قیمت بیت کوین

بازار بیت کوین، هنوز هم تحت کنترل گاوها

بیت کوین طی هفته جاری روزهای هیجان انگیزی را تجربه کرد. این ارز دیجیتال روزهای آغازین هفته را با 9,100  دلار شروع کرده و سپس توانست به سطح 9,850 دلار دست پیدا کند.

در حالی که افزایش قیمت 7 درصدی بیت کوین هم به نوبه خود نقش مهمی در جریان روند صعودی نمودار داشته است ولی با این حال تحلیلگران بر این باورند طی هفته‌های آینده شاهد رشد قیمت بیشتری از بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا خواهیم بود.

نشانه‌های افزایش قیمت در بازار بیت کوین

سو ژو ( Su Zhu ) مدیر عامل Three Arrows Capita  نیز در تازه‌ترین بیانات خود اعلام کرد بیت کوین هفته هیجان انگیزی را پیش رو خواهد داشت.

تقریبا تمامی تحلیلگران و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال با اظهار نظر سو ژو موافق بوده و بر این باورند بیت کوین به زودی جهشی بزرگ‌تر از همیشه را تجربه خواهد کرد.

یکی از تحلیلگران شرکت فانداستریت  نیز در تحقیقات اخیر خود پیرامون قیمت بیت کوین بیان کرده است به زودی این رمز ارز با افزایش قیمت 2 الی 12.2 درصدی خود در محدوده 10,000 تا 11,000 دلار مورد معامله قرار خواهد گرفت.

قیمت بیت کوین

البته این نکته را به‌ خاطر داشته باشید که در بیشتر مواقع حرکات بزرگ ارزهای دیجیتال، تصحیح قیمت 50  الی 35 درصدی را در پی خواهند داشت.

یکی از تحلیلگران در این باره گفت:
به نظر می‌رسد بیت کوین تصحیح قیمت کوتاهی از سطح 11,000 دلار  تجربه کرده و بلافاصله به مسیر صعودی خود در نمودار بازخواهد گشت.

در حال حاضر یک سطح مقاومت در محدوده 10,000 دلار وجود دارد که به احتمال زیاد شکسته خواهد شد. پس از شکسته شدن این سطح قیمت هدف بعدی این رمز ارز  در محدوده 10,360.89 دلار خواهد بود.

افزایش قیمت بیت کوین

انتظار می‌رود خرس‌ها یک سطح مقاومت قوی در محدوده 10,360.89 دلار تشکیل دهند. بنابراین معامله‌گران برای دستیابی به سود بیشتر باید مراقب حرکات قیمت بیت کوین در اطراف این سطح باشند.

اگر قیمت بیت کوین به سمت محدوده بالای 10,360.89 دلار هدایت شود احتمال افزایش قیمت به سمت 11,500 دلار نیز دور از انتظار نخواهد بود. هر دو شاخص میانگین متحرک حرکت صعودی داشته و شاخص قدرت نسبی نیز در محدوده فروش بیش از حد قرار دارد.

شکست نزولی قیمت در محدوده 9,097.15 دلار  را می‌توان به منزله کاهش قیمت بیشتر این ارز دیجیتال و رنگ باختن دیدگاه‌های صعودی در نظر گرفت.

 

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.