پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
ارزهای دیجیتال

حمایت دولت کره جنوبی از ارز دیجیتال

یک استان در کشور کره‏‌جنوبی قصد دارد از ارز دیجیتال مخصوص به خود به جای ارزهای جاری در بازار، استفاده نماید.

ارزهای دیجیتال

رواج ارز دیجیتال در کره جنوبی

به گزارش خبرگزاری‌‏های معتبر در کشور کره‎جنوبی، یکی از استان‌‏های بزرگ و معتبر این کشور قصد دارد استفاده و کاربرد ارز دیجیتال مخصوص به خود را با تبدیل آن ارز به عنوان ارز اصلی مورد استفاده در بازارها و امور داخلی، گسترش دهد و به نوعی با این کار این ارز دیجیتال را با ارزهای معمول استفاده شده در بازار، جایگزین نماید. این استان که ” Gyeongsangbuk “، نام دارد در قسمت شرق کره جنوبی واقع بوده و به عنوان یکی از قدرت‏مندترین استان‏‌های کشور کره‏‌جنوبی، از نظر اقتصادی در سراسر کشور، مطرح می‌‏باشد.

در راستای پیاده‌‏سازی این پروژه، در این منطقه در گام اول سعی شده بود تا یک ارز دیجیتال مخصوص به آن منطقه، تولید و در بازار ارزهای دیجیتال ارائه گردد که این کار با موفقیت صورت گرفته و در راستای آشناسازی و گسترش استفاده از این ارز دیجیتال سعی شده است تا با ارائه دادن کارت‌‏های هدیه و امکانات و جوایز ویژه، مردم را برای خرید و استفاده از این ارز دیجیتال بیش‏تر ترغیب نمایند که تا حدودی نیز موفق به این امر شده‏‌اند و در حال حاضر در بسیاری از امور داخلی این استان از کشور کره‏‌جنوبی از ارز دیجیتال برای انجام امور و شکل‏‌گیری تراکنش‏‌های مالی در بین مردم استفاده می‌‏گردد.

پیشرفت در عرصه اقتصادی و تجاری با رواج ارزهای دیجیتال

در این بین مقامات مسئول این استان که در این پروژه، تحت حمایت دولت‌مردان نیز قرار گرفته‌‏اند، این هدف و امید را دارند که با رونق و گسترش کاربرد ارزهای دیجیتال که در این جا از ارز دیجیتال مخصوص به استان استفاده شده است، بتوانند استفاده از ارزهای دیجیتال را در بین مردم نهادینه کرده و توسعه دهند تا بدین ترتیب بتوانند در دراز مدت کاربرد ارزهای دیجیتال را به جای ارزهای معمول استفاده شده در بازار جایگزین نمایند.

چرا که دولت کره‏‌جنوبی که از زمان پیدایش و ظهور ارزهای دیجیتال، همواره در فکر به کار گیری و حمایت از آن‏‌ها بوده است که این کشور به عنوان یکی از برترین حامیان این عرصه شناخته می‌‏شود و این پیش‌‏بینی را دارد که در آینده ارزهای دیجیتال به عنوان ارز جدید مورد استفاده در بازارهای جهانی و توسط بسیاری از مردم و سرمایه‌ ‏گذاران خواهند بود. لذا این عقیده وجود دارد که چه بهتر که بسیار زودتر از کل جهان، خود را با این مکانیزم آشنا کرده و وفق دهند تا در راستای این سیاست‌‏گذاری بتوانند شاهد پیشرفت‏‌های شگرفی در عرصه اقتصادی و تجاری باشند.

دولت کره‌جنوبی حامی ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که همانطور که گفته شد، دولت کره‏‌جنوبی در سالیان اخیر بارها، حمایت خود را از گسترش و توسعه‏‌ی ارز دیجیتال نشان داده است و این کار را با پیاده‌‏سازی پروژه‌‏های عملی در سطح وسیع و پژورش نیروهای متخصص در این زمینه، به صورت جدی وارد عرصه‏‌ی عمل نموده است. در این بین باید توجه داشت که انجام چنین حمایت‌‏های همه جانبه و مردمی که توسط یک کشور از ارزهای دیجیتال صورت می‏‌گیرد، به عنوان پشتوانه‌‏های محکمی برای ارزهای دیجیتال مطرح بوده و این عرصه می‏‌تواند با داشتن چنین پشتوانه‌‏هایی با امید بیش‏‎تری به آینده نگاه کند.

علاوه بر این در کنار انتشار این گونه خبرها، همواره شاهد شکل‏‌گیری نوسانات مثبتی در قیمت ارزهای دیجیتال بوده‏‌ایم که امید می‌‏رود که انتشار این خبر نیز بتواند تأثیر مثبتی را بر روی بازار ارز دیجیتال داشته باشد و باعث رونق و توسعه‌‏ی چند برابر آن شود.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.