سه‌شنبه 28 فروردین 1403
معامله دای در اکسکوینو

دای، هم‌اکنون در کیف پول اختصاصی اکسکوینو

هم‌اکنون می‌توانید دای (Dai) را در اکسکوینو معامله کنید. اکسکوینو، با توجه به برخی اخبار مبنی بر امکان فریز شدن تتر و در راستای حفاظت از دارایی کاربران خود، امکان تبدیل، خرید، فروش و برداشت استیبل کوین محبوب دای ‌را فراهم کرده است. در ادامه، دای را به طور خلاصه معرفی کرده‌ایم تا پیش از معامله، به شناخت بهتری از آن دست یابید.

معرفی

شرکت میکر (Maker) اواخر سال ۲۰۱۷ استیبل کوین غیرمتمرکز دای را ایجاد کرد. این رمز ارز طبق استاندارد ERC-20 بوده و از پشتوانه‌ای معادل ۱ دلار بهره‌مند است. هر دای، ارزشی ثابت برابر با ۱ دلار دارد که این ثبات قیمت از طریق سیستم امانت‌گذاری در شبکه اتریوم مدیریت می‌شود.

مزایا

دای با اختصاص بیش از ۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون دلار حجم بازار، در رتبه ۲۵ بازار ارز‌های دیجیتال قرار گرفته است. تراکنش‌های دای با سرعتی بالا و کارمزدی معقول صورت می‌گیرد. از سوی دیگر، این ارز دیجیتال در اکوسیستمی به نام میکردائو با ساز و کاری کاملاً شفاف فعالیت می‌کند.

از سایر مزایای دای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات مالی بدون مرز
  • امکان انتقال آسان
  • سیستم غیر متمرکز
  • اکوسیستم متن‌باز

 

اکسکوین، جایگزین پر‌بازده تتر

اکسکوینو پیشنهاد می‌دهد، از استیبل کوین اکسکوین به جای تتر استفاده کنید و با نگهداری آن در کیف پول خود ۲ برابر بیشتر نسبت به سایر رمز ارزها پاداش دریافت کنید. از سوی دیگر، کارمزد تبدیل رمز ارزها به اکسکوین نیز صفر بوده که یکی دیگر از مزیت‌های اکسکوین به شمار می‌آید.

یک دیدگاه

  1. باسلام خدمت صرافی خوب ایکسکوینو من بسیار دوست دارم که از ارز اکسکوینو برای چنج در معاملاتم استفاده نمایم اما چون ارزشش معادل فرانکه و هر بار باید کلی معادله حل کنم تا به دلار تبدیل کنم اگر ارزشش همانند تتر معادل دلار بود خیلی عالی بود

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.