پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

خبر ارزهای دیجیتال (۷ مرداد)

راه‌اندازی اولین توکن غیرمثلی کوکاکولا

به مناسبت روز جهانی دوستی، کوکاکولا با همکاری شرکت سازنده محتوای سه‌بعدی تافی (Tafi) اولین کلکسیون توکن غیرمثلی (NFT) خود را در پلتفرم دسنترالند متروس به فروش می‌رساند. قرار است درآمد حاصل از فروش این توکن‌ها به سازمان خیریه اسپشیال المپیکس (Special Olympics) اهدا شود.

منبع: cryptobriefing

خروج ۱۳،۸۲۰ بیت‌کوین از صرافی بایننس

بر اساس داده‌های به‌دست آمده از پلتفرم اینتودبلاک (IntoTheBlock)، مقدار ۱۳،۸۲۰ بیت‌کوین به‌تازگی از صرافی بایننس خارج شده است. این بیشترین میزان برداشت بیت‌کوین از ۱۹ آوریل بوده است. به عقدیه برخی، این جریان در پی وضع قوانین جدید احراز هویت در بایننس رخ داده است.

منبع: u.today

خرید ۶.۶ میلیون دلار دستگاه ماینر توسط بیت‌ماینینگ

شرکت چینی بیت‌ماینینگ (BIT Mining) برنامه خود را برای خرید ۲۵۰۰ دستگاه ماینر جدید به ارزش ۶.۶ میلیون دلار اعلام کرد. این تجهیزات در قزاقستان، که قرار است پس از مهار چین، به قطب جدید استخراج رمز ارزها تبدیل شود، مستقر ‌خواهد شد.

منبع: u.today

پشتیبانی یوروی دیجیتال از تراکنش‌های نامحدود

بانک مرکزی استونی پس از انجام آزمایشات اخیر به این نتیجه رسیده که یورو دیجیتالی مبتنی بر بلاک‌چین می‌تواند بسیار مقیاس پذیر باشد و تعداد نامحدودی از تراکنش‌ها را پردازش کند. این بانک همچنین اعلام کرده میزان آلایندگی کربنی دراین سیستم از سیستم‌های پرداخت با کارت‌های بانکی هم کمتر است.

منبع: u.today

توسعه استخراج بیت‌کوین در جنسیس دیجیتال

شرکت جنسیس دیجیتال، فعال در زمینه استخراج بیت‌کوین، از جمع‌آوری سرمایه ۱۲۵ میلیون دلاری خود خبر داد. طبق گفته این شرکت، این سرمایه صرف عملیات استخراج و راه‌اندازی مراکز داده جدید در ایالات متحده و منطقه شمال اروپا خواهد شد.

منبع: cointelegraph

راه‌اندازی صندوق جدید بیت‌کوین

صندوق مدیریت دارایی پروفاندز (ProFunds) از راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری جدیدی با نام بیت‌کوین استراتژی پروفاند (BTCFX) خبر داد. استراتژی پروفاند قرار است در قراردادهای آتی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری ‌کند.

منبع: u.today

افزایش قیمت بازی‌های وال استریت در ۲۴ ساعت گذشته

توکن بازی‌های وال‌استریت (WSG) یکی از محبوب‌ترین دارایی‌های دیجیتال، رشد ۵۵.۶۷ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده است. WSG رمزارزی است که بازی های وال استریت را پشتیبانی می کند. بازیکنان با رقابت در این بازی‌های جالب ساده و اعتیاد‌آور، پاداش رمز ارزی به‌دست می‌آورند.

منبع: coinquora

ضرر چندهزار دلاری در خرید توکن های غیرمثلی استونرکتس

مجموعه انیمیشنی استونرکتس، ساخته بازیگر معروف هالیوود میلا کونیس، در ۳۵ دقیقه موفق به فروش ۱۰،۴۲۰ توکن غیرمثلی (NFT) در شبکه اتریوم شد. اما ازدحام و شلوغی این شبکه و اختلال پیش‌آمده سبب ضرر ۷۹۰ هزار دالاری به برخی از کاربران علی‌رغم پرداخت آنها برای خرید این توکن‌ها شد.

منبع: decrypt

ارائه طرح مالیات بر ارزهای دیجیتال در ایالات متحده

در پی افزایش قوانین نظارتی و تنظیم مقررات جدید حوزه ارزهای دیجیتال در آمریکا، نمایندگان مجلس سنای این کشور طرحی را ارائه کرده‌اند که به موجب آن مبلغ ۲۸ میلیارد دلار بابت مالیات از این حوزه جمع آوری خواهد شد. قرار است این درآمد صرف زیرساخت‌های حمل‌ونقل و شبکه برق‌رسانی در آمریکا شود.

منبع: cointelegraph

کاهش حجم معاملات ارز دیجیتال با ویزا کارت

مدیر مالی ویزا معتقد است که تب بازار کریپتو در حال پایین آمدن است. به گفته او، معاملات رمز ارزها با استفاده از ویزا کارت پس از اوج‌گیری خود در ماه‌های آوریل و مه شروع به کاهش کرده است. مدیر اجرایی ویزا هم معتقد است این روند کاهشی با رشد گسترده‌تر فرامرزی کارت‌های ویزا جبران خواهد شد.

منبع: cryptopotato

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.