پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین

توصیه مجله والستریت به خرید و فروش بیت کوین

 پیشنهاد مجله والستریت  به خرید و فروش بیت کوین بعنوان استراتژی صرفه جویی در پرداخت مالیات

توصیه مجله والستریت به خرید و فروش بیت کوین ، استراتژی تقلیل مالیات

مقاله‌ای که در روز ۲۱ دسامبر توسط مجله وال استریت (WSJ)منتشر شد، پیشنهاد داده‌است که سرمایه گذاران باید به فروش و سپس خرید مجدد بیت کوین   (BTC)به عنوان یک استراتژی برای صرفه‌جویی در مالیات بپردازند.

مجله والستریت با توجه به  بازار نزولی کریپتو ، در این خصوص عنوان کرد :”تنها خوبی بازار ارزهای دیجیتال , در این سال (با توجه به نزول قیمت ها) معافیت مالیاتی بود “

خرید و فروش بیت کوین بنوعی سرمایه گذاری در بورس است  و نه یک نوع ارز

با توجه به اینکه مقامات مالیاتی ایالات‌متحده، اداره مالیات داخلی (آی آر اس)، در سال ۲۰۱۴   با ارزهای دیجیتال بعنوان نوعی دارایی برای  سرمایه‌گذاری – مانند سهام و اوراق‌قرضه و نه یک ارز یا پول رسمی رفتار می‌کند ، بنابراین سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند از “سیاست ویژه و اغلب مطلوب” که کشور امریکا به سرمایه‌گذاران می‌دهد بهره‌مند شوند.

قوانین مالیات در امریکا

براساس قوانین مالیاتی امریکا ، سرمایه گذاری  – چه در سهام  باشد چه در بازار کریپتو کارنسی و بخش رمزنگاری – سود و زیان  در سرمایه گذاری های کوتاه مدت در مقدار موجودی که یک سال یا کم تر در اختیار سرمایه گذار است، و هر گونه سود متعلق به آن  ، به میزان ۴۰.۸ درصد مشمول مالیات می شود. و  سود و زیان سرمایه گذاری های بلند مدت ، حداکثر از ۲۳.۸ درصد است.

اگرچه  اعلام ضرر و زیان ممکن است برای جبران مالیات برای همه سرمایه گذاری ها مورد استفاده قرار گیرد، اما سرمایه گذاران  ارزهای دیجیتال بطور ویژه تری از قوانین برای معافیت های مالیاتی بهره مندند ، زیرا یک تغییر ناگهانی در قوانین مالیاتی ایالات متحده  ،  اجازه فروش و سرمایه گذاری مجدد کریپتو آن ها را با احترام کامل به این قانون می دهد.

معافیت معاملات ارز دیجیتال از قانون wash sale

و این تغییر ناگهانی قانون درواقع  این است که کریپتو کارنسی ها  از قوانین به اصطلاح ” wash sale ” معاف هستند.

wash sale یا فروش تصفیه ای چیست؟

* فروش واش Wash Sale یا فروش تصفیه‌ای به عملیاتی گفته می‌شود که در آن یک فعال در زمان حال اقدام به فروش و خرید مجدد یک دارایی یا سهام خاص می‌کند و به این ترتیب این تصور را ایجاد می‌کند که حجم معاملات بالاتر از میزان واقعی است.

دلیل انجام این تراکنش سوء استفاده‌های مالیاتی در گذشته بود. که با قوانین مالیاتی جدید در آمریکا کسی نمی‌تواند از این معامله سود برد چرا که چنانچه خرید دارایی فروخته شده در 30 روز گذشته انجام شده باشد شامل مالیات می‌شود.

