فناوری بلاک چین در دفاتر پست لیختن اشتاین

خبری برای سرمایه گذاران بیت کوین ؛ خرید کریپتو از دفاتر پست

دفتر پست رسمی لیختن اشتاین، سرویس مبادله فیات – بیت کوین را از طریق عضویت در کمپانی بلاک چین Värdex Suisse سوئیس که یک ارائه دهنده خدمات پرداخت تحت کنترل در سوئیس است، را پیشنهاد می­‌دهد.

دفتر پست Liechtensteinische در وادوز – پایتخت شهر لیختن اشتاین- در 15 فوریه، سرویس مبادله­‌ای کریپتو launchedthe  را راه اندازی کرد.

“مشتری یک کیف پول رمزنگاری شده دریافت می­‌کند. که از طریق کلید­های عمومی و خصوصی، رمزنگاری شبکه را فعال سازی می­‌کند. “

بعد از فاز مقدماتی، مشتریان نحوه مبادله ارز دیجیتال فیات به دیگر انواع ارز­ دیجیتال مثل اتریم، لایت کوین، بیت کوین نقدی و ریپل را فرا می­‌گیرند.

یک اقتصاد کامل با توکن در فناوری بلاک چین

لیختن اشتاین ممکن است کوچک باشد اما زمانی که خرید بیت کوین از دفاتر پست تصویب شد، اهمیتش بسیار افزایش یافت. لیختن اشتاین با جمعیت 37800 یکی از محبوب‌ترین کشور­های جهان در حیطه کریپتو است. در ژوئن 2018 لیختن اشتاین Blockchain Act را معرفی کرد.

هدف قانون فناوری بلاک چین، ایجاد یک مرکز رمزنگاری 25 کیلومتری برای سرمایه گذاری نهادی می‌­باشد. در لیختن اشتاین یک کسب و کار مبنی بر بلاک چین می‌­تواند بدون حساب بانکی به کار خود ادامه دهد. علاوه بر این، موسسه مالی پیشرو کشور، یعنی بانک فریک، مستقیما رمزنگاری را می‌­پذیرد.

در فوریه 2018، پرزیدنت آلوئیس به CNBC گفت، بر این باور است که سرمایه گذاری بیت کوین به خانواده‌­اش کمک می­‌کند تا ثروت خود را مجددا بازگردانند. او همچنین درباره استفاده از فناوری بلاک چین برای مدیریت روزمره دولت سلطنتی تحقیق می‌­کند.

بیت کوین در دفاتر پست لیختن اشتاین

دعواها بر سر بیت کوین

در اروپا، آسیا و آمریکا جنگ رمزنگاری یا کریپتو به دلیل ظهور اقتصاد دیجیتال وجود دارد.

در دسامبر 2018، دو تن از اعضای پارلمان فرانسه از دولت خواستند که تا سقف 500 میلیون یورو در برنامه­‌های مربوط به فناوری بلاک چین سرمایه گذاری کنند تا فرانسه عنوان “ملت بلاک چین” را از آن خود کند. برای این منظور، نمایندگانی با نام‌­های، Jean-Michel Mis و Laure de La Raudière، 20 پیشنهاد برای ترویج پذیرش اصلی فناوری بلاک چین ارائه کردند. جان میشل میس گفته است: سال 2019، فرانسه کشور بلاک چین خواهد بود. این تکنولوژی 10 ساله از مرحله تجربی به سمت اجرای صنعتی در حال عبور است. عموم مردم پیدایش کاربردهای آن در زندگی روزانه­‌شان را خواهند دید.

همچنین Laure de La Raudière از دولت فرانسه خواست سرمایه گذاری در تکنولوژی را قبل از شکست خوردن از چین و آمریکا انجام دهند. می‌بایست فرانسه در رابطه با این موضوع، برای خود فلسفه‌ی پیروزی داشته باشد. MPs، رمز نگار حرفه ای فرانسه، می­‌خواهد با 500 میلیون یورو سرمایه گذاری، فرانسه را به ملت بلاک چین تبدیل کند.

تاکید قانون گذاران آمریکا بر اقتصاد رمزنگاری شده (کریپتو) 

در ایالت متحده، Warren Davidson و Darren Soto  نمایندگان کنگره، قانون طبقه بندی نشانه (TTA) را در دسامبر 2018 معرفی کردند. TTA یک لایحه معافیت کریپتوکارنسی و ICOs از قانون اوراق بهادار ایالت متحده است. داویدسون گفت وضع قانون “لمس نور” وضوح نظارت بربازار رمزنگاری فراهم خواهد کرد و این قانون می‌تواند تضمین دهد که ایالت متحده در صنعت رو به رشد، جزء رقبا باقی می‌ماند.

داویدسون در ژوئن 2018 به CNBC  گفت،ما یک چارچوب قانونی “لمس نور” نیاز داریم که بتواند بازار ICO مورد اطمینانی فراهم کند. نماینده وارن داویدسون در یک بیانیه اذعان داشت، باید از قانون­‌های بیش از حد محدود کننده که مانع نوآوری شده و ایالت متحده را در یک وضعیت نامطلوب رقابتی قرار می­‌دهند، جلوگیری کرد.

در روزهای اولیه اینترنت، کنگره، قانونی تصویب کرد که اطمینان ایجاد کرده و در مقابل وسوسه برای تنظیم بیش از حد بازار مقاومت کند. هدف ما کسب موفقیت مشابه هم برای اقتصاد آمریکا و هم رهبری آمریکا در فضای نوآوری می­‌باشد.

این لایحه مشخص می­‌کند که بازارهای ارز دیجیتال امریکا مجبورند با سنگاپور، سوئیس و کشورهایی که صنعت بلاک چین در حال رشد دارند، رقابت کنند.

ارزهای مجازی و تکنولوژی­‌ها با زیر بنای فناوری بلاک چین، پتانسیلی برای رشد اقتصادی فراهم کرده­‌اند که ما را وادار می­‌کند تا از پیشگام بودن ایالت متحده امریکا در بازار ارز دیجیتال اطمینان حاصل کنیم.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.