل شدن می‏‌باشد. چرا که یک شرکت با فراهم نمودن یک نرم افزار خاص به نام ” Parity Signer 2.0 “، قصد دارد این مشکل را ریشه کن نماید. بدین صورت که کاربران با نصب نرم افزار ” Parity Signer “، بر روی گوشی‌‏های هوشمند خود، می‏‌توانند گوشی‏‌های هوشمند خود را به کیف پول‏‌های سخت افزاری تبدیل نمایند و از این پس از گوشی‏‌های خود را به عنوان یک کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال استفاده نموده و از این رو از تمامی قابلیت‏‌های کیف پول‏‌های سخت افزاری، برخوردار شوند.

در این بین باید گفت که نرم افزار ” Parity Signer ” در دو نسخه آندروید و آی او اس در بازار موجود است  و کاربران و علاقه‌مندان می‏‌توانند نسبت به تهیه نسخه‌های سازگار با گوشی هوشمند خود اقدام نمایند.

در رابطه با یکی از ویژگی‏‌های بارز نرم افزار ” Parity Signer ” می‌‏توان گفت که این نرم افزار در زمانی که وضعیت کلی گوشی همراه از نظر ایمنی به طور کامل فراهم شده باشد، امن بودن شرایط نگهداری از ارز دیجیتال را به کاربرش اطلاع می‏‌دهد و در عین حال در زمان پر ریسک بودن نگهداری ارزهای دیجیتال نیز این هشدار را به کاربر خود ارسال می‌‏نماید که شرایط برای نگه‌داری ارز دیجیتال در کیف پول، مناسب نمی‌‏باشد که همه‏‌ی این موارد امکانات مناسبی را نسبت به کیف‏ پول‏‌های نرم افزاری در اختیار کاربران قرار می‌‏دهد.

در عین حال یک ویژگی مثبت دیگر نرم افزار ” Parity Signer ” این است که به مانند کیف پول‏‌های نرم افزاری عمل نموده ولی با هزینه‏‌ی کم‏تری نسبت به آن‏‌ها، قابل تأمین است.

نکته مهم

در نهایت، توجه داشته باشید که این نرم افزار هنوز نسخه‏‌ی بتای خود را برای استفاده‏‌ی عموم به بازار ارائه داده است و از این رو اگر قصد استفاده از این نرم افزار را بر روی گوشی همراه خود دارید، توصیه می‏‌شود تا مدتی منتظر مانده تا ” bug “های احتمالی موجود در نرم افزار رفع شود و سپس نسبت به استفاده از این نرم افزار بر روی گوشی همراه خود، اقدام نمایید.

اکسکوینو کیف پول امن و آسان

سایت اکسکوینو ارائه دهنده خدمات مربوط به خرید و فروش بیت کوین، لایت کوین، اتریوم ، ریپل ، و دیگر ارزهای دیجیتال بوده و اکنون ارز بیت کوین کش را با امید به ارائه خدمات هرچه بهتر به شما همراهان همیشگی به لیست ارزهای قابل خرید و فروش افزوده است ،تیم اکسکوینو همچنین با ارائه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و انتشار تحلیل قیمت بیت کوین ، بیت کوین کش ، اتروم ، ریپل و دیگر ارزهای مطرح در بازار، که توسط سایت های مطرح در دنیا ارائه می‌شود می‌کوشد شما کاربران را در مسیر پیشگیری استراتژی مناسب جهت خرید بیت کوین و سایر رمزارزها و فروش بموقع آن ها راهنمایی نماید.

همچنین با ارائه کیف پول بیت کوین ، کیف پول لایت کوین و کیف پول بیت کوین کش که بتازگی به امکانات سایت excino افزوده شده است امانت دار اموال کریپتوکارنسی شما بوده و در این راستا با ارائه پلتفرمی امن و با کاربری آسان ، تمام تلاش خود را برای پاسداشت اعتماد شما خواهد نمود.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.