پیش بینی قیمت بیت کوین و ارز دیجیتال

حرکت بعدی قیمت بیت کوین در بازار ارز دیجیتال چه خواهد بود؟

پیش بینی بیت کوین

نوسانات بازار ارز دیجیتال

روزی نیست که در بازار ارز دیجیتال ، شاهد نوسانات و تغییرات قیمت نباشیم. ولی در روزهای اخیر این نوسانات صورت گرفته در حد و اندازه‏‌های معقول‌‏تری بوده و این مقدار نوسان در قیمت‌‏ها، توسط بسیاری از کارشناسان عادی تلقی می‌‏شوند. حال شاهد این امر هستیم که بیت کوین چند روزی است که در بازه‌‏ی قیمتی بین 6 هزار و 100 دلار تا 6 هزار 400 دلار در حال تغییر است. این نوسانات بعد از بحران پایین آمدن قیمت بیتکوین تا قیمت 6 هزار دلار در حال روی دادن است و به نوعی شرایط فعلی قیمت بیتکوین را می‏‌توان به عنوان یک وضعیت ثبات نسبی در بازار ارز دیجیتال در نظر گرفت و نسبت به افزایش قیمت آینده‌‏ی این ارز دیجیتال در بازار امیدوار بود.

به طوری که بسیاری از کارشناسان بازار ارز دیجیتال ، این اعتقاد را دارند که در روزهای آینده، به احتمال زیاد شاهد اتفاقات مثبت و رو به افزایش قیمت بیت کوین در بازار خواهیم بود.

احتمالا بیت کوین در شیب مثبت قیمتی قرار می‌گیرد.

کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، این عقیده را دارند که قیمت بیت کوین بعد از سپری نمودن یک بازه‏‌ی رکود قیمت معمول در بازار، احتمالاً در شیب مثبت قیمتی قرار خواهد گرفت و شاید در یک هفته‌‏ی آینده شاهد این امر باشیم که قیمت بیت کوین تا 7 هزار و 300 دلار هم افزایش داشته باشد. البته این اندیشه مثبت بی دلیل نبوده و دلایلی دارد.

افزایش نیاز بیش‏تر به بیت کوین

از جمله‏‌ی دلایل امید به افزایش قیمت بیت کوین ، می‏‌توان به افزایش نیاز بیش‏تر به این ارز دیجیتال دانست. در واقع میزان تقاضای وارد شده برای خرید بیت کوین، به نسبت زمان‌‏های قبلی در بیش‏ترین حد ممکن آن قرار دارد. از جمله علت‏‌های افزایش تقاضای خرید بیت کوین، می‏‌توان به پایین آمدن قیمت ارز برخی از کشورهای دنیا و وارد شدن این کشورها به جنگ اقتصادی با قدرت‏‌های اقتصادی بزرگ دنیا دانست که برخی از سرمایه‌‏گذاران این کشورها برای حفظ سرمایه‌‏ی خود، اقدام به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نموده‏‌اند که این امر، خود دلیلی بر افزایش تقاضا و کار با بیت کوین شده است که خود این عامل می‏‌تواند علت محکمی برای افزایش قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال باشد.

کاربرد و استفاده از ارزهای دیجیتال افزایش قابل توجهی یافته است.

از طرفی دیگر، می‌‏توان گفت که کاربرد و استفاده از ارزهای دیجیتال و به خصوص بیتکوین در بین عموم با افزایش قابل توجهی رو به رو شده است. به طوری که در بیش‏تر سایت‌‏های فروش اجناس آنلاین، بیتکوین به یکی از روش‌‏های خرید از سایت تبدیل شده است. در عین حال بسیاری از مراکز خرید زنجیره‏ای، فروشگاه‏‌ها و رستوران‌‏های معتبر نیز، از بیت کوین به عنوان گزینه‏‌ای مناسب برای خرید اجناس استفاده کرده‌‏اند که این استفاده و اعتماد به بیتکوین ، می‏‌تواند دلیل مثبت دیگری برای افزایش احتمالی قیمت این ارز در بازار ارزهای دیجیتال باشد.

استفاده از ارزهای دیجیتال در امور حمل و نقل

همچنین برخی از کشورها، در امور حمل و نقل خود برای افزایش سرعت تراکنش‏‌های صورت گرفته، روی به استفاده از ارزهای دیجیتال و مخصوصاً بیت کوین آورده‌‏اند که این هم خبر مثبتی برای آینده‏‌ی قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال می‏‌باشد. در کل می‏‌توان این چنین بیان نمود که به احتمال زیاد به نظر می‏‌رسد که حرکت بعدی بیتکوین در بازار ارزهای دیجیتال، یک حرکت مثبت و رو به بالایی خواهد بود.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.