سه‌شنبه 28 فروردین 1403

ماه برکت اکسکوینو آغاز شد! بدون قرعه کشی بیت‌کوین ببرید

به مناسب شروع ماه پر برکت رمضان، اکسکوینو تصمیم به برگزاری یک جشنواره پر جایزه گرفته است. در جشنواره برکت بدون قرعه‌کشی می‌توانید برنده طیف وسیعی از جوایز رمزارزی شوید.

این جشنواره از یکم ماه رمضان مورخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ شروع شده است و تا عید فطر (۱۲ اردیبهشت) ادامه دارد.

در این جشنواره هر کاربر با دعوت از کاربران دیگر برای ثبت نام و احراز هویت وی در اکسکوینو می‌تواند از دو نوع جایزه  دریافتی اکسکوینو سود ببرد. علاوه بر شخص دعوت کننده، کاربر مدعو هم از اکسکوینو جایزه دریافت می‌کند.

تنها شرط برای کاربران مدعو این است که پس از احراز هویت در اکسکوینو حداقل ده روز تا انتهای جشنواره میانگین موجودی رمزارزی کیف پولشان از صد دلار بیشتر باشد. متوالی بودن این روزها اجباری نیست.

جوایز این جشنواره به دو دسته تقسیم می‌گردد. یک دسته برای کاربران مدعو و دسته دیگر برای افرادی که کاربران را با کد معرف به اکسکوینو دعوت کرده‌اند.

اگر کاربران مدعو شرط بالا را رعایت کنند بعد از جشنواره ۱۰ دلار رمزارز از اکسکوینو جایزه می‌گیرند.

افرادی که باقی کاربران را به اکسکوینو معرفی کنند نیز در ۷ دسته مشمول جوایز ارزشمندی خواهند شد.

با دعوت ۵ کاربری که شرط فوق الذکر را داشته باشند فرد ۱۰ ADA هدیه خواهد گرفت. به همین ترتیب با دعوت از ۱۰ کاربر یک DOT، با دعوت از ۲۵ کاربر یک SOL، با دعوت از ۵۰ کاربر یک BNB، با دعوت از ۱۰۰ کاربر یک اتریوم، با دعوت از ۵۰۰ کاربر ونج اتریوم و با دعوت از ۱۰۰۰ کاربر یک بیت کوین از اکسکوینو هدیه خواهد گرفت.

نکته حايز اهمیت در این جشنواره بهره‌مندی از مزایای سرویس شریکان اکسکوینو است. به واسطه این سرویس شما در ۲۵ درصد از کارمزد دریافتی هر تریدی که کاربرانی که دعوت کرده‌اید و یک درصد از سود سالیانه مانده حساب آن‌ها بهره‌«ند خواهید شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره سرویس شریکان به این لینک مراجعه کنید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.