خبر راه‌اندازی توییتر 2.0 و افزایش دوباره قیمت دوج‌ کوین!

خبر راه‌اندازی توییتر 2.0 و افزایش دوباره قیمت دوج‌ کوین!

ایلان ماسک، میلیاردر معروف آمریکایی و مدیرعامل جدید توییتر، به‌تازگی در پیامی توییتی از برنامه جدید خود برای راه‌اندازی توییتر جدیدی با نام توییتر 2.0 خبر داد.

بر اساس داده‌های به‌دست آمده از سایت کوین جکو CoinGeko بعد از توییت ایلان ماسک، قیمت میم کوین محبوب بازار یعنی دوج کوین با یک افزایش حدود ۲۴ درصدی به محدوده ۰.۱۰۷ دلار رسید.

ماسک علاوه‌براین، به برنامه‌های دیگر خود برای توییتر 2.0 از جمله تبلیغات به روش سرگرم‌کننده، ویدیو، پیام‌های رمزنگاری شده، اجرای مجدد تیک آبی و … اشاره کرد.

از دیگر برنامه‌های ماسک احتمال استفاده از دوج کوین به عنوان ابزار پرداخت در توییتر جدید است که با انتقاد برخی از فعالان و افراد با تجربه در حوزه ارزهای دیجیتال همراه شد.

دلیل این انتقادات هم محدودیت‌های دوج کوین، مثل پشتیبانی از قراردادهای هوشمند، عنوان شده است. اما از طرفی دیگر این تصمیم احتمالی ماسک سبب امیدواری بیشتر سرمایه‌گذاران و طرفداران دوج کوین نسبت به افزایش بیشتر قیمت این میم کوین شد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا برنامه پرداخت‌های دوج‌کوین در توییتر به واقعیت تبدیل می‌شود یا خیر؟ و اینکه این تصمیم ایلان ماسک و راه‌اندازی توییتر 2.0 چه تأثیری روی بازار رمزارزها خواهد داشت؟

اخبار Coincast امروز:

  • قانون‌گذاری رمزارزها در برزیل
  • عدم پشتیبانی کیف پول کوین‌بیس از بیت‌کوین‌کش، اتریوم کلاسیک، استلار و ریپل
  • وضعیت سخت کلوپ‌های شبانه میامی به دنبال سقوط FTX
  • پشتیبانی بزرگترین بازار NFT جهان از بلاک‌چین بایننس

شرح کامل این اخبار را در کوین‌کست اکسکوینو در پلتفرم‌های زیر گوش کنید:

اکسکوینو در شنوتو

اکسکوینو در انکر

اکسکوینو در پادبین

اکسکوینو در ساند کلود

شما عزیزان همچنین می‌توانید لایو تحلیلی اکسکوینو درباره رمزارزهای لینک (LINK) – دَش (DASH) و دامیننس تتر (USDT.D) را از کانال اکسکوینو در پلتفرم آپارات دنبال کنید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.