ارز دیجیتال بیت کوین

تلاش بیت کوین برای دستیابی به سطوح بالاتر ادامه دارد

ارز دیجیتال بیت کوین که نتوانست به سطح مقاومت 8,300 دلار برسد، همچنان در محدوده 8,000 دلار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد.

نشانه‌های کمرنگ بازار گاوی بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین

داده‌های به دست آمده از Coin360 از حرکت جانبی نمودار قیمت بیت کوین در روز  سه شنبه و معامله این ارز دیجیتال در محدوده 8,160 تا 8,290 دلار خبر داد. همانطور که پیش از این تحلیل گران بسیاری وجود یک سطح مقاومت قوی در محدوده 8,500 را پیش بینی کرده بودند، تلاش بیت کوین برای رسیدن به سطح  8,300 دلار بی نتیجه ماند.

نمودار بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین از شروع هفته جاری و پس از تلاش بازار این ارز دیجیتال برای خارج شدن از محدوده 7,000 دلار، حرکت جالب توجهی از خود ارائه نداده است. اگر چه قیمت این ارز دیجیتال با غافلگیری‌های کوتاه مدتی همراه بوده است ولی در طول هفته جاری هیچ واگرایی تندی از بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا مشاهده نشده است.  به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین در محدوده بین سطوح 8,170 و 8,300 دلار به دام افتاده است.

اظهار نظر تحلیل گران

اگر ارز دیجیتال بیت کوین به هر طریقی موفق به شکست یکی از این دو سطح مذکور شود، حرکت بعدی بیت کوین ارزش چند صد دلاری به همراه خواهد داشت. اگر این ارز دیجیتال بتواند شکست صعودی در سطح 8,300 دلار را تجربه کند، حرکت  بعدی قیمت  به سمت سطوح 8,500 الی 8,600 دلار دور از انتظار نخواهد بود. از طرفی اگر خرس‌ها قدرت بازار را در دست گرفته و موفق به هدایت قیمت این ارز دیجیتال به سمت سطوح پایین‌تر از 8,170 دلار شوند، احتمال استراحت این ارز دیجیتال در محدوده  8,000 دلار نیز افزایش خواهد یافت.

طبق گزارشات کوین تلگراف با کاهش نوسانات بازار، علاقه سرمایه گذاران به این بازار افزایش یافته است. سرمایه های سازمانی در حال وارد شدن به این بازار هستند و موقعیت‌های خرید در قراردادهای آتی بیت کوین در ماه اکتبر به میزان دو برابر افزایش یافته است.

آلت کوین ها

با اینکه آلت کوین‌ها نیز طی هفته گذشته، تغییرات قابل توجهی در نمودار قیمت خود ثبت نکرده و بیشترین افزایش یا کاهش قیمت مشاهده شده در آلت کوین‌ها چیزی حدود 2 درصد بوده است، با این حال بازار آلت کوین‌ ها نسبت به بیت کوین دستخوش تغییرات بیشتری بوده‌اند.

ارز دیجیتال اتریوم با کاهش قیمت 1.5 درصدی در محدوده 174 دلار مورد خرید و فروش قرار گرفت و ریپل هم با افزایش قیمت 1.3 درصدی خود در محدوده 0.30  دلار در دسترس علاقمندان به این ارز دیجیتال قرار گرفته است.

ارز دیحیالب بیت کوین

مقدار کل سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال معادل 224 دلار است که ارز دیجیتال بیت کوین حدود 66.5 درصد این بازار را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.