توکن جدید بایننس

جا به جایی مین نت  در binance chain

Binance chain  با به‌کارگیری طرح‌های خود قصد تعویض mainnet  ( مین نت  ) در تاریخ 23  اپریل 2019 دارد. ‌لطفا به این نکته توجه داشته باشید که تمام تاریخ‌های ذکر شده در این مقاله تقریبی است و با توجه به روند پیشرفت کار ممکن است تغییر کند.

اقدامات زیر طی این پروسه انجام خواهد شد:
از تاریخ 18 اپریل 2019 تمامی اعتبار دهنده ها (validator)، برای تولید بلوک ها از تجمع بلوک اصلی، بصورت انلاین خواهد بود.
سکه بومی بایننس کوین( BNB )،در بلوک اصلی (jenesis ) ساخته می شود.

مدیریت زنجیره بایننس

زنجیره بایننس (BEP2 ) به صورت زیر مدیریت خواهد شد.
کل عرضه اولیه برای بایننس کوین  دویست میلیون توکن خواهد بود. مثل توکن erc20  ، 11654398 از کل توکن‌ها به روی زنجیره بایننس از بین خواهد رفت و دوباره مثل توکنerc20  ، 48 میلیون متوقف خواهد شد.
اولین گروه از 5 میلیون BNB  ، به آدرس binance .com به منظور تبدیل erc20 BNB  به مالکان فعلی تعلق خواهد گرفت . بایننس همچنین  مقدار 5 میلیون erc20  برای پایدار نگه داشتن ذخایر کلی BNB  در نظر خواهد گرفت . همانطور که کاربران زیادی توکن های خود را به BEP2 binance   تبدیل میکنند ، کوین های BEP2  بیشتری آزاد خواهد شد و مقداری از erc20 BNB  که در تلاش است کل عرضه را در دو شبکه ثابت نگه دارد، سوزانده خواهد شد.

مرورگر و کیف پول binance chain  در مرحله نخست برای شرکای منتخب و تست بتا و تست لایو ، در دسترس خواهد بود و در تاریخ 2 اپریل در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

شرکای تجاری بایننس

تا زمان اولین گفتگوی بایننس، هیچ شریک تجاری در نظر گرفته نخواهد شد.
اولین همکار بایننس،maimmet swap  خواهد بود و اگر همه چیز طبق شرایط پیش بینی شده جلو رود، در تاریخ 23 اپریل 2019 به جمع همکاران بایننس خواهد پیوست و کاربران قادر خواهند بود از ادرس binance chain  برای پس گرفتن توکن های خود استفاده کنند.  مکانیزم پس گرفتن به صورت تبدیل توکن های erc20  به توکن های bep2 bnb  خود   binance chain  می باشد.

اگر کاربران به هر دلیل تمایل به نگه داشتن توکن های erc20  داشته باشند، می توانند توکن های خود را از حساب  binance .com  داخل کیف پول اتریوم خود utc) ) در تایخ 23 اپریل دریافت کنند. به این نکته توجه کنید که پس گرفتن توکن های erc20  به صورت موقت ممکن خواهد شد و تا زمان انتقال تمام توکن های بایننس بهbinance chain  بعد از تاریخ 23 اپریل، binance.com  دیگر توکن های erc20 را پس نخواهد گرفت.

برای هر تبادل دیگری که در حال حاضر از بایننس حمایت می کند، همانطور که در بالا گفته شد، روش تبدیل erc20  به  bep2 bnb  پیشنهاد می شود.
با این حال binance.com  به حمایت از سپرده های توکن erc20  در اینده نزدیک ادامه خواهد داد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.