پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
قیمت بیت کوین

تیم دراپر: بیت کوین تنها ناجی جهان پس از پشت سر گذاشتن بحران فعلی خواهد بود

پس از تجربه بهبود نسبی قیمت بیت کوین طی هفته گذشته، تیم دراپر یکی از سرمایه گذاران میلیاردر این عرصه بار دیگر پیش بینی خوش بینانه خود درباره آینده قیمت بیت کوین را ارائه کرده است.

دراپر طی مصاحبه ای که در تاریخ 16 مارس با 415 Stories podcast  داشت عنوان کرد تمرکززدایی موجود در بیت کوین و سایر فناوری‌های جدید می‌توانند به عنوان ابزاری برای تحول بزرگ‌ترین صنایع در سراسر دنیا استفاده شوند.

بیت کوین جلوتر از بانک‌ها و دولت‌ها

به گفته تیم دراپر ارز دیجیتال بیت کوین با عملکرد غیر متمرکز خود یکی از مهم‌ترین ابزارها هنگام بروز بحران‌های مالی جهانی به شمار می‌رود.

طی این مصاحبه دراپر ابراز اطمینان کرد که تکنولوژی‌های جدید مانند بیت کوین یا هوش مصنوعی این پتانسیل را دارند که تمام صنایع مختلف از بانکداری گرفته تا مراقبت‌های بهداشتی و املاک را متحول کرده و به ارزش آن‌ها اضافه کند. برای مثال ترکیب قراردادهای هوشمند بر پایه بلاک چین و بیت کوین می‌تواند یک شروع عالی برای صنعت بیمه رقم بزند. همچنین می‌توان با تلفیق شرکت بیمه و هوش مصنوعی کلاهبردارها را به دام انداخت.

تیم دراپر به پیش بینی بیت کوین 250,000 دلاری شهرت دارد

تیم دراپر یکی از پیشگامان مشاغل تجاری در ایالت متحده و همچنین یکی از بنیانگذاران شرکت  Draper Fisher Jurvetson Venture   به عنوان یکی از حامیان اصلی بیت کوین و صنعت کریپتو در جهان شناخته شده است. در کنار سایر حامیان بیت کوین مانند مورگان گریک، آنتونی پامپلیانو و جان مکافی ، تیم دراپر بیشتر شهرت خود را مدیون پیش بینی‌های بزرگ خود از بیت کوین است.

پس از اینکه دراپر پیش بینی خود را برای رسیدن قیمت بیت کوین تا پایان سال 2022  به 250,000 دلار ارائه داد بیان کرد که بسیاری از افراد قدرت بیت کوین را دست کم می‌گیرند. وی در ماه فوریه 2020 اعلام کرد که سایر دارایی‌های خود را تا اواخر آگوست وارد بازار ارزهای دیجیتال خواهد کرد.

دراپر علاوه بر بازار کریپتو در بخش توسعه تکنولوژی نیز سرمایه‌گذاری کرده و به گفته کوین تلگراف وی معتقد است در حال حاضر پتانسیل سرمایه‌گذاری در فناوری‌های مربوط به امور مالی غیر متمرکز بسیار بالا است.  دراپر در تاریخ 16 مارس اقدام به سرمایه‌گذاری در DAO نیز کرده است.

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.