چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

توقف برداشت‌ها توسط پلتفرم وام‌دهی هادل‌نات Hodlnaut

یکی دیگر از پلتفرم‌‌های مبادلات رمزارزی و وام‌‌دهی به نام هادل‌نات Hodlnaut، اعلام کرده است که تمام عملیات‌‌ها از جمله برداشت، مبادله رمزارزها و واریزها را به حالت تعلیق درآورده است. این شرکت روز دوشنبه در توئیتی نوشت: کاربران عزیز، متاسفانه به اطلاع شما می‌‌رسانیم که به علت شرایط اخیر بازار، برداشت‌‌ها، سوآپ (مبادله) و سپرده‌ها را بلافاصله متوقف می‌کنیم. ما همچنین درخواست مجوز از بانک‌ مرکزی سنگاپور را پس گرفته‌ایم.

البته، انجمن کریپتو از تصمیم هادل‌نات راضی نبودند و از این پلتفرم انتقاد کرده یا کسب و کار و مشتریانش را مسخره کردند. ضرب‌المثل “اگر کلیدهای خصوصی را نداشته باشید، رمزارزهای خود را نیز ندارید” در تاپیک اعلامیه توییتر هادل‌نات برجسته است. در پست وبلاگی که شرکت کریپتو در توییتر به اشتراک گذاشته است، اعلام می‌کند که تمرکز این شرکت بر تثبیت نقدینگی و حفظ دارایی‌ها است.

در جزئیات پست وبلاگی هادل‌نات آمده است: ما فعالانه روی طرح بازیابی کار می‌کنیم که امیدواریم در اسرع وقت به روزرسانی‌ها و جزئیات مربوط به آن را ارائه دهیم. ما در حال مشاوره با شرکت سنگاپوری دامودارا اونگ Damodara Ong در مورد امکان‌‌سنجی و زمان‌‌بندی برنامه اجرایی مورد‌نظر خود هستیم و در حال تدوین استراتژی برنامه بازیابی خود با در نظرگرفتن بهترین منافع کاربران خود هستیم. تعلیق برداشت هادل‌نات به دنبال شرکت‌هایی ازجمله سلسیوس Celesius، وویجر دیجیتال Voyager Digital، ببل فاینانس Babel Finance و ولد Vauld که برداشت‌های خود را متوقف کرده‌اند، است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.