خرید و فروش بیت کوین در کمتر از یک ساعت

جیم کالوین, متخصص cpa و متخصص امور رمزنگاری در شرکت deloitte  (شرکت دیلویت خدماتی هم‌چون حسابرسی، مشاوره، مدیریت ریسک سرمایه گذاری مشاور مدیریت و مشاوره مالی را در بیش از ۱۵۰ کشور، ارائه می‌کند ) نیز در گفتگوی خود با مجله والستریت به این موضوع اشاره داشت  که تریدر های بازار ارز دیجیتال پس از  تحمیل یک ضرر مالی در فروش ، حتی اگر در کمتر از یک ساعت ، و مسماً پس از گذشت زمانی معادل یک روز اقدام به خریداری مجدد ارز دیجیتال نمایند نیز در جهتی مخالف قانون قرار نداشته و اقدامی قانونی کرده اند.

بطورکلی  ، مجله والستریت متذکر می‌شود که زمان‌بندی در بحث پرداخت های مالیاتی امری بسیار حیاتی است ، زیرا خسارت‌های مالیاتی را می‌توان به جلو منتقل کرد و نه به عقب برگرداند ، بنابراین  اگر شما در زمان بازار صعودی و داغ زمستان ۲۰۱۷ سودی  را به دست بیاورید ، زیان‌های شما در این سال مالیاتی ( پس از ماه آوریل ) نمی‌تواند مالیات مربوط به سود قبلی را جبران کند.

رابرت گوردون، یکی از اقتصاد دانان ایالات متحده امریکا  و استراتژیست مالیاتی از Twenty-First Securities  ، به مجله والستریت توصیه نمود  که چه قصد فروش و خرید مجدد داشته باشند یا خیر ، تریدر ها می‌توانند از هر کدام از ضررهای خود سود ببرند، یا حتی به مقدار کل سود مشمول مالیات آن‌ها، از ارزهای دیجیتال  یا غیره سود ببرند.

تنها 0.04 درصد مالیات دهندگان سود سرمایه گذاری های خود در ارزهای دیجیتال را به IRS گزارش کرده اند

همانطور که قبلاً گزارش شد، داده‌های منتشر شده قبل از پایان سال مالیاتی قبلی نشان داد که تنها ۰.۰۴ درصد مالیات دهندگان ، سود سرمایه خود از سرمایه گذاری‌ بر روی ارزهای دیجیتال را به IRS را گزارش کرده‌اند.

Coinbase و فرار از افشای اطلاعات به IRS

در جولای ۲۰۱۷، IRS  از Coinbase درخواست کرده بود تا اطلاعات مفصلی درباره کاربرانش که تا  آن زمان  بیش از ۵۰۰ هزار نفر بودند تحویل دهد. که این امر تلاشی بود برای جلوگیری از فرار از پرداخت مالیات توسط تریدر ها . با این حال،  یک  حکم دادگاه در نوامبر ۲۰۱۷ این تعداد را به حدود ۱۴ هزار کاربر با تراکنش های بالا  کاهش داد، که پلتفرم بعداً به صورت 13 هزار  مورد گزارش شد.

منبع : cointelegraph

اکسکوینو  | خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال

اکسکوینو پلتفرمی امن و مطمئن جهت خرید و فروش بیت کوین ، لایت کوین ، بیت کوین کش ، اتریوم ، ریپل پرفکت مانی و ووچر  است .  با عضویت در سایت اکسکوینو علاوه بر امکان خرید و فروش  ارزهای دیجیتال به ریال  ، و امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال ،  امکان نگه داری ارزهای بیت کوین ، لایت کوین و بیت کوین کش را نیز در والت اختصاصی خود در سایت ما خواهید داشت که علاوه بر محافظت همه جانبه  تیم فنی ما از اموال کریپتو کارنسی شما ، دیگر  نگرانی  در خصوص  احتمال اعمال محدودیت در اثر تحریم نیز نخواهید داشت .

بعلاوه تیم فنی اکسکوینو با ارائه نرم افزار اندروید خرید و فروش  بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مطرح شده ، امکان دسترسی آسان تر و مشاهده قیمت روز خرید و فروش بیت کوین  ارزهای دیجیتال شما را در هر لحظه فراهم نموده است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.